torsdag den 3. juni 2010

Overload!

Både Anne Sofie og jeg lever lidt med hovedet begravet i bøger i øjeblikket, og ses kun af og til med vores eneste venner, Ben & Jerry. De svigter til gengæld aldrig i nødens stund.

Photobucket

Det er faktisk kommet så vidt med eksamenslæsningen, at vi ikke engang har tid til at ses med hinanden, men blot poker lidt til den anden på Facebook: "Anne Sofie poked you · poke back · ignore". Det er lidt sørgeligt.

Jeg lever faktisk mere eller mindre sådan her for tiden:

Photobucket

Og med verdens mest uoverskuelige kalender, der lige sætter prikken over i'et:

Photobucket

(Jeg har i øvrigt lige sløret telefonnumre og adresser, hvis I skulle undre jer over de kreative hvide firkanter. Ikke fordi jeg ved hvad nogen skulle bruge det til. Men you know. Det gør de kendte altid).

- Isabel

Tillægsspørgsmål:
Hvilken B&J's er din yndlings? Jeg trænger til inspiration efter at have haft et lidt for langvarigt forhold til 'New York Super Fudge Chunk'.

38 kommentarer:

Mai sagde ...

Yndlings B&J's ? Det må blive phish food, lækker chokoladeis, karamel, flydende skumfidus og små chokoladefisk!
Men chunky monkey er også fantastisk!
(Christ, klokken er ikke engang 9 og jeg har lyst til B&J's..)

frederikkenorgaard sagde ...

Held og lykke til jer i denne hårde eksamenstid:-)

Er desuden VILD med jeres blog.

xx Frederikke.

Kit sagde ...

Mht Ben&Jerry...

Cherry Garcia (hvis man er til Dr. Pepper & Marcipan)

Ellers er Baked Alaska også fiine... og hvis du keder dig, kan jeg anbefale http://www.benjerry.dk/ - bare for at savle og generel tidsfordriv, når man skriver opgave.

pernilles sagde ...

Cookie Dough !!!

Men ... opdagede for kort tid siden at de har en hvor de har blandet Cookie dough og noget brownie halløj sammen - Virkelig overdådigt og lidt kvalmende. Men alletiders hvis det virkelig er synd for en (som hvis man skal læse til eksamen)

:)

pernilles sagde ...

Cookie Dough !!!

Men ... opdagede for kort tid siden at de har en hvor de har blandet Cookie dough og noget brownie halløj sammen - Virkelig overdådigt og lidt kvalmende. Men alletiders hvis det virkelig er synd for en (som hvis man skal læse til eksamen)

:)

onslowcrescent sagde ...

Min yndlings B&J er uden tvivl Cookie dough ;)

Malene sagde ...

Farily Nuts! Det er en god afvekslind fra New York Super chunk.
Flere nødder, karamel i stedet for chokolade. Bare skønt!

Anonym sagde ...

Phish food er en klassiker! :-)

hundrede sagde ...

Cookie dough er klassikeren, som man SKAL have prøvet at være afhængig af. Og derudover er caramel chew chew også lidt laber ;)

Held og lykke med læsningen, og jeg synes faktisk din kalender er ret kreativ og hyggelig og se på, men ok det er måske bare mig....

Anja sagde ...

B&J phish food for the win :) En skøn forening af chokolade og marshmellow.

bitten sagde ...

Jeg kan godt lide din meget rodede kalenderstruktur ;)
Nu har jeg kun smagt 2 arter af B&J, men jeg fandt den med Cookie Dough helt formidabel.

Emilie sagde ...

cookie dough ! åååååååårh .. eller den alm. chocolate fugde brownnie ! eller caramel chew chew , iih :)

http://emiliemode.blogspot.com/

C.H.R.I.M.S. C.R.A.M.S. sagde ...

chokolate fudge brownie åhhhhhhh åhhhhh.... jeg kom lidt der

Anna sagde ...

HALF BAKED!
cookie dough og fudge brownie i én - så bliver det sgu da ikke bedre :)

Theaa sagde ...

Eeeeeelsker Behomeian Raspberry, Caramel Chew Chew, Phish Food, Vanilla Toffee Crunch - og selvfølgelig Cookie Dough. (-:
Tak for verdens bedste blog! Elsker at følge med.

Karen sagde ...

Cookie Dough. Det er en klam bid af himlen, den svigter aldrig!

Og så er en rodet kalender et tegn på et kreativt sind har jeg ladet mig fortælle. Det satser jeg på, da det gør mig top-mega-meget kreativ!

/Karen

K sagde ...

Ej. Man kan jo ikke have en favorit, når det kommer til Ben&Jerry's. Trickspørgsmål.

Anonym sagde ...

Helt klart cookie dough! den er virkelige god!

Skille sagde ...

Må erklære min kærlighed til Brownie klassikeren. Nu spiser jeg det meget sjældent (da det jo er røv dyrt for fattig studerende) så kan ikke huske det rigtige navn, og udvalget her på lille fyn er sjældent stort, så min B&J's horisont er ikke så imponerende :b

Anonym sagde ...

Helt klart Phish food og Caramel Chew chew.. Mums!!

mette sagde ...

Skille i Svendborg er der ellers et stort udvalg :D

Men Cookie Dough og Baked Alaska er mine yndlings :D

mathias sagde ...

(st)rawberry cheesecake!
mmm

Jeg sidder også og dør mere og mere indeni.

Mvh
mathias

Tjittjat.blogspot.com

DJ sagde ...

En af de nyere varianter, Chocolate Macadamia er også heeelt fantastisk! Den skal man prøve

malene&sophie sagde ...

half baked! brownie og cookie dough i en og samme historie!

Tina sagde ...

Phish Food er min favorit! Uden tvivl :P
Cookie Dough synes jeg er kedelig..

Simone sagde ...

Well well det er jo som taget ud af mit liv, bortset fra at jeg lige pt kører thai cubes(Thai mad) fra netto, istedet for dyrt is(man er vel studerende)!

Men de få gange i mit studieliv, hvor jeg har kunne skifte aldis klisteris ud med B&J, så har jeg været med begejsret for Cookie dough og chunky monkey!:D

Pøj pøj med det hele ellers!

/Simone

Anonym sagde ...

Yndlings er Chunky Monkey, hvis man syntes banan is, mørk chokolade og valnødder er toppen af poppen - og det syntes jeg.

Macadamian nuts - anden lækker ting, chokolade overtrukne macadamian nuts og så noget nougat agtig is blandet op med vanilje.

Mmmmmmm ben and Jerrys

Kan bedre lide kage! sagde ...

Kan det passe jeg så Isabel til Distortion ? eller var det bare en klon, da den rigtige Isabel selvfølgelig har travlt med eksamen ?

Kagemanden sagde ...

Jeg har ihvertfald lige spottet Anne Sofie på Nørrebro station (iført noget gult - for at gøre rapporten lidt bedre).

:)

Anonym sagde ...

fairly nuts er så sindssyg skøn!!! love it.

valeria sagde ...

hej. i fortjener en blogger award, så det har i fået af mig. :-))


www.valeriasblog.blogspot.com

Åska sagde ...

Uoverskuelig kalender? Hmmm synes du ;)

God læselyst, og held og lykke med eksamen :)

Emma sagde ...

Jeg er helt med på vognene, når det kommer til Half Baked! Namme nam!

Ditte sagde ...

Vanilla Toffee Crunch og Bohemian Raspberry er fantastiske <3

SidneyLise sagde ...

Uh, haha, det lyder som om i er nogle proffer :D
Tak for jeres forslag - de skal helt sikkert ikke gå til spilde ;)

Valeria: Tusind tak for awarden, hvor er du sød :)

Kan bedre lide Kage: Desværre kunne jeg ikke komme ud og feste med alle mine Nørrebronx-homies, da eksamenslæsningen var ond og holdt mig indespærret - så du har nok set en god kopi ;)

- Isabel

Fuglen sagde ...

Er det en kniv, der er i det isbæger?? Forsøg på at få det til at holde længere?

SidneyLise sagde ...

Fuglen: Ja, men det er ikke et snedigt forsøg på noget - det er fordi at isen er så hård lige når man tager den ud af fryseren, at man er nødt til at skære i den (okay, jeg er lidt utålmodig...)

- Isabel

Fuglen sagde ...

ahaaa... nej, behovsudsættelse og is går ikke så godt i spænd :D Min yndlings er desuden Toffee Crunch :D