søndag den 7. november 2010

And the winners are...

Sidsel B. (spionbrillerne)

Line S. L. (lommen)

Stine K. A. (voksstriben)


De utroligt heldige vindere har fået direkte besked (det er ligesom DR's Julekalenderkonkurrence - var vi de eneste, der deltog hvert år uden at vinde?), men vi ville alligevel lige offentliggøre dem her, så vores læsere ikke tror, at vi bare beholder vores ubrugelige, flade crap selv.

Så skål for Stine, Line og Sidsel!

Photobucket



Ovenstående billede har vi i øvrigt lavet på Mad Men Yourself, og i den oprindelige version var vi gravide med drinks og smøger i hænderne. Men så kom vi i tanker om at der jo er unge, der læser med på bloggen, så derfor er det ændret til en Virgin Bloody Mary og en Virgin... hvad det end er, Isabel har i hånden... (nogle forslag?)

God søndag!

- SidneyLise

.

6 kommentarer:

Maria W sagde ...

Jeg har intet kvalificeret bud på hvad det er for en drink Isabel holder, men det ligner mistænkeligt meget et stykke citronmåne, der er på kanten. Og det synes jeg faktisk er en kende klammo

Julie sagde ...

Tillykke til de heldige vindere :)
- Godt med en konkurrence med lidt anderledes præmier ;)

//Julie

Stine K.A. sagde ...

Jamen jeg siger mange tak ;) Og tillykke til de andre vindere ;)

Sabrina sagde ...

Læser nu jeres fantastiske blog ;o) Vil I kigge min igennem? bloggen.sabrinajensen.dk

xoxo
Sabrina

Line sagde ...

Jaa! Vidste at heldet ville tilsmile mig før eller senere, haha :D

Den Rigtige Kasper sagde ...

Det er selvfølgelig en Bahama Mama (sig det højt ti gange i streg) :)