tirsdag den 27. juli 2010

Dagens med SidneySpejlrefleks

(Det gik op for os i dag, at vi ikke havde brugt "Sidney" foran noget i lang tid - derfor er overskriften sådan lidt Sidneysøgt)

I juni var Nikon så søde at låne os et rigtig blæret D5000 Spejlreflekskamera, men irriterende nok har vi faktisk ikke formået at være i Kbh på samme tidspunkt siden da. Indtil i dag, hvor vi mødtes med det formål endelig at få taget nogle "Dagens" (som vi jo også har lovet for længe siden... ahøm). Resultatet af vores udskejelser kan ses nedenfor.

Isabel er i top fra Wonhundred, nederdel fra H&M og sko fra Aldo.

Photobucket


Photobucket


Ansigtsudtrykket er vintage.

Photobucket


Anne Sofie er i kjole fra American Apparel (er der nogen, der er overrasket?), nederdel fra H&M, sko fra Bianco og taske fra Mulberry.

Photobucket


Photobucket


Neglelak fra Urban Outfitters med det fantasifulde navn "Grey".

Photobucket


Da hende der spillede Klatretøsen åbenbart har haft held med at score vores fælles drømmemand Mikael Wulff har Anne Sofie besluttet sig for at gå til audition på "Klatretøsen 2 - Now it's personal!". Nedenunder ses hendes ansøgningsfoto.

Photobucket


Og endeligt et bevis på, at vi faktisk har været Sidneygenforenet og ikke bare har sendt billederne til hinanden. Der var ikke nogen, der gad at tage billeder af os sammen (de troede nok, at vi var turister), så her er vi i spøgelsesmode.

Photobucket


- SidneyLise

P.S. By the way synes vi, at det her spejlrefleksværk er virkelig sjovt. Vi har udover ovenstående taget indtil flere sjove billeder (eller... vi synes selv, at de er sjove, men det siger jo ikke så meget), vi håber på at kunne bruge i senere indlæg. Ligesom når de filmer forskellige slutninger på film og tv-serier.

15 kommentarer:

Gittøh~ sagde ...

I skal vist lige øve jer lidt mere i spejlrefleks billeder ;) de er lige lidt slørrede, eller har I bare zoomet rigtig godt ? haha

men fedt at høre fra jer igen, savner dengang I postede hver dag.

BetinApple sagde ...

Anne-Sofie; den nederdel, den skriger simpelthen mit navn. er det længe siden du har købt den?

SidneyLise sagde ...

Gittøh: Ja, men det var også første forsøg - vi øver os :) Og vi poster altså omtrent hver anden dag, så så længe er vi heller ikke væk ad gangen ;)

Betina: Nej, det ville være synd at sige - jeg købte den faktisk i går eftermiddags :D

- Anne Sofie

Frederikke sagde ...

Isabel - Jeg elsker din top... Er den fra internet-shop eller hvor'n? :)

Flotte billeder by the way. :)

AN sagde ...

juhu, i er seje. den aa-kjole, AS, hvad hedder den?? fack en brystforkælende satan, den må jeg ha.

SidneyLise sagde ...

Frederikke: Tusind tak. Nej, den er fra Illum, endda på udsalg! Jeg købte den for en måneds tid siden, så det kan være de har den endnu? :)

- Isabel

SidneyLise sagde ...

AN: Det er denne her: http://www.americanapparel.com/rsa8344.html?cid=29&c=Navy

Ja, man får nemlig herregode boobs i den! Jeg har den i to forskellige farver :D

- Anne Sofie

Anonym sagde ...

Hej Isabel :)

Virkelig fin top :)

Hvad str. har du den i? Er det den model som hedder Dome?

SidneyLise sagde ...

Mange tak! :) Jeg kan desværre ikke finde noget modelnavn i toppen, men jeg har den i str. 36. Normalt er jeg en 34, men da de kun havde denne og så en 38, var jeg så forelsket, at jeg tænkte det kunne gå ;)

- Isabel

Anonym sagde ...

Tak, den er super flot til dig :)Er også helt vild med dit hår btw :)

Henriette Froulund Wybrandt sagde ...

i to er virkelig nogle kønne piger :}

& & fin, megeet fin blog :}
Tommel op for den ..
I like <3 :}

Maria sagde ...

Haha, flotte outfits + poseringer fra begge af jer :D

Anonym sagde ...

Jeg elsker dit outfit Isabel, synes du er god til at iklæde dig tøj, der passer til din krop. :D

SidneyLise sagde ...

Tak for alle de søde kommentarer - det varmer rigtig rigtig meget :)

- Anne Sofie

Bikkembergs sagde ...

Nogle fede outfits og nogle rigtig gode billeder :)