søndag den 10. oktober 2010

Når der er en penis på skærmen

Kender I det med at man af og til har nogle forholdsvis... suspekte vinduer åbne på sin computer, som virkelig ville kræve en god forklaring, hvis man blev opdaget?

Jeg gør i hvert fald. Forleden googlede jeg "man prostitute", fordi jeg havde hørt nogen snakke om det. Og så tænkte jeg: jeg vil gerne se en!! Altså ikke se på den måde. Men på et billede. Og op på skærmen popper et vindue med en mand fra Jylland, der sælger sex til kvinder. Jeg var virkelig fascineret og måtte læse en del på hans side, fordi jeg vitterligt ikke begriber de kvinder, der betaler for sex, når det er SÅ nemt at gå ned på den nærmeste bar og sige "heyyyyy, wasssååå" og score. Anyways. Dette foregik hjemme hos mig selv, så faren for at nogle skulle se mig sidde og glo på en nøgen mand med en meget tydelig prisliste nedenfor var relativt lille. Det var desværre ikke gældende for næste scenarie.

Jeg var hjemme hos mine forældre, og sad og snakkede med Anne Sofie på messenger. Måske kan I huske uddraget af samtalen - den er i hvert fald her. Anne Sofie havde set en meget stor penis, og nu syntes hun heller ikke, at jeg skulle gå glip af den (som I kan se var jeg totalt uskyldig og blev nærmest tvunget til at kigge).

*klik*
*meget stor erigeret penis på skærmen*
"Isaaabeeeeeeel, der er mad! Næææ, hvad er det?"
*Fuck*

Hvad gør man her? "Det var Anne Sofie, der sagde at jeg skulle klikke på et link hun sendte! Og jeg troede bare det var en pony!!!"

Nej vel? Man køber i stedet en "panic button", som man kan trykke på i situationer som denne. Pist væk bliver det erigerede lem, og op kommer et excel lignende ark. So clever! At man så skal forklare sin mor/chef hvorfor man har en stor rød knap med indprintet "PANIC" på ved siden af sin computer er en anden sag...




Photobucket



- Isabel

.

6 kommentarer:

Stine K.A. sagde ...

Ha ha, det var en smart opfindelse ;) Også når ens lærer går på de der luskerundter i klassen, for at se om man laver noget (som om ;) ).

Mads sagde ...

Heldigvis kan man slå en bærbar sammen, hvis uheldet endelig skulle være ude.

Men jeg kender virkelig godt hele scenariet. Altså jeg læste f.eks. også kun indlægget, fordi der stod 'Når der er en penis på skærmen' - hvordan kan man forbigå den titel, altså? Haha

Astrid Mie Majgaard sagde ...

Haha ja sådan en må man bare eje. Og hvordan finder man fram til at der findes sådan en panic knap??

Astrid

My-raspberries.blogspot.com

Carina sagde ...

Alt + tabulator
Det er verdens smarteste panic button, man har så et excel eller outlook åbnen i baggrunden, når nogen er i nærheden skynder man sig at trykke alt + tab og man er fluks i det seneste vindue.

Kim sagde ...

Evt brug "windows"-tast + D, så kommer du direkte til skrivebordet. Har reddet mig mange gange på forældrenes computer ;-)

Mvh
Kim

Rikke sagde ...

Uuh den genvejstast skal jeg til at bruge på arbejdet. Søgte den anden dag på "redhead" i håb om at finde en uskyldig tegning jeg havde set for nylig, men op på skærmen poppede et billede af en meget explicit sexscene. Sidder i et åbent kontorlandskab hvor alle har udsigt til min skærm...

Mvh Rikke