onsdag den 13. oktober 2010

Få dusken vokset af Mai-Britt Vingsøe

Jeg deler frisør med Anni Fønsby. Det er ikke noget, jeg bevidst har valgt (for helt ærligt, hvem gider lige at have hår som Anni Fønsby?), men da jeg var ved frisøren og lige havde fået en vildt god klipning var jeg sådan: "Nå, men har I så nogle kendte kunder?" og min frisør var sådan: "Ja, Don Ø, Kat fra Sukkerchok og Anni Fønsby. Faktisk havde A-Gruppen lokaler lige ved siden af os, dengang de eksisterede.".

Og nu burde jeg så have været superforarget og "Prostitution er noget gris"-agtig, men jeg kunne ikke lade være med at finde det ret spændende: "Åh gud, jeg har frisør lige ved siden af et bordel, hvor er det dog storbyagtigt!!" Så jeg prøvede at skjule min fascination ved sådan meget nonchalant at spørge: "Nå, men hvad er der så derinde nu?". Og min frisør svarede: "Mai-Britt Vingsøe er ved at åbne en skønhedsklinik. Hun vil blandt andet tilbyde mani- og pedicure, samt intimvoksbehandlinger."

Nu prøver jeg jo generelt at være åben, fordomsfri og seksuelt frigjort, men er det bare mig, der synes at der er et eller andet fundamentalt forkert i tanken om at ligge med blottede kønsorganer foran Mai-Britt Vingsøe? Det er måske lidt, fordi man føler at man kender hende pga. diverse tv-shows og ægteskabet med Jason Watt og sådan, og så er tanken om at hun skal se en dér bare forkert. Det ville jo svare til at en gammel veninde skulle se mine... nej. Tanken er så forkert på så mange måder.

Men på den anden side set er det jo lidt starstuckism at blive rørt ved af Mai-Britt Vingsøe (ja altså, måske ikke lige dernede, men sådan i manicurebehandlinger). Så kan man være sådan helt "Hende kender jeg!", når man ser hende i diverse ugeblade. Hvilket nok ville være ligegyldigt for 99% af den danske befolkning, men jeg synes at det er lidt fedt at kende en kendt. "Kende".

I øvrigt ville jeg lige for en god sags skyld linke til Klinik Vingsøe og min kendisfrisør New Cut. Bare så folk ikke tror, at jeg holder dem for mig selv.

- Anne Sofie

P.S. Nu er der garanteret nogle, der tror at jeg er blevet betalt/bestukket med gratis behandlinger for dette indlæg. Det er desværre ikke tilfældet. Men er der nogle, der gerne vil betale/bestikke mig med gratis behandlinger, så skriv endelig til SidneyLise-mailen oppe i højre hjørne.

.

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

haha.. jeg bor ved siden af et bordel med midaldrende afrikanske kvinder med et neonskilt i vinduet hvor der står: OPEN.
der ligger yderligere en sex kino/butik, der hedder pain and pleasure overfor - odenses ældste sexshop. WTF!

Mia Luise sagde ...

Sjovt at Don Ø i Mads & Monoppolet nægtede at sige hvem hans frisør er, da han er bange for at det således bliver muligt at få en tid, haha.

Lavendel sagde ...

He he - godt man bor i den trygge provins.. aka bøhlandet

Uden Relevans sagde ...

Mon hun også vokser mænd?


(Ja det var en joke).

Nina sagde ...

HOV! Er det ikke den kendis-frisør, der har billeder af hende der paradise-dullen iført pels, for meget sminke og nedslidt neglelak, hængende i vinduet?

Julie sagde ...

JO det er den frisør! Jeg cykler forbi den hver dag, Kat fra sukkerchok har hængt i vinduet (altså som billede) og kan ikke lige huske hvem der gør nu. Men frisøren spiller meget på kendisser :-)

Frisør sagde ...

Nice blog :-)