tirsdag den 9. november 2010

Farvel Mikael Wulff and HELLO Abdel Aziz Mahmoud

Nu har både Anne Sofie og jeg officielt crushet på (og stalket) Mikael Wulff gennem hele bloggens levetid, men nu vil jeg med min storsindethed lade ham overgå helt til Anne Sofie.

Jeg har nemlig fundet mig et nyt kendiscrush! Og han er ikke engang sådan virkelig red-carpet-kendt, bare lækker (kan I føle Vi Unge-tonen? Der mangler bare plakaten...) Anyways, det er den nye vært på Basta, som faktisk er en af de få gode værter den slags programmer har haft. Han er så meget vi-får-pæne-babies, så nu skal vi giftes og så bliver jeg endelig en ægte B-kendis! Eller. Jeg tror måske han ér gift - jeg synes jeg spottede en vielsesring sidst jeg så programmet? Og jeg skulle jo også giftes med min kæreste - *hint hint*

But still. SE lige hvor pæn han er. Er der ikke nok nogen, der vil få nogle babyer med ham?


- Isabel

Ps. Jeg har haft en meget dyb og givende samtale med en veninde om kendte. Nogle af de lækre kendte er jo ret gamle, men så fandt vi ud af at hele vi konceptet med kendte er, at man må trække ti år fra, når man dater dem! Se bare Klatretøsen, der dater Mikael Wulff og Lasse Rimmers unge kæreste! Det er SÅ meget "ti-år-fra-fordi-han-er-kendt"-faktoren.

.

10 kommentarer:

Emilie sagde ...

jeg er ked af at sige det Isabel , han er bøsse :)

http://emiliemode.blogspot.com/

mathias sagde ...

Julie Zangenberg er temmelig køn. We like! :)

Mathias - tjittjat.blogspot.com

Tanja K sagde ...

Haha. Sig lige til hvis i finder ud af at han er gift! : D

Har mødt ham og hans bror 2 gange i byen nu. Troede de var samme person, så havde gået rundt og snakket med dem i løbet af to weekender, som om de var samme person. SÅ pinligt mand! Var så fuld, ad. : (

bitten sagde ...

Han ER altså sød. Jeg vil gøre mit bedste for at få en baby eller to med ham, udelukkende for jeres skyld :)

SidneyLise sagde ...

Emilie: HVAD, NEJ?! Noo, nu ramler min verden jo :(

Tanja: ej, jeg er vildt misundelig nu!

- Isabel

Mikkel Radicke sagde ...

Gayer than gay .. TRUST ME!

bitten sagde ...

Rolig nu Isabel, han er kun homoseksuel ind til han møder dig!

SidneyLise sagde ...

Ejj, helt ærligt! Hvorfor er alle de pæne altid det?!

Life is so unfair.

Anonym sagde ...

Jeg kan ikke fortælle om han er bøsse, men han er single! :-)

Anonym sagde ...

Han er bøsse med stort B.