mandag den 2. august 2010

Metaagtig kedsomhed

Jeg keder mig. Derfor laver jeg som ægte humaniorastuderende et kedeligt indlæg om det at kede sig. Derfor vil der hverken være nogen pointe eller vittigheder i dette indlæg. Det vil bare være kedeligt.*

Dog vil jeg gerne have nogle bloganbefalinger til at mindske min kedsomhed. Så... Hvilke blogs er gode til at fordrive en metaagtig kedsomhed med?**

- Anne Sofie

*Og det er det, vi kalder "at lade formen afspejle indholdet".

**Og her er en enestående mulighed for at promovere din blog. Skriv i kommentarfeltet!!

40 kommentarer:

Amalie sagde ...

min 8D

amalietr.blogspot.ccom

Søren Storm Hansen sagde ...

Picture is Unrelated

Chaos sagde ...

Jeg synes http://infotainer.dk/ leverer en god blog med en masse quirky indlæg. :)

Monkally sagde ...

Du er meget velkommen til at læse min :)

www.shakerzone.dk

Hvis du er til lange filosofiske indlæg, så tjek kategorien Filosofi-hjørnet.

Islands of fashion sagde ...

Kig forbi min:))

Mille sagde ...

Jamen, hvis du ligefrem beder om det, da :D

MySplashOfColour.blogspot.com

- det er spas! ;)

Mille.

Leoparddrengen sagde ...

Hos mig kan du muntre dig med tænksomme opgaver.

Amalie Nicoline sagde ...

HEY! det var mig der skrev til jer på mailen om den der bette dreng der røg!!

Jeg har lige læst hele listen for godkendte pige- og drengenavne - og for pokker, der er nogle sjove imellem .......... så kig forbi min blog!!!!!!! hvis du lyster

Karina sagde ...

Kig gerne forbi mig :o)

aegteaeblekinder.blogspot.com

Og ellers vil jeg da lige anbefale http://mysplashofcolour.blogspot.com/
som jeg elsker at læse!

Johanne sagde ...

så vi jeg da også reklamere for min: www.afashionb.blogspot.com

ellers fuckyouverymuch.dk som er en blog med billeder og en sætning til, den er sjov og der kan man bruge lang tid inde :-)

Line sagde ...

Du må da gerne kigge forbi min roemark ;)

www.roemarken.blogspot.com

Line sagde ...

Det er da lige til at få præstationsangst af at skulle kunne levere noget af underholdningsværdi for en med så god humor som dig..

Rebecca sagde ...

totalt metaagtigt-blogindlæg!

Callie sagde ...

Helt sikkert denne her...;)

(Du sagde jo, at attention whoring var tilladt!)

//Callie

Din og min sagde ...

Check gerne min blog ud!!

dinxogxmin.blogspot.com

Sidsel Hansen sagde ...

Du må da gerne slå et smut forbi min blog: lessbandthanbeat.blogspot.com

ellers kan jeg anbefale:
- blushingambition.blogspot.com
- theseams.blogspot.com
-bittersweetsugarandsarcasm.blogspot.com (dette er ganske vist mad, men alligevel...)

Derudover kan jeg også kraftigt anbefale følgende youtube videoer, hvis du trænger til at grine:
http://www.youtube.com/watch?v=aCxDZRJKkqY
og
http://www.youtube.com/watch?v=DInQ7XWJYAM

Og så gik jeg lige i overdrive her, sorry for det!

- Sidsel

Frk. Emma sagde ...

frkemma.blogspot.com :D

Monalisa S. sagde ...

Jeg kan godt lide svenske Kenza, som du kan finde på
http://kenzas.se/

Og så er der jo vores blog som du finder på http://selmamonalisa.blogspot.com/

ps.kigger forbi jeres blog hver dag! I er virkelig underholdende!:D

Joanna sagde ...

www.averagejoanna.blogspot.com

Selvpromovering over and out.

Simone sagde ...

Mig og min venindes :b
Livet i Provinsen - www.ojosa-zules.blogspot.com

SidneyLise sagde ...

Tusind tak for alle jeres anbefalinger! Keep 'em coming :D

Line og Rebecca: Awww! Tak for komplimenterne - I er søde!

- Anne Sofie

Laura sagde ...

Jeg har lige opdaget en rigtig, rigtig pæn længdespringer, der hedder Chris Tomlinson, ham kan du se på billeder af! Årh wauw, han er VIRKELIG pæn!

Åh, og du kan også kigge på min blog, den er bare brandgod.........

//Laura
http://vidunderfuld.blogspot.com

Nadia Hjerte Musik sagde ...

Check out www.nadiaheartsmusic.com - min musikblog om klistret pop og andet lækker musik.

Mai Rathj sagde ...

Well..
der er jo min egen: www.maisteg.blogspot.com,
men tjek hellere den jeg deler med to veninder: www.migmaiogevamaj.blogspot.com, den er nogenlunde..

En modeblog der er cool nok: www.upcomingk.blogspot.com

EmmoEmmo sagde ...

Jamen så pyt da ;)

www.emmoemmo.com

Sofie H. sagde ...

Når det er okay at promovere sin egen blog, så synes jeg da bestemt at min er værd at læse :-)
www.kuloertklat.blogspot.com

Sofie H.

Ann-Sophie sagde ...

På min blog finder du alt fra introverte skriblerier om banale oplevelser til indlæg om mine favoritcatwalks, "dagens". Vores tøj er det mest tydelige kommunikation til andre om hvem vi er, der borer jeg meget i hvilke tendenser jeg tager til mig, hvor de opstår henne osv.

Jeg bestræber mig på at følge min egen æstetik istedet for tidens.

Vanity sagde ...

Jeg vil gerne anbefale Postsecret.com, som hver søndag opdateres med folks opmuntrende, melankolske, pinlige eller smile-gennem-tårer-agtige hemmeligheder.

Også Terry Richardsons blog, terrysdiary.com, er et besøg værd!

Thecherryblossomgirl.com er fyldt med meget fine, og pigede, billeder af kjoler, blomster, outfits and what-nots.

Og kom forbi mig også! :)

XXX,
Vanity

SidneyLise sagde ...

Så er jeg hermed igennem alle jeres blogs/anbefalinger. Og hvor er det rart at opdage så mange spændende blogs, som jeg ikke har kendt før - der er i hvert fald mindst et par stykker, jeg kommer til at tjekke ud jævnligt fremover :)

- Anne Sofie

Bjarke sagde ...

www.skrivekrampe.dk for forfatterspirer og andre der kan lide at skrive fiktion.

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Man skal da læse om mode-kendis-gossip på modeogmyter.blogspot.com!:)

Pluma sagde ...

hvis du kan lide underlige skriverier, er min blog måske noget?
www.udefinerbarerealiteter.blogspot.com

- Rikke

Pluma sagde ...

www.udefinerbarerealiteter.blogspot.com
- meget underlige skriverier - men hvis man er til, kan du måske godt lide min blog :D

- Rikke

Pluma sagde ...

well.. så fik jeg så sendt en kommentar om det samme TO gange - så her kommer den tredje; ups xD

Test sagde ...

iårhus.nu :)

Louise sagde ...

Hej Anne Sofie!

Skulle du igen blive ramt af kedsomhed, vil jeg også lige gøre lidt reklame for min blog:

http://zebraprikket.dk

Den handler om alt og intet, lidt af hvert og løst og fast fra mit liv.

Ms Confashion sagde ...

Når jeg rammer deadzone, så redder superskinken kissies.se mig altid, hun er fuldstændig blæst, har kæmpepatter og er total navlepiller!
Dét er skønt!!!
Ellers lamebook.com
fmylife.com

og så må I da os' gerne titte forbi hos mig ;-D
http://confashionsblog.blogspot.com/

<3

Cecilie. sagde ...

DavsKlaus.blogspot.com!?!?!!??!?!

Mille sagde ...

syssie-mille.blogspot.com! (:

Anonym sagde ...

Jeg synes slutever er den fee' blog. Britisk og meget in your face.