fredag den 18. juni 2010

Modebloggerfest på Hornsleth Bar

Naturligvis havde vi som sædvanligt intet kamera, så alle billederne i dette indlæg, bliver lånt forskellige steder fra. Men faktisk har vi fået lov til at låne et kamera af Nikon fra næste uge af, og SÅ kommer der altså billeder på SidneyLise fremover!
I går var dagen, hvor SidneyLise mere eller mindre skulle hoste vores første event (okay, når "hoste" er synonym for "at dele kort ud til gæsterne" har vi faktisk også hostet en Nephew-koncert. Oh well...), da Modebevægelsen holdt fest på Hornsleth Bar.



Som medarbejdere på Modebevægelsen skulle vi byde bloggerne velkommen, og allerede da vi blev placeret i indgangen med barbilletter (små lyserøde kort, der kunne byttes til gratis sprut), gik det op for os, hvilken magt vi stod med. Vi kunne egenhændigt afvise folk. Eller invitere dem ind. Eller give dem adgang til den fri bar. Isabel afviste en CBS-fyr, der ville have gratis drinks. Det føltes dejligt.

Photobucket

(billede hugget fra SUS)
Vi overvejede lidt at begynde at køre sortbørshandel med drinksbilletterne. Især da det gik op for os, hvor meget folk egentlig ville gøre for at få dem. Ovenfor ses Katazyna fra SUS, der endelig har fået vristet en billet fra Anne Sofie. Og bemærk Anne Sofies selvtilfredse smil over sin egen magt.

Drinksbilletterne reddede faktisk vores aften. Normalt er vi sådan nogle typer, man ikke gider at snakke med, men pga. vores nyvundne magt blev folk nødt til at lytte til os i håb om at der faldt noget af. Det var en virkelig rar følelse. Og Isabel fik lov til at beklage sig over vejret og manglende nutids-r, mens Anne Sofie fortalte om penisringe.

De stakkels bloggere, der var indlagt til at høre på os, var Average Joanna, Henrik Silvius, Yasmin fra Thus Spoke Yasmin (der totalt vandt vores hjerter ved at sige, at der "burde være mere fisse i den danske blogosfære"), Pernille fra Persilje med Vilje, Simone fra FashionManifest, Emilie Delance, Mikkel og naturligvis SUS. Derudover fik vi også lejlighed til at hilse på Miss Jeanett og Kia, samt Ditte og Emma fra FashionAffairs.


(billede hugget fra Delance Fashion)

Da bloggerne blev trætte af at høre på os gik vi ud og fandt os nye venner. Isabel bondede lidt med Susan K, og rygtet forlyder, at de to nu overvejer at starte en ny blog sammen...

Tak for en hyggelig aften allesammen (især dig, Susan!)!

- SidneyLise

20 kommentarer:

thusspokeyasmin sagde ...

Hahaha. Jeg håber ikke min lille udtalelse omkring fisse får leoparddrengen efter mig!

Men. Tusind tak for i går - det var så nizzle at møde Jer. Og forhåbentligt kan vi tage fissediskussionen videre engang i fremtiden,

Yasmin.

C.H.R.I.M.S. C.R.A.M.S. sagde ...

tror nok lige man kan mærke noget misundelse fra Isabel over Susan K's bryster og Anne sofies.. det er jo kommet i samme klub...

mathias sagde ...

"Normalt er vi sådan nogle typer, man ikke gider at snakke med, men pga. vores nyvundne magt blev folk nødt til at lytte til os i håb om at der faldt noget af. Det var en virkelig rar følelse" klasse klasse og endnu en gang klasse. Og modeblogger, som er misundelige på SidneyLises succes - ta' en tudekiks :)

Mvh
Mathias
Tjittjat.blogspot.com

Joanna sagde ...

"Jeg har set Susan K.'s bryster!!"


Supernice at møde jer, I er rare nok. Og gode at jage kendisser med. Lad os gøre det en anden gang. Hvor Anne Sofie altså ikke tager tidligt hjem, fordi hun skal på udsalgsshopping.

Mai sagde ...

Er jeg den eneste der synes at Hornsleth Bar's logo er en lille bitte smule suspekt :) ?

Det er måske meningen.. måske fungerer det som sådan et "sig mig hvad du ser ud fra denne klat"-billede, hvor de uskyldige ser en kakao-bønne og de knap så uskyldige ser en f****...

(jeg hører naturligvis til den førstnævnte gruppe..)

Leoparddrengen sagde ...

@Yasmin

Jeg sad da og tænkte at det var da også en fornuftig analyse - men om den får mig efter dig ved jeg nu ikke lige?! Og ved heller ikke helt hvordan sammenhængen er/skulle være, men det har I vel styr på.

Men synes da iøvrigt logoet for Hornsleth Bar afhjælper problemet en (meget lille) smule.

SidneyLise sagde ...

Yasmin: Fisse er gud. Eller var det pik? Anyways skal vi så meget fortsætte vores dybe diskussion en anden gang :D

ChrimsChrams: Ja, Isabel havde det lidt hårdt omgivet af så mange storbarmede mennesker *host*.

Mathias: Tak! Det var rart faktisk at have venner til en afveksling...

Mai: Jeg var også sådan til Isabel: "Forestiller logoet det, jeg tror, det gør?"
I: "Jah... høhø!"
AS: "..."
Og så har vi ikke engang vist indretningen indenfor...

Joanna: Tak, og så meget i lige måde! Nice at møde en fellow jyde at stalke kendisser med :D

- Anne Sofie

Miss Jeanett sagde ...

Det var super hyggeligt at møde jer igår! I er jo mindst lige så lækre i virkeligheden!

Lasse sagde ...

Barlogoet er jo en vagina! Og der er ALT for meget fisse i den danske blogosfære! :D Flere mænd!!!

SidneyLise sagde ...

Jeanett: Tusind tak og i lige måde! Du er jo smokin' IRL også!

Lasse: Vi kunne oprette seperate FB-grupper og se, hvem der først når 10.000 medlemmer? ;)

- Anne Sofie

Simone sagde ...

Tusind tak for i forleden!!(er sent ude til at sige det I know)
Det var jo så hyggelige, og i er jo kanont selskab som altid:)

SidneyLise sagde ...

Uh, tak og i lige måde! Det var ultra spas! :D

- Anne Sofie

K sagde ...

af alle de ting det logo kunne forestille.... og så undrer jeg mig mest over farven rød >.<

Henrik Silvius sagde ...

Tak for en sjov aften! Synes umiddelbart at steroiderne endte op med at have flere venner end alle os, Isabel! :(
- Og Lasse må lige have en støttende skulder herfra. Der skal kæmpes!

SidneyLise sagde ...

K: Haha. Jeg troede faktisk i starten, at det var en tulipan... :(

Henrik: JA, hvad sker der lige for det? De var girl-magnets! Men kun for meget afblegede blondiner, bemærkede jeg ;)

- Isabel

Kasper sagde ...

Enig med Henrik ang. "stereoiderne"; næste gang finder vi et sted med en anden toning, hvad den slags angår. Promise!

Hvad angår Hornsleths logo, så vil jeg henvise til de her kager, der er lidt mere smølfeagtige:

http://www.flickr.com/photos/wisely-chosen/3914125944/


Alt godt!

Kasper

Rasmus B. Andersen sagde ...

Tak for barkort og samtale om tattos, Pumper-Johns og Klubskinker!

Trine Holstein Rosenbäck sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
SidneyLise sagde ...

Trine: Tusind tak for awarden, hvor er det sødt af dig :)

- Isabel

Frk.Emma sagde ...

Jeg er lige stødt på jeres blog, men jeg ELSKER den allerede :D
Skynder mig at melde mig som fast læser, og linker selvfølgelig også til jer på min egen!