søndag den 8. august 2010

Friis & Co. i Tyskland?

Photobucket

Ikke helt. Dette var en pølsebod, jeg så i Berlin, men det kan være, at Friis har set et større marked for pølser end sko og tasker i Tyskland? Det skulle faktisk ikke undre mig...

Anywho! Hvem af Jer kommer til Friis & Co.'s Fashion Week event den 13.? Vi glæder os som altid til at se alle, og endnu mere dem vi ved hvem er, så vi ikke ser så sørgeligt ensomme ud, med en cupcake i hånden alene (did that one before...)

- SidneyLise

9 kommentarer:

Bikkembergs sagde ...

Jeg skulle lige til at spørge, om du skulle have briller indtil jeg fik læst teksten hehe

Miss Jeanett sagde ...

Jeg regner med at komme :)

SidneyLise sagde ...

Bikkembergs: Haha, ja - men det er tæt på, ikke? ;)

Fedt, Jeanett! Vi glæder os til at se dig :)

- Isabel

Anne M sagde ...

Da jeg var på ferie sidste år på Kreta, på et meget charterturistet sted, lå der denne her lille butik, som solgte tøj der overhovedet ikke lignede det, som man eller kan købe sådan et sted. De solgte hverken kopivarer eller andet i den stil... De solgte derimod Friis & Co. - Det var vist det sidste jeg havde regnet med, at se dernede :-)

Cecilie. sagde ...

Friis.. Fritz. Not really, but yeah i get it.

SidneyLise sagde ...

Cecilie: Det er den tyske version, jo :)

Miss Jeanett sagde ...

Så er det en cupcake-date ;)

SidneyLise sagde ...

You bet ;)

Michelle sagde ...

Hehe, lidt sjovt ;)

Michelle - http://so-this-season.blogspot.com/