lørdag den 13. november 2010

SidneyKlummeskribenter

Vi blev for nogle måneder siden spurgt af bladet Eurostyle om vi ville skrive den månedlige klumme for dem, og det ville vi selvfølgelig rigtig gerne!

Og så har vi bare helt glemt at vise jer resultatet (shame on us!)

Vi har virkelig holdt os i skindet for ikke at skrive om bryster og offentlige erektioner, men vi har jo heldigvis stadig vores blogbaby her, hvor vi kan dele diverse tanker i det regi. <'3.



Photobucket

Photobucket

Læs begge klummer her.

- SidneyLise *der skriver eksamensopgave og som følge heraf kun har spist risengrødsrester de sidste fem dage*

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg vil nu sige der er kommet så meget fokus på at vi skal være forskellige og skille os ud, at mainstream er blevet indie :)

Julie R. sagde ...

Nice klumme! Anne Sofie, du har SÅ meget ret i det du skriver...

Anonym sagde ...

Anne sofie, du skriver at de to piger helt sikkert læste en stor dansk modeblog.
men hvilken modeblog?`
jeg tænket umiddelbart Acie..

Sol sagde ...

Begge artikler er simpelthen SÅ gode. Nød virkeligt at læse dem, det er så sandt!!

SidneyLise sagde ...

Anonym 1: Jeg ved nu ikke - hvis nu man faktisk dyrkede mainstreamiteten ville jeg se en pointe i det, men de her folk synes jo tydeligvis selv at de er toppen af poppen og superskelsættende og umainstream. Jeg ser det som et mislykket forsøg på at skilde sig ud, og synes derfor ikke at man kan betragte mainstream som indie, medmindre man faktisk bevidst dyrker det :)

Julie R. og Sol: Tusind tak!! Jeg er virkelig glad for at I kan lide det - det er jo vores første forsøg udi den slags, så det er rart at folk kan lide det :D

Anonym 2: Er Acie meget nitte- og Acneagtig? Jeg læser ikke hendes blog, så jeg aner det ikke... Det var Anywho, jeg tænkte på - det var jo dem, der virkelig fik udbredt den stil herhjemme :)

- Anne Sofie