lørdag den 21. august 2010

Dullegrej og hjemløs mand (med øl)

Photobucket

Signe fra Swartzkopf var så sød at sende en masse hårpodukter forleden. Tak Signe! Især er jeg blevet vildt med hårsprayen og sådan en antikrusgel, der dufter lidt af sol og sommer. Jeg har ikke fået prøvet alle produkterne endnu, men jeg glæder mig lidt til at kunne lege frisør med mig selv!

I samme omgang fik jeg prøvet Post Danmarks "Døgnpost", hvor man anytime kan hente sine pakker! Okay, det var ikke så ligetil, som det lyder, for jeg stod udenfor deres skydedøre og fattede ikke hvordan de åbnede i mindst et kvarter, indtil en hjemløs mand grinede af mig, og sagde (eller sagde og sagde, mumlede gennem øllen nok nærmere), at jeg skulle bruge dankortet til at åbne med. Derefter gik han grinene videre og råbte at jeg skyldte ham en bajer. Jeg tænkte, at jeg burde have tilbudt ham et af produkterne. Noget til at fremhæve krøllerne måske? Men der var han selvfølgelig væk.

Anyways. Døgnposten ER faktisk smart, når man lige lærer systemet at kende. Man kan melde sig til her, og så er der ellers mulighed for at hente alle sine netshoppede goodies hele dagen.

- Isabel

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hey SidneyLise!
Ved ikke om i allerede kender hjemmesiden,
meeeeen hvis i ikke gør så tjek den engang:
www.katarinalouise.com der er de fedeste smykker.
p.s. tjek lige dette link ud! ;-) super sjovt.
http://theuglydance.com/?v=vddqzndthr
fortsat god weekend.
xoxo anonym.

Emilie sagde ...

Har brugt min bagstive lørdag og min søndag morgen på at læse hele jeres blog! Jeg elsker det :) Keep up the good work, tøser!