lørdag den 31. juli 2010

Berlinersnitsel

Photobucket

Jeg spenderer den sidste løn fra mit sommerjob i Berlin, på et milliardstjernet hotel med min kæreste. Vi har aftalt kun at gå ud med solbriller på for at ligne ægte kendte og vi lader jævnligt som om diverse Rolles Roys’es ved indgangen er vores. Vi står op ved middagstid, bader i hotellets pool (hvor der ikke er et øje, og en helt vildt spa-agtigt atmosfære. Der mangler bare en dame med kunstige negle, der render rundt med helsedrinks), og derefter ser vi lidt seværdigheder, men glæder os egentlig mest til, at Happy Hour på barerne starter.

Derudover har jeg selvfølgelig shoppet! Jeg har købt en kæmpe hat og en nederdel i – yes you’ve guessed it:

Photobucket

Jeg skulle I øvrigt sende en personlig hilsen fra ekspedienterne til Anne Sofie. De savner dig, siger de. Og de påtænker at opkalde en kjole efter dig, for at være deres mest trofaste kunde. Og <’3 fra mig. (Jeg kan godt lide, at vi mainly kommunikerer gennem SidneyLise og facebook-pokes pt.). Photobucket

Jeg har også købt et par 50’er-ish hindbærrøde stiletter i ”Pauls Boutique”, som er en skør vintage-sneaker-shop, hvor de hovedsageligt har, ja, oldschool sneakers og – meget underligt – gamle plastikfigurer og dimser, med Star Wars tema. Det er let at blive helt høj sådan nogle steder, når man bare finder skoeNE og opdager at de er LIGE ens størrelse, mens man kigger selvtilfreds på dullen ved siden af, der også har gramset på dem, men IKKE KAN PASSE DEM. Åh, det giver sådan en ond, ond, rar skadefro følelse. Damer er vist nogle bitches.

Photobucket
Photobucket

Jeg sidder pt. på en bar og drikker Mojitos, så manglende kommaer og des lige i dette indlæg er alle bartendernes skyld, eftersom de obviously ikke ved hvor meget 2 cl er.

Viele Grüße

- Isabel

5 kommentarer:

Nina sagde ...

Lyder skønt!:)

Ann-Sophie sagde ...

Hvor er de fine. Very cutsie.. de ville passe godt ind i Isabel Marants rockabilly kollektion.

Personligt, skal jeg også volddyrke 50erne hen over efteråret! Har forberedt et indlæg til imorgen om sæsonens muse.. Jeg kan afsløre så meget at hun hedder Alice. Hehe.

K sagde ...

så længe du ikke betaler for mere end 2 cl tilgiver jeg, som grammatisk orddeler, dig i kommaets navn!

Lisa sagde ...

Åhhh lyder skønt! misunder dig lidt ;) Skoene er fab btw

Vicki sagde ...

http://www.bazaronline.dk/Mode/Fashion_News/American_Apparel_taet_paa_konkurs.aspx