onsdag den 16. juni 2010

VM haterier

Jeg havde ellers svoret at jeg ikke ville skrive om VM. Jeg ville seriøst hellere sidde og kigge ind i mit skab end at se det (okay, jeg sidder jævnligt og kigger ind i mit skab. Længe. Anyways!) Der er jo VM OVERALT! Forleden skulle jeg købe en pakke Tic-Tac hos min lokale 7eleven pusher, og så så jeg til min skræk, at man kun kunne få en pakke indeholdende røde og hvide pastiller. WHAT?! Og mine elskede Gajoler, havde også lige fået en makeover og (mod deres vilje, uden tvivl!) fået printet en dum VM-trøje udenpå. Og de spiller VM sange i Metroen! Ikke nok med det, så er min Facebook profil proppet til med kommentarer fra fjolser, der tror de er kommentatorer/journalister/Det Der Er Værre, og ALLE synes pludselig det er uhyre morsomt at copy/paste deres hoved ind på et billede af en mand i fodboldtøj. Haha. I'm laughing on the inside. Det er jo værre end dengang Farmville indtog Facebook!

Photobucket

Men okay, nu indrømmer jeg lige noget, inden jeg mister 47 venner og min kæreste. Og inden min far ikke vil kendes ved mig længere.

Jeg har... det er så pinligt. Jeg har, da jeg var meget ung - 11 eller deromkring - sendt et fanbrev til Thomas Sørensen, indeholdende søde ord skrevet på pink brevpapir med hindbærduft. Og det var, som prikken over i'et, overstrøet med hjerter og klistermærker fra min samling (jeg var en nørd som lille. Jeg samlede også på servietter og frimærker). Jeg fik en autograf skrevet ovenpå et billede af ham, som jeg hang op over mit skrivebord og beundrede hver dag, inden jeg skiftede ham ud til fordel for et dele-crush med mine to andre veninder på Jørgen Kløcker fra Robinson. Jeg har altid haft utrolig god smag, kan jeg nu se.

- Isabel

12 kommentarer:

Rikke'M sagde ...

Åh, endelig en der også er anti-VM menneske. Jeg kan simpelthen ikke overskue det. Når snart til det der punkt, hvor jeg eksploderer hvis nogen så meget som nævner VM!!!!!!

.. Thomas Sørensen, siger du? Ikke værrere end det faktum at min søster engang ville giftes med Peter Schmeichel!

Kathrin sagde ...

Synes også de VM billeder er forfærdelige. Skal vi ikke bare brænde dem af så folk ikke kan flashe dem?

Alice M sagde ...

Åh jeg glemmer gang på gang hvor ung du er.... Eller det at jeg er ved at være en gammel kone med mine knap 28 år :)

Men nu skal du høre en endnu værre historie fra en der ligesom dig HADER de der facebook VM billeder..

Dengang da den gamle kone her var 11 - 12 år hed tidens "lækre" fodboldspillere Flemming Poulsen, Mikkel Beck og så var der nogen der var dybt forelskede i Peter Schmeichel..

Jeg var hende der sendte lyserøde breve til Mikkel Beck - og fik et billede med autograf som kom op at hænge. Men stoppede jeg der? NEJ da.... Næh du, stalker mig og veninderne fandt da telefonnummeret til den stakkels knægts forældre i Kolding, og så ringede vi da der til og lagde på igen - bare fordi at hvis han nu var hjemme på besøg og tog telefonen... Det gjorde han vidst aldrig...

Se det var en sand pinlig historie....

Malene sagde ...

HAHAHA, jeg har gjort NØJAGTIGT det samme til Thomas Sørensen! Og fik ligeledes en fin autograf tilsendt. Hahaha, jeg har aldrig fortalt det til nogen.
Dét er klasse, Isabel! Thumbs up.

Miss Jeanett sagde ...

Haha jeg samlede også på servietter - og glansbilleder!

Stylebymodesty sagde ...

Jeg er helt ny blogger - men har nu modtaget en blogaward - jeg er ikke klar over hvor meget bloggere går op i dem??

Jeg har i hvert fald fået besked om at give den videre, og der tænkte jeg på jeres blog :)
Blogaward eller ej, jeg elsker at læse jeres blog :)

I kan se det her: http://stylebymodesty.blogspot.com/

Anonym sagde ...

ENDELIG nogen som forstår mig!
Først nutids-r, og nu anti-VM! Jeg elsker Jer!
Jeg har boykottet VM. Her den anden dag nægtede jeg at spise chips, fordi der var VM på posen. Jeg fortrød det senere, men det er princip!

DJ sagde ...

Jeg troede også jeg skulle giftes med Thomas Sørensen. Men honestly - har du hørt ham synge?? Så dokumentaren ""Bag Om Den Irriterende VM Nephew Sang" på TV2, og jeg må indrømme at Thomas' bøvede stemme og tonedøvhed ødelagde det hele for mig. Trist..

Charlotte sagde ...

Thomas Sørensen var sgu da også hot! OG jeg har også samlet på alt: brevpapir, glansbilleder, servietter,klistermærker.. ALT!

Mathilde sagde ...

Jeg har endelig fundt min VM-platform, nemlig Verdensmesterskaberne med Bertelsen kl. 23 efter deadline :-) Det kan anbefales!

PS. Jeg samlede også på brevpapir, servietter og klistermærker!

Freja sagde ...

jeg er så træt af at når man som mig har en gammel digital modtager som kan tage tre danske kanaler, og en torsdag aften kun kan se to kanaler med fodbold og en med en krimiserie på tysk, og så har jeg 100 kanaler på tysk.. :s

Brigitte sagde ...

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Jørgen Kløcker - åh gud ham havde jeg helt glemt hahahaha