onsdag den 23. juni 2010

Roskilde Pakke-Panik

Jeg er stor fan af lister, og laver dem i forbindelse med, well, alt. Hvis jeg skal ringe til mere end én person (dvs. bare to), skriver jeg en liste med navnene, hvis jeg skal i Netto efter mere end pasta er jeg nødt til at have en indkøbsliste med og min kalender er uden tvivl min vigtigste ejendom. Vigtigere end mascara og Britney Spears cd’er! (Oh, det troede jeg aldrig, jeg skulle skrive).

Når jeg så IKKE har en liste til vigtige ting (okay, hvor vigtig er en indkøbsliste til Netto, indeholdende orderne ”feta, rød peber, mælk”…) så går jeg helt i panik. Og det er netop sket! Jeg skal på Roskilde for tredje år i år, og har slet, slet ikke påbegyndt en pakkeliste. Og jeg har ingen sovepose! Eller luftmadras! Eller øl! ARG!

Lige pt. består min pakkeliste af: ”renseservietter, All Stars, sæbebobler” (jeg savnede sæbebobler helt vildt sidste år, så i år SKAL jeg have dem med) Jeg aner ikke hvordan jeg skal huske det hele uden en liste, men samtidig formår jeg på ingen måde at lave en ordentlig en af slagsen. Altså, ørepropper skal man også have med, ikke? Og gaffatape, ja! Og måske ville det også være meget godt med noget tøj af en art...

Jeg skal vist også have en guitar med, så jeg kan være ligesom ham der den pisseirriterende, der altid slukker for musikken for at plingle lidt akkorder på sin dumme guitar, så han kan score damer. I Roskilde 08 ”kom jeg til” at ødelægge denne types sikre scoreelement. Ej, det var faktisk ikke med vilje. Sådan går det altid når jeg skal forsøge mig med andre instrumenter end blokfløjte :(

Photobucket

Forresten, hvis I har nogle geniale pakketips, der kan mindske min panik, så del dem endelig! Især hvis I ved hvor man kan købe en fin hat.

- Isabel

18 kommentarer:

Rikke sagde ...

Hold da op! Havde aldrig regnet med der var et andet menneske der havde den samme mani med lister som mig! Jeg er ikke den eneste *happy tears*

God tur til Roskilde Isabel :D
- pragtisk tøj til al slags vejr er en god ting. ^^
OG gummistøvler!

Karina sagde ...

Du er velkommen til at plukke hvad du kan fra min (til tider mangelfulde, til tider for grundig) pakkeliste:
Vådservietter
Gummistøvler
Regntøj
Paraply
Solcreme
Solbriller
Hat
Telt
Sovepose
Liggeunderlag
Spejl
Hovedpinepiller
P-piller
Morgenmad?
Kjoler
Leggings
Bukser
Bluser
Strømper
Sandaler
Undertøj
Badetøj
Deodorant
Make-up
Hårbørste
Tandbørste
Vatpinde
Make-up-fjerner
Neglelak+fjerner
Hårelastikker+hårnåle
Toiletpapir (Lommetørklæder)
Desinfektionsgel
Ørepropper
Negleklipper/renser

Jeg har været fast læser længe, efterlader vist ikke kommentarer så ofte - men vil lige indsparke, at det er en skøn blog! Elsker at der er humoristisk indhold, og ikke bare det ene "Dagens", og "Idag har jeg købt" efter det andet!

// Karina
aegteaeblekinder.blogspot.com

Malene sagde ...

Har du tjekket Pagik ud. På hendes blog har hun lavet gode tips til hvad der skal med.

Mht hat er mit forslag H&M - som altid.

Solveig sagde ...

Her er en huskeliste:
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=310149410457&ref=ts
God at starte med:)

Callie sagde ...

Sæbebobler på festival er det bedste!! Jeg pustede sæbebobler som en gal på Sweden Rock Festival i år, og det trak alle over i vores lejr. Det var så smukt. Det bliver en fast ingrediens fra nu af...:)

Simone sagde ...

Kan ikke hjælpe med pakkeliste, da jeg selv er en retardo til sådan noget... Men ville da bare lige ønske dig rigtig god tur:)

/Simone

Malena sagde ...

Wasteland på Studiestræde 5 har mange fine hatte

Maria sagde ...

Prøv at tjekke det her link. Måske du kan hente lidt inspiration der:-)

http://ibyen.dk/fokus/roskildefestival/article991927.ece

-Maria

Rikke sagde ...

... opdagede lige min meget dårlige fejl hvad angår ordet "praktisk" ... FLOT!

Belinda sagde ...

Et lille (uprøvet) trick... Rul tøjet i stedet for at folde det.. så skulle det efter sigende fylde mindre. Har dog ikke selv prøvet, men det giver da meget god mening - og så giver det plads til ekstra vådservietter og en hårelastik eller to ;o)

Sidsel Hansen sagde ...

Bare du har dig selv med, så går det nok! Vi ses på dyrskuepladsen!
Og mht hat, så lige som en anden læser sagde, så kig i H&M. Jeg har ihvertfald købt en meget fin panama-look-a-like der ;)
Desuden lyder det jo som om, det bliver godt vejr, så regntøj er måske ikke så slemt at undvære :)

Iben sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
m∂ri∂ииﻉ sagde ...

your blog is amazing!!!

SidneyLise sagde ...

Hvor er I bare gode! Tusind tak for alle jeres tips! Er der nogen der ved, hvor man kan købe en billig luftmadras?? Jysk havde udsolgt, så nu er jeg endnu mere i panik!

Og tak for alle "god tur" tankerne - jeg håber virkelig jeg får noget at sove på, ellers er det nok begrænset hvor god en tur det bliver :D

- Isabel

Sidsel Hansen sagde ...

Prøv Spejdersport :)

Mary sagde ...

Jeg har købt min luftmadras i Harald Nyborg. Ved dog ikke om der er flere tilbage, for du er jo nok desværre ikke den eneste der står og mangler én...

Kasper sagde ...

Luftmadras -- Harald Nyborg måske?

Helle sagde ...

Jeg har lige købt et oppusteligt liggeunderlag i Netto til 80 kr..