torsdag den 10. juni 2010

Party uartig med SidneyLise

Den 17. juni holder Modebevægelsen (dvs. også OS) en stor modebloggerfest på Hornsleth bar. Der bliver gratis drink (yay, det er derfor vi holder det!) og så bliver der forhåbentlig verdens bedste stemning, når alle bloggerne er samlet til ren hygge og mingling.



I den anledning har vi lavet et nyt tag med "Alkohol" - utrolig at vi ikke har haft det endnu! Men forhåbentlig bliver det flittigt brugt i løbet af sommeren og de dertilhørende fester.

Hvis du har en modeblog og sidder og tænker: "Jeg vil osss'!" så skriv dit navn, din mail og et link til din blog i kommentarfeltet.
Kom og drik boblende drinks og hav det sjoooovt med os - vi vil så gerne have jer med, så vi ikke skal stå ovre i hjørnet med en drink og lade som om vi kender andre end hinanden (ikke at det er sket ofte. Slet ikke).

Lots of love

SidneyLise

15 kommentarer:

Miss Jeanett sagde ...

We will meet at last! Jeg kommer :)

Leoparddrengen sagde ...

Hmmm... ved ikke rigtigt om jeg kan betegnes som modeblogger. Altså, jeg betragter mig jo lidt som trendsetter - og har da også skrevet indlæg om mode - men decideret modeblogger ved jeg ikke lige...?

Men hvis I tror det går an, så er Leoparddrengen, leoparddrengen-at-gmail.com

Simone sagde ...

Wuuhuu... Ses til sjusser de damer;P

/Simone/fashionmanifest

Julie sagde ...

Haha troede festen varede fra 20.30 til 21.00, for hold da op en fest så!

Henrik Silvius sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Charlotte sagde ...

Ev, at det er i Kbh, det gad jeg ellers godt, lyder sjovt at møde nogle andre bloggere:)

Mia-Linh sagde ...

ih det bliver såå hyggeligt :)

Mia-Linh /Justmiamia

Karen sagde ...

Hvis man har fået sådan en invitation på facen, så er man vel inviteret? Føler mig jo mega celeb-agtig.

Sidsel Hansen sagde ...

Jeg vil oss...... Men jeg kan ikke, øv!

Men jeg synes det er et godt intiativ, flere af dem! :D

Joanna sagde ...

Jeg vil gerne komme hen og sige hej... Måske.

K sagde ...

haha :D jeg har jo en modeblog! sådan lige så meget som jer agtigt

mail: karenalavi@gmail.com

www.fucksexwejustwantfood.blogspot.com

Fashion Affairs sagde ...

Hey, fedt initiativ af modebevægelsen og jer!
Ditte og jeg fra Fashion Affairs kunne i hvert fald også godt tænke os at deltage!

/Emma
http://fashion-affairs.blogspot.com/

Christina sagde ...

Er det mon for sent at blive tilmeldt? :D

SidneyLise sagde ...

Hej allesammen: Det er stadig muligt at deltage - I skal bare tilmelde jer inde under FB-eventet: http://www.facebook.com/?sk=messages&tid=1369156426994#!/event.php?eid=122219034465526&ref=ts

Vi glæder os til at se jer!

- Anne Sofie

Christina sagde ...

Jeg kan ikke tilmelde mig via linket, selvom jeg er "venner" med modebevægelsen derinde.