tirsdag den 30. november 2010

Sony Ericsson vs. Nokia

Jeg har fået ny telefon efter min gamle, røde Sony Ericsson besluttede sig for at dø. Den har ellers overlevet mine voldsomheder i fire(!) år;  været begravet i en snebunke, vækket til live igen, taget diverse fald fra flere meters højder og oplevet flere fornærmelser, fra folk med iPhones, der kaldte den "Retro".

Så R.I.P. Lille Røde Erik.

Photobucket

Ej, hvor pinligt. Se hvor fedtede de er...

Nu har jeg fået en Nokia. Og jeg ved ikke helt hvordan jeg har det med det. Jeg ér en Sony-girl (høhø), og jeg er allerede ved at få spat af, at mellemrumstasten sidder FORKERT. Så folk modtager i øjeblikket en del uforståelige sms'er - og jeg præsterede endda at gøre mig halvt uvenner med en veninde, fordi jeg ikke har fattet smiley-funktionerne på Nokia og sendte sms'er med "Det kan du bare se der og der *VRED SMILEY*" og "Okay, jeg skal nok gøre det >:(" (det skulle have været en blinkesmiley, men ak).

Så til alle, der tror at jeg er ramt af kronisk PMS: Jeg har bare skiftet til Nokia.

Hvilken telefon-girl/boy er I? Sony, Nokia, eller en smart iPhone-guy?

- Isabel

20 kommentarer:

Simone sagde ...

Sony. Intet kan slå det mærke! (:

Julia sagde ...

Jeg har altid holdt mig til Sony, og min er mindst lige så "retro" som din røde Erik.

Nina sagde ...

Helt klart Sony Ericsson, de andre er så besværlige....:)

Camilla Laursen sagde ...

Nokia for the win ;) ..

Anonym sagde ...

iPhone! Og når man først har anskaffet sig én, går man aldrig tilbage til en alm. telefon! :-)

Gittøh~ sagde ...

helt klart Nokia : )
jeg gider ikke bruge mange penge på en telefon, så jeg får nok aldrig Iphone haha, men det har jeg det også helt fint med.
Min nokia er 2 år gammel, men den første mobil jeg fik i 6. klasse døde først ud for de 2 år siden

Gowry sagde ...

Jeg er så en sony. En meget lad telefon købt til 200,-. Den virker - og det er det vigtigste! :) Tillykke min din nye phone!

Anna Sofie sagde ...

always am and always will be SONY girl! :)

Ida sagde ...

Jeg er helt klart også sony girl! (:

SidneyLise sagde ...

Hvor er det fantastisk, at der er så mange Sony-fans! Jeg synes ellers altid, jeg møder iPhone-people.

Sony Ericsson FTW! (selvom jeg nu er en Nokia...)

- Isabel

Julie sagde ...

NOKIA!!!
Min elskede Nokia 5310 Xpress Music er mit kæreste eje ;) Tastaturet er dog ret slidt, nogle af bogstaverne og tallene kan ikke længere ses, men den har nu også overlevet mange fald, mange sms-skriverier, et par gange i nogle snedriver, og sidst men ikke mindst en tur i poolen ;)

Anonym sagde ...

iPhone er det eneste rigtige! Det er fremtiden, og vil man f.eks. arbejde med kommunikation og medier, så må man se at blive opdateret ;-)

Sirius7dk sagde ...

Samsung her :)

Jeg har ikke lyst til at roere en Sony med en ildtang :)

Rikke sagde ...

Lige nu har jeg en dejlig Samsung der åbenbart godt kan tåle jeg smider den rundt en gang imellem.
... drømmer om en Iphone når jeg en gang tjener penge!

Julie ;b sagde ...

Sony 4eva! <3

Morten sagde ...

Os med iPhone læser bare andre blogs end SidneyLise ;o)
Mon ikke også I hopper over på en iPhone en dag?

Jeg har selv shufflet mellem S/E og Nokia og kender alt til det der med at mellemrumstasten pludseligt sidder forkert. Men for helvede - lad os lige få noget standardisering på det område (og også gerne på opladerne tak).

Politikerne snakker om kamphunde og burkaer. Så kan de sateme også godt lovgive om standardisering på mobilområdet.

Anonym sagde ...

jeg har en sony der har været igennem ild og vand, men den virker stadig...
men derfor kunne jeg nu godt tænke mig en iphone alligevel.

Cecilie Thierr. sagde ...

iPhone 4. <4 <4 <4 <4 <4
- See what i just did there!

SARAHH sagde ...

Jeg er én Sony Ericsson kind of girl!
Jeg elskede min guld telefon allerhøjest, nu har jeg en meget lille og fancy lilla klap telefon med spejl i, og knapper, der ligner diamanter (hvilket er den udelukkende grund til at jeg købte dén!) - og det sjove er... På alle andre punkter, er jeg slet ikke sådan glimmer-ish :D

Nokia sucks altså lidt..

Danni sagde ...

Yo - den er sgu da ikke fedtet den der... så skulle du se min! hø hø!

Sej blog I har, tøser!