onsdag den 30. juni 2010

Kort Roskilde up-date

Jeg er blevet spurgt mere end tre gange om at "vise bryster for øl" og mindst én gang har jeg haft lyst til at svare "det kommer an på - ER DE KOLDE??" men undladt, fordi ALLE øl pt er lukne og fesne. Derudover har jeg været til Star Wars-fest, hvor en masse DTU'er hoppede rundt i (seriøst) Star Wars kostumer - der var både Darth Wader, Frodo... Eller nej, det hedder den ikke. Yoda! og og en del Luke Skywalkere. De havde vist ikke set piger tæt på før, for nogle af dem blev helt nervøse når vi dansede med dem og svang deres lyssværd foran sig og hoppede klodset bagved. Lidt ligesom en hund der logrer, faktisk. Jeg kom til at råbe meget højt (kender I der, hvor man råber alt hvad man kan, fordi der er så høj musik, men så LIGE når mens man råber pointen slukkes musikken? Det sker ALTID for mig! "*BUM BUM MUSIK* EJJJJJ ANNA, JEG TROR *klik - stilhed* JEG HAR FÅET MENSTRUATION! .............................") Anyways, jeg råbte til en matros-udklædt, jeg dansede med, at det bare var "SÅÅDAN EN SØD OG NØRDET FEST!" lige da musikken slukkede. Men okay, de ved det nok godt selv, de nuttede DTU'ere.



Ellers er jeg blevet solbrændt på næsen og har pustet sæbebobler og stort set levet af kanegifler og nachos. Mmm. Lige i øjeblikket går jeg og drømmer om at anskaffe mig en hullahopring. Jeg så nogle med prinsesser på i BR, som jeg er blevet lidt forelsket i.

Forresten, hvis I er afsted, så bor jeg i M og vil gerne sige hej!

- Isabel

12 kommentarer:

Leoparddrengen sagde ...

Hvis alle øllerne er lukne, hvorfor lukker I så ikke nogen op?

Anonym sagde ...

hov hov hov, nu skal man vist ikke have ALT for mange fordomme om DTU'er! Jeg er en pige fra DTU, og vi har altså nogle af de lækreste (og sindsygt kloge) fyre herude - just imagine, det er jo næsten kun drenge, der er her, much much better than CBS! Nej, her er folk reelle og drikker andet en Asti og G&T, og er ligeglad med hvad andre tænker (fx kostumer) - stemningen her er tusind gange bedre end andre steder! Bare liiiige en heads-up mht til de mange forkerte og åndsvage fordomme, der huserer. Alle de lækre drenge fra dit gymnasium? Tja, de er herude nu :)

:-) sagde ...

Nææhh, nachos:D det kan være du har købt nogle af min storebror:D

stine sagde ...

Haha, det er simpelthen for fedt.
Det er altså hyggeligt med den slags nørdede denge. Man har lidt lyst til at klappe dem på hovedet.

Anonym sagde ...

Wuuuhuu, nachos. Eller af min søster :)
Ka' du ikke ta' et billede af den der nachos stand?

SidneyLise sagde ...

Anonym (Dtu'er): Jamen det var skam slet ikke negativt ment. Det var årets Roskilde-party, og de var rigtig søde :)

:-) og Anonym 2 : Yay, det kunne sagtens være! Det er den stand, der står i P ikke så langt fra Kvickly-standen ;)

Stine: Ja, så meget! Jeg nev også Yoda lidt i ørerne, fordi den var så nuser.

- Isabel

Chilli sagde ...

Kender godt det der med at råbe HØJT lige når der er pause i musikken.. Et af mine typiske moves :)

Hvis i vil lege med, så har jeg tagget jer i en blogleg.
God sommer.

Kh Chilli

Tine sagde ...

Det lyder som om du har det skægt! :D

Anonym sagde ...

SidneyLise er godt nok blevet boooooring :)

SidneyLise sagde ...

Anonym: Har du nogensinde hørt om begrebet "ferie"? Det er det, SidneyLise holder nu.

Læs Garfield, hvis vi keder dig.

- Anne Sofie

Anonym sagde ...

Derfor burde de enkelte indlæg der kommer af og til, ikke tyde på at i ingen emner har tilbage at dække :)

Ingen grund til at blive så tøsesur, du! ;)

SidneyLise sagde ...

Anonym: For det første synes jeg egentlig ikke, at vi skal stå skoleret med hvilke emner, vi vælger at dække. For det andet er jeg ikke tøsesur - jeg siger bare tingene som det er: Hvis du synes, at vi er kedelige, må du finde din underholdning et andet sted.

Men lad mig da endelig høre, hvad du mener, at vi skal gøre anderledes. Skal vi skrive kedelige opdateringer hver eneste dag, for så er frekvensen i det mindste høj? Skal vi helt lade være med at skrive indlæg, medmindre vi er 100% sikre på, at det her vil ALLE vores læsere elske? For så regner jeg med, at vores næste indlæg kommer omkring d. 18. september.

Helt ærligt - hvis vi nu skulle please dig, hvad skulle vi så gøre? Nu aner jeg af gode grunde ikke, om du selv har en blog, og om den er interessant, hvis du har. Men helt ærligt så er det umuligt at finde på nye, spændende, sjove og evigtgyldige emner hver dag. Beklager, hvis det er det, du forventer, men det kommer altså ikke til at ske. Vi har vores begrænsninger.

- Anne Sofie