lørdag den 4. september 2010

Et sjældent musikindlæg

Nu er det meget, meget sjældent, at vi laver musik-indlæg her på SidneyLise. Mest fordi vi et eller andet sted synes, at det er lidt fesent hvis vi med vores relativt sjældne indlægsfrekvens laver en update udelukkende bestående at en youtube-video, for nå - hvad kan folk egentlig bruge det til?

MEN i dag er det lørdag, og siden I sikkert allesammen alligevel er ude at shoppe eller besøge venner eller i byen vil jeg altså gerne have lov at poste en af mine yndlingssange. Det er ikke Robyn eller noget andet fancy musik, men det er en ørehænger:



Jeg ved godt, at jeg har lavet et lignende indlæg før, men jeg nægter altså at skamme mig over min musiksmag!

- Anne Sofie
.
.

3 kommentarer:

Kasper sagde ...

Sådan en wienerschnitzel med stradivariusbrun stegeskorpe -- smukt!

Jeg har nogle Yabba Dabba Dance-cd'er, du gerne må få ved lejlighed.

Jeg tror, de vil ramme helt rigtigt!

K sagde ...

I LOVE IT

Anonym sagde ...

Ej nu har jeg fået den hjernen!