fredag den 1. oktober 2010

Har du uplukkede øjenbryn eller måske en splint i foden?

Og vil du gerne gøre noget ved det samtidig med, at du støtter kampen mod brystkræft?

I dag går vi ind i oktober, der er den officielle måned for bekæmpelse af brystkræft, og i den forbindelse er der traditionen tro kommet en masse lyserøde varer i butikkerne, hvor en vis procentdel af overskudet kommer til at gå til Kræftens Bekæmpelse. Da vi blev spurgt, om vi ville skrive lidt om en af varerne på vores blog, sagde vi naturligvis ja, da vi mener at det er rigtig smart at man kan støtte en god sag samtidig med at man shopper brugbare ting.

Photobucket


Pincetfirmaet Tweezerman har i samarbejde med Kræftens Bekæmpelse designet en lille lyserød pincet med sølvglimmer og brystkræftsløjfe, og hver gang man køber en af disse pincetter går 20 kroner direkte til Kræftens Bekæmpelse.

Pincetten koster 189,95 kr. og kan købes i bl.a. Illum og Magasin.

- SidneyLise

P.S. Hvis du nu er lidt i Kræftens Bekæmpelsesmood samarbejdede vi faktisk med dem omkring deres kampagne mod livmoderhalskræft tilbage i marts. Læs indlægget SidneyLise og Vidunderlivet her.

.

5 kommentarer:

bitten sagde ...

WTF, 190 kroner? Jeg mangler en pincet, og vil gerne støtte et godt formål, men jeg vil ingenlunde give så mange penge på en pincet. Selv om den godt nok er sød!
Har heldigvis heller ingen Illum og Magasin. Må støtte brysterne på en anden måde.

SidneyLise sagde ...

Jeg kan godt følge dig i, at det er lidt dyrt, men jeg tror nu ikke at det er en så usædvanlig pris for en kvalitetspincet (hvilket Tweezerman er, så vidt jeg har kunnet google min frem til - en masse celebrities bruger den). Jeg gav selv 180 kr. for min pincet af et eller andet blæret schweizisk mærke, så jeg tror måske bare, at det bare er deroppe af at priserne er i det regi...

Men jeg kan ellers godt følge dig, og heldigvis har KB jo en masse fine produkter at vælge imellem :)

- Anne Sofie

Henning sagde ...

Jeg støtter yderst gerne et par bryster eller flere. Det lyder som et godt formål, så bare kom med dem.
Dog vil jeg nok ikke anvende en pincet til det.

K sagde ...

Jeg synes generelt, det er blevet ret dyrt at støtte gode sager og have plukkede bryn. Av av av min pengepung.. I stay with mono.

pip sagde ...

Uhh, ja der tror jeg også hellere jeg ville købe et pincet til en 20 i H&M og så give Kræftens bekæmpelse 100 kr. i hånden. Det er vel det samme beløb de får ud af det hvis man køber dette her pincet.