mandag den 16. august 2010

SidneyLise i C'est

I denne måned er SidneyLise endelig kommet på tryk i en situation hvor vi ikke bliver disset af diverse misinformerede journalister (*host* MetroXpress *host*). Vi er nemlig i denne måneds eksemplar af modemagasinet C'est, hvor vi fremviser vores gadgets.

Hvis I vil læse det rigtige blad, som faktisk er godt (og det siger vi ikke bare fordi vi er i det) og har et oplag på 25.000 pr. nummer, kan det findes i blandt andet Birger Christensen og Flying A. Det er gratis og du kan se den fulde liste over "forhandlere" her.

- SidneyLise

P.S. Og så er vi også gået i total lemmingmode og har lavet en Formspringprofil. Ude til højre er der en lille boks, hvor du kan spørge os om hvad end det skulle være. Juhu!

11 kommentarer:

Din & Min sagde ...

Har lige læst det hele, og hvor er det bare fedt, og ret sejt at i er med! Vil helt sikkert nappe et af bladene næste gang jeg kommer i nærheden af det :)

Hilsen Nina

Jekatarina sagde ...

Jeg elsker den kappe! Den kan man ikke få længere, kan man?
Hvad kostede den? :)

valeria. sagde ...

tilykke. eller hvad man nu kan sige. :D

-man kan vist også få bladet i deres. ved ikke om det altid er der, men har hentet et engang der. :-)

SidneyLise sagde ...

Nina: Tusind tak! Det er vi virkelig glade for at du vil - vi er endnu pænere i papirform! :D

Jekaterina: Det kan du tro, at man kan. Den koster 65 euro (og husk, at du kan få 15% rabat ved at signe op til deres newsletter) og kan købes lige her: http://store.americanapparel.eu/rsa5417w.html

Valeria: Haha, det skulle vi have vidst, da vi rendte hele byen rundt for at finde det i dag! Og tak :D

- Anne Sofie

Mia Vogt Andersen sagde ...

Høje sko er gaven til os under 1,65! Og de der gør det bestemt ikke mindre sjovt....

Iben sagde ...

Jeg er enig med Jekaterina!
Giver du ikke et par outfit billeder med den, Anne Sofie?
Kan de muligvis bruges ud over en vinterjakke når den tid kommer?

- Iben

SidneyLise sagde ...

Iben: Jeg skal se om jeg kan få fikset nogle næste gang, jeg har den på :)

Uh, det kommer ret meget an på vinterjakken - armhullerne (mangler bedre ord) er bestemt store nok til det, men så er det lige om at finde noget, der passer til rent æstetisk :)

- Anne Sofie

nadialavard sagde ...

Tænk at det lykkedes jer at være ligeså morsomme, når en journalist har mulighed for at gå ind og pille ved jeres sætninger!

Jeg kommer til at stjæle ideen med korset (som jeg allerede har) og har på fornemmelsen at jeg er nødt til at eje Anne Sofies kappe (og nej, jeg har ikke i sinde at købe en, jeg tager Anne Sofies, ellers er der ikke noget ved det!)

SidneyLise sagde ...

Nadia: Det må du ikke! Du er tarvelig! :o(

- Anne Sofie

nadialavard sagde ...

Muhahah! *gnider sig i hænderne af ondskab*

Iben sagde ...

Hej Anne S.
Jeg har lige modtaget kappen med posten idag, og den er super fed! Tusind tak for det(:
- Iben