torsdag den 20. maj 2010

Voksenhed på min fødselsdag

I dag vågnede jeg op og opdagede, at alt var forandret. Jeg var blevet 20! Som regel har jeg aldrig oplevet en decideret ændring af noget som helst ved fødselsdage – ikke engang da jeg blev 18, men i dag er jeg blevet voksen! HURRA!
Det betyder selvfølgelig også, at der er nogle ting, der skal laves om på. Jeg sad før i al min voksenhed og udarbejdede en liste til mig selv:

- Slut med hemmeligt crush på Zac Efron
- Se ”Deadline”. (Ikke bare i baggrunden mens du netshopper!)
- Stop med at købe en pose Dracula-bolsjer kun for at tage dem i munden i tre sekunder, til alt det gode er væk og så smide dem ud, og fortsætte til posen er tom
- Check Børsen.dk dagligt og add den til faveroites (og slet http://anne-sofie.numsefisk.dk/ under samme. Det er ikke sjovt)
- Stop med at putte legomand i fryseren, for at se hvordan han ser ud frossen
- Stop generelt bare med at putte random ting i fryseren, for at se hvordan de ser ud frosne
- Få et flexlån og tal meget om det til andre
- Start en pensionsopsparing ( få evt. et job først)
- Ben & Jerrys er ikke aftensmad. Stop med at lade som om
- Stop med at stalke danske kendisser på gaden – og lad være med at smile til dem, som om de kender dig. ”Heeeej Simon Juul, længe siden! Vi to er jo totalt i samme branche! Jeg er faktisk også virkelig sjov, hvis du ville lære mig at kende! Simon? Simon…?”


Jeg glæder mig allerede til at skrive nogle seriøse blogindlæg om samfundet, erhvervslivet og Danmarks politiske udspil inden for nærmeste fremtid.



Okay, okay, så nemt gik det jo ikke. Jeg blev desperat i går. Min sidste dag som teenager! Sidste dag jeg kunne te mig crazy og bare ansvarsfraskrive mig ALT på grund af min unge alder. Åh, hvordan skulle jeg udnytte det bedst? I en mavekort bluse, så jeg kunne flashe min tacky navlepiercing? Med pink øjenskygge og for høje stiletter? Jeg blev enig med mig selv om at jeg kunne få en tatovering! Men hvad skulle der stå? ”Teen 4evah”, ”Too cool for school”, eller ”sexiiigirl”?
Jeg endte med ikke at kunne vælge, fordi de alle var så gode. Så i stedet poster jeg nu et billede af mig selv, fordi jeg lige kan nå at være skamløst arto-selvpromoverende inden jeg bliver voksen. Og det er en sløjfe jeg har tegnet i håret. Jeg er ikke så god til Paint :(

Photobucket

- Isabel

Ps. Er det ikke virkelig sørgeligt, at Windows Hotmail, var de første til at ønske mig tillykke? Så føler man virkelig man har venner. Tak Hotmail <’3
Oh, og tilføjelse: stop med at lave grimme arto-hjerter, også selvom det er for sjov. Det er ikke sjovt.

24 kommentarer:

scient.hybrid sagde ...

Tillykke med dagen.

Ifølge din liste, så er jeg vidst ikke blevet helt voksen endnu trods mine 28år.
Altså zac har jeg aldrig haft crush på, tilgengæld har jeg udgydt mine stikpiller over politik og samfundet.

Jeg påtænker forsat at smide en stor vingummibamse i et glas vand, bare for at se om den bliver mere vammel end en lille vingummibamse i vand.

onslowcrescent sagde ...

Tillykke med fødselsdagen og tillykke med dit mere voksne og seriøse self :)

Jeg er 24 og har endnu ikke helt droppet mit crush på Zac Efron, han er stadig sød! :)

Jeg tror jeg har valgt at udskyde min voksenhedsovergang til jeg bliver 25 - men der er jo heller ikke så lang tid til.

Endnu engang tillykke <3 (du får lige et arto-hjerte - i indlæggets ånd ;)

XOXO
onslowcrescent

mathias sagde ...

Tillykke Isabel<3 (hvis man så matematisk på den sætning så er du mindre end tre)

WeeWee Magazine sagde ...

Først og fremmest tillykke med fødselsdagen(: Jeg kender alt for godt det med at have et crush på Zac Efron. For to år siden var hele mit værelse tapetseret med plakater og billeder af ham. Så du er ikke den eneste;)

/www.weeweemagazine.blogspot.com

Camilla Laursen sagde ...

Tillykke :)

Janni C. C. sagde ...

Stort tillykke med dagen! (:
Hvorfor blive voksen bare fordi man er 20, når man kan være barn hele livet? :b

Lika sagde ...

Tillykke! Og glem alt det der med at blive voksen, det er bare no go.

Anonym sagde ...

Tillykke med dagen, håber du bliver rigtig forkælet af AS.

Og husk nu at du nu er en 20-årig CBS-dulle. (Ude i siden ;) )

Joanna sagde ...

Jeg droppede det der med at blive voksen, da jeg fyldte 20. Nu påstår jeg i stedet jeg er 16, og lever stadig det vilde teenageliv.
Og det fede er at som 20 årig har man mulighed for at kunne sige at man stadig drikker sig teenagestiv.

Mathias sagde ...

Haha nice Murtaugh-liste! - og tillykke!

C.H.R.I.M.S. C.R.A.M.S. sagde ...

TILLYKKE ISABEL! :D

Henrik Silvius sagde ...

Tillykke med dit nye liv, Isabel! Legusterhæk, plaider og fornuftige finansieringer is the new black <3

Anette sagde ...

Tillykke med fødselsdagen.

Anonym sagde ...

TILLYKKE. Kender du det, når man sidder derhjemme helt alene og læser diverse blogs (på sin favorites) og så sidder man der og griner højt? Det har jeg lige gjort igen.

SidneyLise sagde ...

TAK, hvor er i søde alle sammen. Jeg vil gerne giftes med jer <3

Scient: ahaha, det med vingummibamser i vand er altså bare så sjovt. Jeg kan more mig med det i dagevis!

Onslow: (elsker dit navn <3) Skal vi dele Zac? Jeg tror han er lidt løs på tråden alligevel. Og tak for hjertet <3<3<3<33

Mathias: Tak <3 Og tak for at dele dine matematiske færdigheder med mig <3 Jeg føler mig beæret <3
(Artohjerter er det nye punktum)

TIL ALLE: <3

- Isabel

Marc sagde ...

Tillykke Isabel. Sejt du er voksen :-)

Marc sagde ...

Tillykke Isabel. Sejt du er voksen :-)

Laura sagde ...

Ih, tillykke! Jeg håber du får en dejlig og meget seriøs dag.

SidneyLise sagde ...

Det der link er så meget på ingen som helst måde sjovt!! :(

Men et tillykke skal du da have alligevel - bemærkede du, at jeg var like den ENESTE, der lavede artohjerter på din FB-væg? Kender de andre dig ikke eller hvad?

- Anne Sofie

<3<3<3

Simone sagde ...

TILLYKKE :D

onslowcrescent sagde ...

Okai søde Isabel <3 vi kan godt dele Zac - skal vi ikke tage Taylor Lautner med, nu vi er igang ;) <3

XOXO
onslowcrescent

Sara sagde ...

TILLYKKE!

Fuck, hvis jeg skal godt nok stramme mig an hvis jeg skal nå at blive voksen på et halvt år.....

Anonym sagde ...

Hvis ikke man må købe draculabolsjer kun for at sutte på dem i tre sekunder, smide det ud og tage et nyt, når man bliver voksen, så forbliver jeg barn, basta!

.. Og tillykke! ;)

maria sagde ...

Zac Efron bliver man aldrig for gammel til!
Han er jo bare såååååå nusser hihi