mandag den 11. oktober 2010

Mere bryster!

Det er jo brysternes måned - et tema man ikke uden videre kan lade gå forbi uden et billede af et par pæne (okay, store) bryster.


Schwarzkopf var i øvrigt så søde at sende en shampoo og en balsam forleden, med det fancy navn "Blossom Brilliance". Produkterne støtter kampen mod brystkraft (og derfor er det hele naturligvis pink, yay!) Jeg glæder mig meget til at putte God Samvittighed i håret.


Derudover har jeg fundet et par ret fine ting på Stotbrysterne.dk. Ofte er sådan nogle støtteting lidt fesne, og man køber dem reelt mest for at, ja, støtte sagen. Men i år synes jeg faktisk der er nogle ting, der ikke bare er dømt til en plads bagerst i skabet.

Ballerinaer, 149,-
De er altså cute. Jeg har godt nok mere end nok af den slags, og efteråret har sneget sig ret meget ind over landet, men fine er de.


Boxershorts, 59,-
Hahaha, hvor ville jeg gerne tvinge min kæreste til at gå med disse. Sådan helt vildt under tøflen-agtigt at skulle stå i omklædningsrummet efter fodboldtræning i ført dem:"Men min kæreste tvang mig :( " Jeg elsker dem. Køb dem.
GHD glattejern, 1599,-
Jeg har godt nok lige investeret i et sort GHD, men hvis jeg ikke havde, ville jeg virkelig gerne eje dette! Se hvor pink og blomstret det er! <'3.
Rovdyrspung?
Tilgengæld morer jeg mig lidt over denne plyspung. Det ligner lidt, at ens pung er blevet ædt af et pink rovdyr, eller er det bare mig?

Alle tingene kan købes på Stotbrysternes hjemmeside.

Har I købt noget, eller planlægger i noget boobie-shopping?

- Isabel

.

15 kommentarer:

Anna sagde ...

Brystkræft er altså med æ... ;)

ida sagde ...

Jeg overvejer faktisk at købe den sorte cykelhjelm med brysterne! Fordi den er fin. Og fordi jeg cykler hver eneste dag i meget trafik, og hvis jeg en dag vælter ved jeg, at jeg vil takke mig selv for ikke at smadre kraniet. Men åh, hvor jeg synes det er en overvindelse at skulle cykle med sådan et monstrum på hovedet..

Leoparddrengen sagde ...

Psst... ikke brystkraft!

L. sagde ...

En ting jeg helt klart de skulle prøve kræfter med var at designe nogle bh'er der støtter formålet, mere passende kan det vel ikke blive?

SidneyLise sagde ...

Ida: Ja, den synes jeg faktisk også er rigtig pæn! Jeg ser faktisk flere og flere med cykelhjelm, så jeg synes helt klart du skulle investere i en - "I love my brain", burde der stå på dem ;)

Anna og Leoparddrengen: Ja. Det er også lidt sjovt i betragtning af dette indlæg: http://www.sidneylise.com/2010/09/folk-der-bare-skal-lukke-rven.html
:)

L.: Der er faktisk BH'er på stotbrysterne.dk - den er endda ret fin!

- Isabel

Leoparddrengen sagde ...

Det er faktisk ikke bare lidt sjovt, men hylende morsomt.

(Gælder det så også nutids-r?)

SidneyLise sagde ...

Vi har da aldrig nogensinde lavet en nutidsr-fejl? Jeg er nok en af de bedste i verden til at sætte dem :)

Leoparddrengen sagde ...

Jamen, det ved jeg jo! Jeg har tidligere komplimenteret det (eller noget i den retning, dengang du skrev om hvor meget du holdt af at rette andres manglende r'er). Jeg tænkte bare, at hvis det nu skulle ske, at en tast havde sat sig forkert, så r'et aldrig blev trykket ned? (Ligesom jeg egentligt gik ud fra det var sket i den aktuelle situation, jeg anede virkelig ikke at jeg rettede en stavefejl.)

Fri kage sagde ...

Jeg har altid synes bryster har for mange krafter.
De vinder altid over mig.

Folk der går op i nutids-r og gør opmærksom på evt. fejl er vel også blandt dem der skal lukke røven :)

Anonym sagde ...

Hej Isabel

Jeg elsker dit payback og dig... gaylove fra mig! <'3

ps, leo-by, gustent blog du har alligevel!

SidneyLise sagde ...

Men nu er forskellen jo også, at Isabel irriteres over dårlige nutids-r'er i befolkningen generelt. Hun går ikke konkret ind på andre menneskers blogs og skriver: "Håhå, der er nok lige en, der har glemt et nutids-r, hva'? ;)"

Altså, jeg forstår virkelig ikke behovet for at rette på andre menneskers stavefejl, og jeg kunne aldrig selv finde på det. Jeg synes faktisk, at det tenderer til at være uhøfligt.

- Anne Sofie

SidneyLise sagde ...

Anonym: Du er den sødeste anonyme evaah. Jeg elsker dig tilbage :)

Fri Kage: Nej :( Så må du lave din egen liste.

- Isabel

K sagde ...

er der ikke en vis lighed?? http://thumb15.shutterstock.com.edgesuite.net/display_pic_with_logo/215635/215635,1252737847,6/stock-photo-funny-crab-36906202.jpg

Kage sagde ...

Anne Sofie: Det "sjove" og det der hentydes til er ikke selve stavefejlen men at det giver en lidt anden betydning end tilsigtet. Det var ikke til at vide at du er så følsom omkring det.
Det er formentlig fra alles side blot ment som venligt drilleri.

Isabel: Nå, men det er godt du aldrig kunne finde på at rette folk hvis de glemte et r.
Husk at "og"'et i min sætning betyder at det på begge sidder skal være sandt for at være gyldigt.

Jeg er dog af den mening at manglende nutids-r må anses som en almindelig (og typisk) stavefejl, og folk der retter andre folks manglende nutids-r'er derfor naturligvis indgår i definition af hvem der skal "lukke røven" jævnfør jeres tidligere indlæg. Ud fra hvordan jeg fortolker Anne Sofies indlæg så lyder hun egentlig til at være ret enig. Måske er det noget i lige bør afstemme.

At påpege det sjove i en utilsigtet fejl er selvfølgelig OK! 0:)

:) :) : ) :) :) <- en masse ekstra smilies for at undgå misforståelser blandt teen/arto segmentet (og folk der bruger "evaah" som et ord og befinder sig i en identitets krise)...

SidneyLise sagde ...

Kage: Men nu er det heller ikke kun denne konkrete sag jeg hentyder til, men folk der retter stavefejl generelt. Hvilket sker relativt tit på såvel denne som andres blogs. Igen: Jeg forstår ikke behovet.

Og Isabel og jeg er faktisk fint enige. Der er nemlig forskel på at irriteres over noget generelt og så at påpege det hos navngivne personer. Vi kan f.eks. ikke lide rulamsjakker, og det har vi skrevet på bloggen. Men vi ville aldrig nogensinde never ever gå ind på en blog, hvor personen bag viste sig selv iført rulamsjakke, og skrive: "Pssst... Rulamsjakker er pissegrimme ;)".

Og jeg synes egentlig godt at man kan tillade sig at overføre den på stavefejl - at irriteres generelt? Ja. Men at gå ind på en navngiven persons blog og påpege deres stavefejl? Jeg synes stadig, at det er uhøfligt, men tydeligvis har vi jo forskellige definitioner af høflighed :):):):):):)

- Anne Sofie