onsdag den 1. september 2010

1-2-3 skolestart

Så starter alvoren igen: Skolestart! Jeg starter i morgen med en omgang erhvervsøkonomi (great), og det er altså mere end umuligt at vænne sig til efter den gigantisk lange sommerferie, man har som studerende. Jeg har faktisk slet ikke tid til at studere, har jeg fundet ud af! Jeg mener: mit liv er fyldt op med serier, caféture, shopping, GODE bøger (der ikke handler om mikroøkonomi) og ufattelig meget soven længe. Jeg tror simpelthen ikke jeg kan presse timer ind til mere.



Men det er vist meget godt at komme i gang - jeg er begyndt at føle mig som en 40 årig på kontanthjælp, når jeg vader ned i Netto tirsdag formiddag i joggingtøj og knold, let vrissende af mine ligesindede, fordi de fylder foran køledisken. Og jeg skulle jo gerne have fat i min fetaost.

Så jeg vinker farvel til sommerferien og siger hej til et nyt semester på CBS, og savner lidt de gode gamle dage i folkeskolen, hvor det sjoveste var at komme tilbage fra sommerferie og se hvem der var vokset/blevet korthårede/tykke hen over sommeren.

Er der nogen, der er startet på nyt studie? Og hvilket? (hvis det er Kommunikation eller Litteraturvidenskab, så elsker Anne Sofie og jeg jer lidt).

- Isabel

.

11 kommentarer:

Ravn sagde ...

Jeg skulle være startet på oplevelsesteknologi i dag, men i stedet er jeg startet på gymnasial suppleringskurser i matematik A og kemi B. :b

mathias sagde ...

Jeg glæder mig også til at komme i gang i morgen. Struktur i hverdagen, hurra!
Mathias - tjittjat.blogspot.com
PS. Jeg lærer at kommunikere litteratur og videnskab. Kan det tælle med? :D

SidneyLise sagde ...

Ravn: Uha suppleringskurser. Kan godt huske, at nogle af mine venner skulle igennem dem også.

Mathias: Ja klart! Vi er loose, så det tæller alt sammen!

- Isabel

Louise sagde ...

Starter på tilvalg på Litteraturvidenskab i håb om at min venteliste plads bliver til en rigtig plads - ellers må jeg nøjes med det kursus i foråret som jeg HAR fået plads på.

AS' far sagde ...

Jeg er startet på "IT-medier og kommunikation" på Århus Universitet i dag. Første hjemmeopgave: Opret en blog! Hjælp jeg er so überfragt...

nadialavard sagde ...

Jeg går i gang med 3. semester på RUC (som jo næsten er indbegrebet af kommunikation. I rundkreds) - igang med psykologi og filosofi, og bagefter kommunikation og journalistik. Er jeg elsket?

SidneyLise sagde ...

I er alle elsket!! (Især dig, Nadialavard. Kommunikation og journalistik <3)

- Isabel

Clara Evamaj sagde ...

Gælder gymnasiet også? Jeg har i hvert fald fået et "studiekort". Hahaaaaha... ha

Jeg har Samf A Eng A og Fransk A, hurra, fem A fag, så kan jeg få en sort hue...

Lullumut sagde ...

Jeg er startet på CBS HD 1. del :-)

SidneyLise sagde ...

Clara: Uh, husk du kan få rabat i Topshop og Urban Outfitters med studiekortet ;)

Lullumut: Yay, endnu en CBS'er!

- Isabel

Anonym sagde ...

Jeg er startet på kommunikation (EOK) på cbs også! :-) Så starter kick of ugen på mandag.