tirsdag den 5. oktober 2010

Gallapremiere rescue kit

I går var vi til gallapremiere på "Sandheden om mænd" med Thure Lindhardt, og vi skulle naturligvis rigtigt på den røde løber og være VIPs. Vi var begge uhyggeligt overdressed i forhold til alle andre, og vi havde jo ligesom regnet ud, at fotograferne nok ville spørge hvem vi var, fordi de jo ikke kunne have diverse nobodies (aka. bloggere, der har været i Aftenshowet en enkelt gang for 8 mdr. siden) med på deres billeder.

Derfor havde vi hjemmefra forberedt en liste over ting, man kunne sige, som ville gøre en kendt nok til at komme med i bladene, men stadig for ukendt til at fotograferne kunne vide om man reelt set var dem. Nedenfor bringer vi listen i ucensureret version:

"Undskyld, men hvem er I?"
"Jeg var med i Paradise Hotel, sæson 2. Jeg røg ud efter 2 uger."
"Okay."

"Undskyld, men hvem er I?"
"Jeg har været med i Singleliv. Jeg var på en enkelt date med Sidney Lee. Det var mig, han serverede cult shakers for."
"Okay."

"Undskyld, men hvem er I?"
"Jeg er Caroline Wosniackis grandkusine, men vi er meget tætte."
"Okay."

"Undskyld, men hvem er I?"
"Jeg er Thure Lindhardts kæreste!"
"Han er homoseksuel..."
"Okay."

"Undskyld, men hvem er I?"
"Jeg var med i et afsnit af Rejseholdet. Jeg spillede lig."
"Okay."

"Undskyld, men hvem er I?"
"Jeg er storesøster til Lucas fra X Factor 2009."
"Okay."

"Undskyld, men hvem er I?"
"Jeg er da med i denne sæson af Vild med Dans?!"
"Undskyld. Nu kan jeg genkende dig!"

"Undskyld, men hvem er I?"
"Jeg er New York-baseret fotomodel. Jeg gik for Eleanor Waldorf Designs i foråret!"
"Okay."

"Undskyld, men hvem er I?"
"Jeg har titelrollen i Anna Pihl."
"Du ser meget yngre ud i virkeligheden end på tv."
"Botox."
"Okay."

"Undskyld, men hvem er I?"
"Jeg sidder i Folketinget."
"Okay."

Desværre fik vi aldrig mulighed for at benytte vores geniale liste, da vi bare blev gennet (nænsomt)væk fra den røde løber så de rigtige celebrities som Sofie Lassen Kahlke, Mayianne Dinesen og hende den blonde journalist fra Borgen kunne komme til. Men Peter Aalbæk gav os hånden og vi fik smalltalket med Claire Ross-Brown fra Klovn! Så det var ikke like at vi var 100% nobodies. Kun ca. 87%.

Photobucket


Ikke os, men rigtige kendte. Billedet er fra Sandheden om Mænds Facebookgruppe.

Anmeldelse af filmen følger i øvrigt en af de næste dage.

-SidneyLise

.

5 kommentarer:

Cecilie sagde ...

Thumbs up til den diskrete GG-hentydning.

bitten sagde ...

Hvor sjovt, især fordi jeg aldrig har tænkt over at du ligner Anna Pihl totalt :D

Katrine Winther sagde ...

ahaha.. loves it... "undskyld, ved du ikke hvem vi er?" - "øøøh nej..?" ... "pfff..!"

Fru Buur Bækgaard sagde ...

Hahaha - fantastisk liste!

Maria W sagde ...

Haha, den med Rejseholdet fik mig totalt.
I er altså geniale. :)