søndag den 18. juli 2010

De Store Sko

Mine sko svupper evig og altid en lille smule, uanset hvad jeg gør. Sådan er det, at bruge en lille 36, som i virkeligheden er en 35,5 men som med geledimser foran i stiletterne godt kan gå for en 36. For så kan man jo passe alle de fine sko fra Zara. Og alle de andre steder, for that matters.

Photobucket

The big Shoes

Men forleden kom jeg til at kigge udsalg på Mytheresa.com, og faldt over disse Miu Miu-babies, som var i 35,5! YAY! Jeg elsker dem virkelig! Er det meget underligt, at føle et reelt forhold til sine sko? For jeg tror faktisk gerne jeg vil gifte mig med disse. (No offense til min kæreste. Han kunne bare fri lidt hurtigere. Eller bruge samme skostørrelse som mig. Hvilket jeg egentlig altid har syntes var en god grund til at blive lesbisk. Jeg vil gerne giftes med en pige, der har pæne sko og bruger str. 36 - eller faktisk 35,5, tak).


Photobucket


Photobucket


Photobucket




- Isabel

18 kommentarer:

Freja sagde ...

Hvor er det dejligt at vide, at der faktisk findes et menneske, som har mindre fødder end mig - og som stadig kan gå i smukke sko, der ikke er fundet i børneafdelingen! :D

Sarah sagde ...

omg! hvor er de fede! i would kill for those shoes!!
p.s. elsker jeres blog!!
- Sarah

Lasse sagde ...

35,5?? Det var da nogen utroligt små fødder :) Heldigt du fandt de sko der!

Anonym sagde ...

Wow, hvor er de smukke!! Tror jeg er forelsket. Må man spørger hvad du har givet for dem? :-) Hvor høj er du egentlig siden du har sådan en lille fod?

Anonym sagde ...

Wow, hvor er de smukke!! Tror jeg er forelsket. Må man spørger hvad du har givet for dem? :-) Hvor høj er du egentlig siden du har sådan en lille fod?

Anonym sagde ...

Wow hvor er de flotte! Hvad har de kostet? og er de gode at gå i?
Også lige et side note: Jeg er en pige med en kæmpe kærlighed til sko (altså har en samling af specielt høje hæle på omkring +50), med en skostørrelse på 35,5 - nogle gange 36, i støvler med tykke skisokker kan det endda godt være 37!
Men altså - desværre er jeg ikke lesbisk.. endnu..

Michelle sagde ...

Nøjs hvor er de også bare lækre!
Men 35,5... haha.. Problematisk, men ret så cute!

Sarah sagde ...

Hm, jeg har også besværlige fødder.
De er 37/38 - smal hæl og bred forfod. Dét er irriterende! Så enten er skoene for lange eller for smalle. Hvis bare man kunne få fodimplantater! Ville hjælpe på alt muligt.
Er glad på dine fødders vegne - de sko er awesome.
- Sarah :)

Benedicte Sø sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Freja Wewer Hjernøe sagde ...

Rigti fin blog ! Tag meget gerne et smut forbi min modeblog ! Frejawewerfashion.blogspot.com

Anonym sagde ...

wauw
hvor er de smukke mon de også findes i en helt almindelig størrelse 38?

SidneyLise sagde ...

Mine nye sko siger tak for de pæne ord :D

Anonym 1: Jeg har givet omkring 1700 danske, på udsalg :) Hah, jeg er 160, så det passer nok meget godt højdemæssigt ;)

Anonym 2: MARRY ME!! Det er jeg heller ikke, men skal vi ikke blive det? :D
Jeg har ikke gået med dem for real endnu. Kun lidt indenfor, men de virker helt okay, på trods af deres 13 cm :)

Sarah: Åh, træls. Besværlige fødder er bare dumme.

Anonym 3: Jeg kan ikke huske hvilke størrelser, der er tilbage, men de er under Mytheresas udsalg. Klik på "shoes" og derefter "wedges", så finder du dem :)

- Isabel

mette sagde ...

Hellere 35,5 end 42,5!
Men med mine 186 cm ville jeg ligne en spasser med små fødder :D

Fine sko - Godt fund!

Jekatarina sagde ...

Wow, hvor er de lækre! Og vildt at du har råd - 1700 kroner - puuha, det tror jeg aldrig jeg får råd til så længe jeg er på SU :/ Medmindre jeg sparer op i en evighed og så er sådan nogle smukke sko som dine jo væk for længst.

Rillo sagde ...

hej!
iihhhh hvor jeg kender det problem... bruger også 36 (men ja35-35,5)i sko (dog undtagen kondisko) og kan også kun passe zara sko med en gele dims :) så du er ik den eneste ;)
Dog har jeg lige været i London og fandt en butik der havde pæne billige sko helt ned til en str 33 og JA det er til voksne kvinder :D så fik mig lig købt fattig der ;)
fed blog by the way

SidneyLise sagde ...

Mette: Det hænger tit sammen med højden, så det passer nok meget godt med vores skostørrelser hver især ;)

Jekatarina: Jeg har tænkt det samme, men egentlig handler det meget om prioritering. Jeg drikker billig rosévin med Anne Sofie og går ikke i byen hver weekend og bruger penge på taxa, sprut og indgang. Og så skal man bare undgå en masse dumme køb i H&M, for det løber virkelig hurtigt op! Men selvfølgelig er det ikke sådan, at man kan købe dyre sko hver måned på SU uanset :)

Rillo: Ej, rart du kender det! Geledimser ER redningen, indtil man kan skoshoppe i London kan jeg høre ;)

Johanne sagde ...

bruger også 35-36, har dog lige været i milano, hvilket er lykkestedet hvis man har små fødder, de har sko ned til str. 33 i de fleste sko butikker. :-)

Jekatarina sagde ...

Det har du helt ret i - det gør jeg nemlig heller ikke selv. Men jeg har dog alligevel ikke råd til spontant at fyre så mange penge af. Damn den SU! :D Og ja, de køb i H&M hober sig op, og meget af det gider man ikke engang at gå med.
Løsningen må være at spare op, så man har pengene når sådan et godt tilbud dukker op - det er bare svært, for det ved man jo ikke hvornår sker :)
Men skoene er AWESOME :D