søndag den 5. december 2010

Arrivederci Sidney

Hej allesammen,

Efter mange overvejelser har vi besluttet os for at holde pause fra bloggen på ubestemt tid.

Grunden til det er faktisk noget så udramatisk som, at vi føler at vi har sagt det, vi havde at sige. Vi har hele tiden haft en aftale om at køre bloggen så længe, vi følte at vi havde noget nyt at bidrage med, og nu kan vi mærke på os selv og hinanden, at inspirationen simpelthen er forsvundet. Vi har aldrig brugt SidneyLise som dagbog, så derfor er det meget naturligt, at der ville komme en dag, hvor det hele var sagt. Og så vil vi egentlig hellere stoppe mens legen er god end at komme med halvhjertede, fesne indlæg.

Derfor takker vi af for denne gang - vi vil ikke afvise at lysten skulle komme tilbage i fremtiden og at vi om nogle måneder står der "heeeeej allesammen, har I savnet os, hehe", så derfor lukker vi ikke bloggen endeligt.

Det har været begivenhedsrige 13 måneder, vi nåede at blogge, og vi vil gerne takke alle vores læsere for at have læst med med og kommenteret og sendt os mails og undladt at kommentere vores stavefejl og deltaget i vores konkurrencer og bare gjort det vildt meget værd at blogge! I vil blive savnet!

This isn't goodbye - it is auf wiedersehen!

/Anne Sofie og Isabel


Photobucket


P.S. Og bare for en god ordens skyld så er det altså hverken fordi vi er uvenner eller gravide, at vi holder pause. Bare så der ikke opstår alle mulige rygter.

P.P.S. Hvis I liker dette indlæg er I altså lidt tarvelige...

.

50 kommentarer:

Cecilie sagde ...

Damn you.

Line sagde ...

Jeg kommer til at savne jeres vittige indlæg - i er virkelig cool piger! Hav det godt!
-Line :)

BLOG sagde ...

hej hej
kan i ikke sende jeres søde læsere over til os? vi kunne godt bruge dem!

Miskatten sagde ...

OK så. Dont like? Håber i vender frygteligt tilbage ;)
http://thatsmydreamworld.wordpress.com/

Anonym sagde ...

Neeeej hvor ærgeligt! I var min suverent yndlingsblog:( men jeg forstår jeres problem. Jeg håber virkelig i kommer tilbage!
-Amalie

JørgenG sagde ...

Well, det var hyggeligt mens det varede... God vind fremover.

Og lad os så se hvilke rygter vi kan få startet om årsagen ;-)

Alexia sagde ...

:( Jeg håber i vender tilbage, jeres blog er en af de bedste der overhovedet er derude, fantastisk underholdning!

JørgenG sagde ...

Well det var sjovt mens det varede. God vind fremover...

Hvad siger I andre, skal vi starte et rygte?

Dominyka sagde ...

mit liv er slut......... min veninde referere nærmest ALT til jeres blog(ikke fordi vi ikke selv har noget liv, det har vi!.... det har vi altså!). :'((((

MarieLight sagde ...

Ej øøvv - Jeres blog er så god ;(
- Men jeg håber, at I får lyst til at vende tilbage på et tidspunkt!

Hyg jer så længe og rigtig glædelig jul og godt nytår :) !!

Gittøh~ sagde ...

øv :(

nu havde I ellers lige fået taget et flot billede haha

x. sagde ...

Noooooooo!

mathias sagde ...

Der er ikke andet end love herfra. Hvis I kommer tilbage, bliver jeg glad og hvis ikke, så er det altså helt i orden. Hellere slutte med et brag end at blive fesen.

Jeres bibliotekar.
Mathias

Morten sagde ...

Æv...
I vil blive savnet. Sidneylise har altid været god underholdning

Anonym sagde ...

ØV!
Men tak for at have været den aller fedeste blog, som jeg har tjekket næsten hver dag!!:-)
Jeg håber i finder på at skrive igen senere!

-Sidsel (hende der var så heldig at vinde jeres super svedige spion-briller:-D)

Frederikke sagde ...

Aghhr! det må I ikke! I vil blive savnet! Nå, AP-prøve, here I come. Det skal nok gå dårligt....

Anonym sagde ...

Superflot billede :) Jeg kommer til at savne jeres hyggelige indlæg.

Hilsen Julie

Anonym sagde ...

Øv bøv, det er fandeme en skam. håber i vender tilbage

s.u.s sagde ...

Arrivederci :´(

//Katarzyna

SidneyLise sagde ...

Tusind tak for kommentarerne allesammen! Det er virkelig rart at vide at vi trods alt vil blive lidt savnet af andre end vores mødre! :D

K.H. SidneyLise

P.S. Hvem er de 8 dumme mennesker, der har liket vores pause?? Don't like :(

Miss Jeanett sagde ...

Jeg synes også det er øv piger. Hvem skal nu kåre mig som året babe?! I var de eneste jeg kunne bestikke (med cupcakes) til at gøre det :(

Anonym sagde ...

Dramaqueens! Vi ved jo allesammen, at det her er et kæmpe stunt og i selvfølgelig vender tilbage efter jul... I vil jo bare have en lang juleferie.. Det hørte jeg i hvert fald en fra mit studie sige, som kender Anne Sofie???

SidneyLise sagde ...

Jeanett: Måske skyldes det at vi aldrig så skyggen af de der cupcakes :(:(

Anonym: Altså, nu taler jeg faktisk ikke med andre om bloggen end Isabel, min kæreste (som går på mit studie) og mine forældre. Så at en eller anden, der "kender" mig skulle have en eller anden hemmelig bloginsiderviden er løgn. Men selv hvis det var tilfældet ville det jo stadig være præcis det, der stod i indlægget? En pause på ubestemt tid. Men altså - vil du gerne prøve at piske en stemning op, hvor der ingen er, så skal du da være hjertelig velkommen :)

- Anne Sofie

Anonym sagde ...

NEEEJ!!! i må ikke holde pause med at blogge jeg ELSKER jeres blog!! :(.

.. håber i vender tilbage, og et supercool billede i har lagt ind på det her indlæg :)

kh. emilie <3

Mai H. sagde ...

Er det ynkeligt rent faktisk at blive ret trist over at i holder blog-pause? Og at håbe på at det bare er et af jeres stunts? Ligesom det med kineserpigerne der overtog bloggen?

I vil blive savnet piger, i har stået for en af de allerallerALLERbedste blogs i blogland, det var altid jeres blog jeg gemte til sidst, for den skuffede aldrig :)

Håber på og glæder mig til at i vender tilbage!

- Mai

Anonym sagde ...

Ej nej nej nej !
det er dælme træls, som det hedder på godt jysk.

vil komme til og savne jeres sjove og anderledes indlæg.

- Julie

Fan sagde ...

Ej det kan I ikke gøre :(

I er den sjoveste af alle blogs jeg kender i verden!!!!!!!
Håber at i æder så mange kajkager at I ikke kan bevæge jer fra jeres lejlighed, dermed keder jeg så meget at I begynder at blogge igen!

Love herfra!

SidneyLise sagde ...

Tak for jeres kommentarer! Hvor er I søde allesammen (på trods af diverse ønsker om at vi skal forælde os i Kajkager...)!!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

- SidneyLise

P.S. Nu er der 15 nederen folk, der har liket vores afgang...

I sagde ...

Well.
Hellere slutte mens man er på toppen end at køre den ud.
Jeg håber I vender frygteligt tilbage på et senere tidspunkt - der er brug for en blog som jeres i mylderet af modeblogs.

PS: Jeg ved ikke om I er klar over det, men jeg har i det sidste stykke tid fået diverse advarsler om jeres side, og min browser blokerer simpelthen hele siden, da den siger at siden indeholder malware og at det kan være potentielt skadeligt for hele éns computer at besøge siden - kan det mon have noget at gøre med Kina-pigerne? :)
Well, det er tilsyneladende væk nu :)

God jul!

SARAHH sagde ...

Øv bøv for jer!
I vil blive storsavnet!
God vind, jeg håber der sker en masse ting, I ikke kan lade være med at skrive om ;)

God jul, og god vind, tøser!

Anonym sagde ...

Arh, kom nu Sidney eller Lise. We need You...

Cecilie Thierr. sagde ...

Øv! ):

//thethingsineverwantedtosay.blogspot.com

Anonym sagde ...

Jeg SAVNER jer!!!

Anonym sagde ...

KOM TILBAGE!!!!!!!!

Funky Luns sagde ...

Kom nu tilbage med jer, iih...
helenemarkvard.wordpress.com

mathias sagde ...

Funky Luns - du er ikke den eneste. Langt fra!

Line sagde ...

Er pausen snart slut? :D

Mette! sagde ...

Ej øvvv!! Kan vi fantastiske fans ikke bare give jer en masse gode ideer til hvad i kan skrive om?

- Knus

123 sagde ...

KOM NU TILBAGE!!!

Anonym sagde ...

KOM TILBAGE TIL MIG - JEG ELSKER KUUUUUUUUUUUUUUN JER!!

SidneyLise sagde ...

Hvor er I altså søde allesammen! Det er virkelig rart at høre, at I ikke har glemt os (endnu)!

Vi har det godt, selvom vi er eksamensstressede (som altid).Og vi er svaret på et spørgsmål i Bezzerwizzer. Og så er vi begyndt i fitnesscenter, og det var vist egentlig de store nyheder herfra.

Vi opdaterer stadig en lille smule nyheder på vores FB-page, så hvis nogen have lyst til at høre på vores beklagelser, kan de like den ude i siden...

Ellers alt godt herfra - vi håber at I nyder foråret!

/Anne Sofie

Arora sagde ...

Kære sidneylise piger :)
I må meget gerne komme tilbage nuuuu! Håber snart at pausen er slut :D Vi savner jer jo.

theaaa sagde ...

jeg savner jer. :-(

tinasommer sagde ...

Hvor Anne Sofie ligner Anna Pihl :)

Anonym sagde ...

Kom tilbage nu!! :)
Håber I har en dejlig sommer :)

Celine sagde ...

Håber snart i vender tilbage! Savner jer :(

Anonym sagde ...

Håber snart i kommer tilbage! Savner jeres blogindlæg :)

Chokoladekage opskrift sagde ...

Jeg er lidt i tvivl... Holder I pause på ubestemt tid, eller er det farvel for altid? :-(

Anonym sagde ...

Kom tilbageeeeeee!

Anonym sagde ...

KOM TILBAGE!!!! Savner jer total meget.