onsdag den 4. august 2010

Prosecco på dåse

Vi foretog engang en uautoriseret rundspørge der viste, at folk suverænt opfattede mig som SidneyLises mest alkoholiserede medlem (hvilket slet ikke er fair - jeg ser bare hurtigere fuld ud end Isabel!). Siden da har jeg bevidst forsøgt at holde mine alkoholbidrag på et minimum, men nu har jeg altså opdaget noget, der totalt retfærdiggør et indlæg.

Prosecco på dåse!!


Photobucket


Det er simpelthen klasse! En dåseøls handyness, men en flaske champagnes stil! Jeg er allerede dybt, dybt forelsket i konceptet og har planer om at købe et mindre lager med hjem fra Tyskland. Hvor jeg har opdaget dem. De kan garanteret ikke købes i DK. Det kan de bedste ting aldrig pga alle de der dumme regler om tilsætningsstoffer...

- Anne Sofie

P.S. I øvrigt ved jeg ikke helt, om jeg skal være smigret eller fornærmet over følgende citat: "Lady Gaga's "Telephone"-video minder mig altid om SidneyLise. Der er en tan dulle med cowboyhat og en bleg, forbitret psycho. Det er præcis som jer to!"

9 kommentarer:

mathias sagde ...

Havde ikke set videoen før, men fedt at de to kører i PussyWagon fra Kill Bill :)

Maria sagde ...

Et lille tip: Cofoco (altså deres take-out) har boblevand og rød- og hvidvin på dåse en masse :)

Kh Maria uden dagbog

Monkally sagde ...

Det har jeg aldrig smagt! Men det lyder himmelsk :D

Ingen af jer optræder jo nøgen i fængsel (så vidt i giver udtryk for) og ingen af jer af blonde med fløjfet hår!! Det passer ikke!

SidneyLise sagde ...

Mathias: Jeg har aldrig set Kill Bill, men det undrer mig faktisk ikke. Var jeg kendt og rig ville jeg også gøgle rundt i den slags untertekstualiteter konstant!

Maria: Cool! Det vil jeg da helt klart tjekke ud!

Monkally: Ehm... altså... det med fængslet... æh... Men nej! Der er ingen af os, der er blonde! Det har du ret i!!!

- Anne Sofie

Anonym sagde ...

hvor du dog købt de vidunderlige dåser? Jeg skal nemlig til berlin :)og kom endelig med nogle tyske tips ellers.

Mvh
Anne

SidneyLise sagde ...

Jeg købte dem i Citi i Flensborg (gigantisk indkøbscenter udenfor býen). De havde tre forskellige slags i forskelligt farvede dåser :)

Uh, nu er det lidt svært at komme med tips til Tyskland, når jeg har boet der hele mit liv nærmest. Er der noget konkret, du vil vide? :)

- Anne Sofie

Anonym sagde ...

Tak for tippet Anne Sofie! Nej, det var bare, hvis du havde nogle oppe i ærmet.

Anne, der forresten også var litteraturvidenskabstuderende

SidneyLise sagde ...

Anne: Jeg har et par tips til Berlin, hvor jeg jo lige har været. De er mostly udarbejdet af min kæreste - men der er også lidt shopping-tips ;)

http://maps.google.com/maps/ms?hl=en&ptab=2&ie=UTF8&oe=UTF8&msa=0&msid=115326948440716813334.00048be688ec8fe2c3e45

- Isabel

Anonym sagde ...

Ih, hvor er du sød, tak.

- Anne