lørdag den 25. september 2010

X-factor vender tilbage

Her på SidneyLise er vi begge store fans af "talent"programmet X-factor (især auditions'ne ligger højt på underholdningslisten!) Sidste års talent-farmor, der rappede om barbebarnet Malte var uforglemmelig! Kan I huske sangen? "Hej! Malte pluds'lig var du der!" Åh. Skønne musiske talenter. I år er Thomas Blachman tilbage og vi glæder os allerede som små grise til at se ham sukke inderligt og frustreret over den danske befolkning.

Denne video er fra det britiske show, og hvis I ikke allerede HAR set den så lov os at I gør det! To tykke piger på scenen, der udover at svine dommerne til også slår hinanden i hovedet :D



- SidneyLise

.

12 kommentarer:

Ravn sagde ...

Nej, nej, nej! De har dårlig attitude, de synger dårligt, de er ikke søde ved hinanden, og så kan den ikke end ikke finde ud af at blende sin foundation ud... Skrækkeligt!

nadialavard sagde ...

De minder mig om ham, der spiller en engelsk teenagetøs i Little Britain!

Ps. Bemærk venligst at de begge bruger for mørk foundation og lægger den som en maske med en fantastisk kant, der hvor selve ansigtet slutter og halsen begynder.

Mia Luise sagde ...

Hahaha. Hvor er de dog forfærdelige hele vejen igennem. Suk suk altså.

Anonym sagde ...

HAHA. fedt.

Ann-Sophie sagde ...

"Der var noget, der var for farligt. Der var én, der turde sige sin mening."

Anonym sagde ...

Skræmmende !!! Jeg måtte slukke halvvejs, mine tæer var ved at krølle sig ind i min fod!!!!

Anonym sagde ...

Nej hvor skæg, den ene står bare med ryggen til publikum! ;)

Anonym sagde ...

offffffff topic: hater vi stadig på denimskjorter?? bare lige for at være up to date? :)

Jekatarina sagde ...

Malte-sagen var.. Ubeskrivelig. :)

Anonym sagde ...

Synes I skal have dette link: http://www.dlisted.com/node/38915

Pigen med næven er åbenbart en "knockout" også uden tøj..

Katrine. K sagde ...

hahahahahahahaha det her er klasse. elsker det!

Anonym sagde ...

Jeg tænkte straks "Little Britain" da jeg så det! Wow, siger jeg bare!