søndag den 3. oktober 2010

Epic Sax Guy



Som bloggen flere gange har afspejlet er hverken højkulturel film- eller musiksmag noget Anne Sofie eller jeg beskæftiger os synderligt meget med, og vi må blankt erkende at MGP er et af vors hjertebørn.

En dame indtræder i sumokostume til dyster musik, indtil et glitrende lys rammer hende hvorefter hun smider det, og træder frem i verdens mindste glimmerkjole, lyse ekstensions, lipliner overdose og fake boobs. Her begynder hun at synge og man opdager, at det er en mand. MGP er både uforudsigeligt og spændende!

Så når man som ægte MGP-fan opdager fænomenet "Epic Sax Guy", er det en festdag på linje med Juleaften (okay, Mortens Aften i det mindste...).


Ak ja. Hvem der bare var en saxofon lige der.

- Isabel
.

6 kommentarer:

Tanja K sagde ...

Piger! I bliver nød til at se den her video. Epic Sax Walrus. Haha!

http://www.youtube.com/watch?v=y4Bu8EbfQds

- Tanja Katrine
Kaspertanja.blogspot.com

Janni C. C. sagde ...

Uh. Det er en af de gode sange fra dette års MGP :-)

Marie sagde ...

Åh Gud! Jeg tror lige, at jeg for et øjeblik glemte hvilket årti, jeg befinder mig i...
Smukt!
/Marie

http://bogfinkebloggen.blogspot.com

Sarah sagde ...

Han... får da bevæget hofterne?

Btw, Tanja - nice video med hvalros :b

- Sarah.

Lasse sagde ...

Han er så super epic! Elsker melodien og den måde han danser...! Epic sax guy FTW!

Anonym sagde ...

elsker det!!!