onsdag den 8. september 2010

Slibri Lee i Anders And & Co.

Jeg er nok ikke den eneste, der har hørt den noget… kontroversielle? nyhed om, at Sidney Lee er blevet portrætteret i Anders Ands verden, som “Slibri Lee”. Man ser i hvert fald meget lidt tv, hvis man skal have undgået nyheden.

Anders And bladende har som bekendt lidt et meget stort fald i oplag de seneste år, og derfor har de tyet til ret drastiske midler. De har tænkt laveste fællesnævner – folk der ser reality tv!! (Dvs. mig og sådan nogle fra Paradise). Jeg gik lidt i panik, da jeg hørte nyheden. Anders And er altså HELLIGT! Og det lyser af desperation at putte ham i, for at få en flok lade reality-lovers (dvs. igen inklusiv mig selv) til at købe bladet. ARG. Jeg forestiller mig at den rigtige fanklub, og ikke bare skabsfansene som mig, er begyndt at overveje, hvordan det er lettest at dø. For helt ærligt: Jeg har intet imod hverken reality eller Sidney Lee (det ville også være underligt, vores navn taget i betragtning), men det er altså helt blasfemisk blande det sammen med en ANDen (høhø) verden! Altså, to gode ting– reality og Anders And – bliver ikke nødvendigvis bedre sammen. Nærmest lidt for meget af det gode? Ligesom, når man har spist for meget lys julekalenderchokolade. Not good.



Bladet med Slibri Lee udkommer den 16. september, hvilket gav mig otte dage til at sørge i. Jeg købte et Anders And blad med Sorte Slyngel på forsiden og holdt en lille mindebegivenhed sammen med det. Folk kiggede meget på mig, da jeg med solbriller, høje sko og slutty kjole smed det op på båndet med et meget bestemt udtryk. Jeg overvejede lidt af sige til den skulende mand bagved, at de medfølgende spionbriller jo var uundværlige. Hvilket de i øvrigt også er! Der er sådan noget spejlplast i siderne, så hvis man virkelig skeler meget, kan man se hvem der er bagved – og så slipper man jo også for al balladen med at skulle vende sig om hele tiden, for at se om man bliver forfulgt. Ganske praktisk, synes jeg.



Photobucket

Derudover, medfølger en værdikupon til Bon Bon land, så man kan komme to ind for éns pris! Yay! Så mangler jeg bare en, der gider at tage med mig. Jeg har en fornemmelse af, at det bliver sværere end forventet at finde en sådan?

- Isabel

.

11 kommentarer:

BetinApple sagde ...

Åh, Anders And (L)

Jeg melder mig iøvrigt gerne frivilligt som +1 til Bon Bon land ... hvis jeg må låne spionbrillerne.

Bex sagde ...

Jeg ser åbenbart meget lidt fjernsyn..

Amanda sagde ...

Anders And udnytter virkelig TV stjerner. Der var også engang Twilight stjerne med i bladet.
Jeg har skrevet et indlæg på min blog her:
http://www.madeindk.dk/2010/07/twilight-i-anders-and-bladene.html

nadialavard sagde ...

Whatfuck. Jeg væmmedes første gang, jeg hørte om det. Jeg synes, I skal gå til yderligheder og fortælle om hans rolle i bladet.

Ps. Jeg bor klods op ad BonBon Land, som i øvrigt er mægtig, og vil med glæde tage dig i hånden og vise dig dens awesomeness!

Stine sagde ...

Ikke for at ignorere resten af indlægget, men Bonbonland er da bare klassikeren over dem alle! :P I hvert fald hvis man er blevet spist af med Sommerland syd gennem sin opvækst... Måske skulle man også investere i et Anders And blad - gælder kuponen også for voksne? ;)

www.6400happimess.blogspot.com

Gittøh~ sagde ...

Sidney Lee og Amalie og alle de andre danske og udlandske kendisser (Justin Timberlake, Britney Spears, Madonna osv osv) har da altid været med i Anders And bladene.

Det er i hvert fald ikke første gang Sidney Lee har været med.

De ændrer altid et bogstav eller mere ved navnene, men det er meget nemt at gætte hvem de forskellige ofre er.

Ikke noget nyt for mig :)

Amanda sagde ...

Jeg troede ikke man kunne spise for meget julekalender-chokolade :(
Synes hellere Anders And bladet skulle krydres med en Slibri Lise i stedet for... ;)

SidneyLise sagde ...

Betina: Yay, jeg vil gerne i Bon Bon land sammen! Jeg er bare lidt af en kylling forlystelses-wise, må jeg hellere indrømme nu...
Og Nadialavard, jeg vil også gerne have dig med!

Stine: Ja, jeg er ret sikker på, at kuponen også gælder voksne :)

Gittøh: Du må altså ikke sammenligne Sidney Lee og Madanna :D

Amanda: Haha, det kunne der være noget om. Mon vi ville mus, ænder eller grise?

- Isabel

Ann-Sophie sagde ...

...lidt af tryllestøvet fra min 90'er barndom er forsvundet for stedse....

Anonym sagde ...

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO !!!
Anders And og Sidney Lee må ABSOLUT ikke blandes sammen!?!?!?! wtf! .. vil også straks købe et Anders And blad og sørge :(.

Geronimo sagde ...

Jeg ser åbenbart også _meget_ lidt fjernsyn, hvilket jeg egentligt ikke synes jeg gør... Jeg har INTET hørt om det her før idag da en ven postede et billede fra bladet på sin facebook profil - jeg googlede "Slibri Lee" og fandt bla. den her side...