tirsdag den 18. maj 2010

SidneyEksamensOverspringshandlinger

- At sende relationship requests ud til random folk på din FB-venneliste for at se, om de accepterer.

- At blive oprigtigt ked af det, når de afviser den.

- At lakere negle 3 gange på 4 dage. I samme farve.

- At google "H.C. Andersen onani" og dække sig ind under, at det er studierelevant.

- At se Gossip Girl Season 3 Finale og være totalt oppe at køre over det.

- At derefter blive totalt trist over, at man er den eneste, der har set den og at man derfor ikke kan diskutere det med nogen uden at spoile...

- At lave Danonino-is.

- At sætte Sidney foran alting.

- At have "Would you mustard my hole with a genie, babe?" på hjernen, fordi man hører underlige random sange på youtube.



Hvad er din foretrukne overspringshandling?

26 kommentarer:

Line sagde ...

Jeg spiser mad som overspringshandling. Ikke helt sundt i længden, men fuck det :D

K sagde ...

at opdigte personer jeg identificerer mig med. hilsen marco 12 år, der er helt hysterisk over nipple-sangen *fnis*
"I-iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii fart"
og så siger de nipple

Cindy sagde ...

Alt!! Blandt andet din blog om overspringshandlinger.

Dumme FB-tests.

Sjove videoer :D

Charmed

ALT andet end min eksamensopgave om blod og hjertekarsygdomme faktisk!

K sagde ...

jeg synes desuden, det er sjovt, at I har flere facebook-fans end faste læsere *fnis*

SidneyLise sagde ...

Line: JA, den glemte vi! MAD!!

Cindy: Hjertekarsygdomme... lyder tough! Så må man godt se lidt Charmed (her er det "Laguna Beach" og "Scrubs").

K: Fniiiiiis. Jamen, sådan er det at være famous. Vi har også flere fans end vi har venner på FB... Hils Marco fra Ricco.

- Anne Sofie

Skille sagde ...

Overspringshandlinger? De kommer i fuld sving i morgen hvor den står på skrivedage..

Seneste overspringshandling var at sidde og se sæson afslutning på Vampire Diaries, med ondeste cliffhanger, også uden nogen at diskutere den med bagefter o_O

Anna Madsen sagde ...

Jeg går på wc i 10 minutter, hvor jeg faktisk sidder derinde og stener spil på min mobil. Undskyldningen er et "*Host*" Så læreren ved hvad jeg mener. :D

Og ja, mad er nok også en overspringshandling. :(

Simone sagde ...

F.r.i.e.n.d.s, comedy og facebook - facebook er nok den ting jeg bruger mest tid på :b

Leoparddrengen sagde ...

Drømmer om at blive danser i Bollywood-film. (Tror de må have nogle fede afterparties!)

Sidsel Hansen sagde ...

Minestryger.
Indtil videre har jeg spillet 9047 spil :)

Matias Singers sagde ...

Fik også lige set Gossip Girl S03E22 - for fanden det er vildt.

Hader at se det før alle andre, men man kan jo forhelvede ikke lade være med det.

Vanity sagde ...

Årh, jeg havde det også for vildt over sæsonafslutningen på Gossip Girl! Mega sejt afsnit :)

XXX;
Vanity

Søren Storm Hansen sagde ...

Nu er det et par år siden, jeg har været til eksamen, men et punkt på din liste minder mig om en overspringshandling.

Det er ordet onani i punkt 4.

Og den beskæftigelse kan selvfølgelig være en overspringshandling, men det er altså ikke det, jeg mener.

Jeg mener ordet onani. Ved en eller anden eksamenslæsning, som jeg ikke kan huske, blev jeg optaget af, hvor ordet kommer fra, og min overspringshandling var så at finde ud af det, og det er - synes jeg - en meget sjov historie, så den kommer her:

Der er en gut i Bibelen, som hedder Onan. Hans bror dør og efterlader en enke. Onan er en ansvarlig gut, så han tager sig af broderens enke - det vil sige, at han gifter sig med hende. Han har ganske vist en kone i forvejen, men bigami var ingen synd. Onan opfylder også sine ægteskabelige forpligtelser overfor sin nye kone, men "da han ikke ville skaffe sin afdøde bror afkom, kastede han sin sæd på jorden".

Det er, hvad vi nu om dage kalder afbrudt samleje.

Jeg fandt aldrig ud af, hvornår og hvorfor Onan med sin handling skulle lægge navn til noget helt andet, men jeg synes, han var et godt menneske. Han ærede sin bror og tog sig af broderens familie. Det er bestemt ikke alle, der gør det. Der er en eller anden retfærdighed i, at onani i dag er mere accepteret end bigami.

Mie sagde ...

Åh hallo, jeg har også set sæsonfinalen på Gossip Girl!
Hvad sker for en dum slutning når man skal vente 2 måneder på næste afsnit!!!
...Og Jenny er en ko.

Mathias sagde ...

Mie - der er Serena så sandelig da også!

Anonym sagde ...

OVERSKUDShandlinger, tak!

MetteStraa sagde ...

Jeg leger min egen person lige barista og spørger mig selv (højlydt)hvilke smag min iskaffe skal være med. Svare så mig selv (igen højlydt) "med chokolade tak".

Cookie monster sagde ...

Bold.dk og blogs. Kan ikke lade være med hele tiden at tjekke om der er sket noget nyt.

Tror jeg spottede Anne Sofie ved Nørrebro station i dag omkring kl 9.15.

SidneyLise sagde ...

Hahaha, hvor er der mange fantastiske overspringshandlinger! Og her troede jeg, at Isabel og jeg var frygtelige :D

Dem, der har set GG: Ja, det er ret vildt, ikke? Jeg sad også bare der "WTF Georgina??" selvom jeg nu helt bestemt tror, at hun faker på en eller anden måde. Jenny er bare tragisk, men det har hun jo været fra begyndelsen...

Søren: Haha, det værste er, at jeg faktisk kendte den historie. Forleden dag brugte jeg faktisk også en overspringshandling på at tjekke, hvorfor man får dårlig sædkvalitet og graviditeter udenfor livmoderen. Sjovt nok var svaret på begge: klamydia. Så blev man dét klogere.

CookieMonster: Det er faktisk meget, meget rigtigt. Jeg kiggede på uret og tænkte: "Æv, jeg er alt for tidligt på den. Kl. er kun 9.16."
Men den slags må du ikke fortælle mig uden at sige, hvem DU var. Og hvor du spottede mig henne på stationen :D

- Anne Sofie

Cookie Monster sagde ...

Du stod på perronen og ventede på toget der kørte mod Ny Ellebjerg, steg på toget og stod af igen ved Flintholm.

Jeg lå på lur inde på sæderne og er godt kamufleret så jeg falder naturligt ind mellem det øvrige inventar.

http://i613.photobucket.com/albums/tt213/Momokaxxchan/cookie_monster.jpg

Du så iøvrigt meget arty-farty agtig ud med brillerne (helt klart litteraturstuderende). :)

SidneyLise sagde ...

Gud, hvor er du dog skummel! Nu får jeg da totalt paranoia på hver gang jeg skal til Flintholm! Men ja - der var vist ingen tvivl om, at det var mig, du så.

Haha, de er ret nice, de briller, ikke? Jeg har dem på hver gang, jeg skal holde oplæg, fordi det giver folk en illusion om, at jeg er klogere end jeg egentlig er.

Men altså - næste gang skal du SÅ meget sige hej! Og præsentere dig selv som Cookie Monster! Jo!

- Anne Sofie

Malene, Århus sagde ...

Hej!!

Jeg har idag plantet 2 altankasser fulde af dejlige blomster.. Sat mig ved siden af dem på en dejlig stol, med en totalt herlig kop kaffe og "eksamenslæsning".. Men jeg havde solbriller på, så ingen kunne se at jeg i virkeligheden NØD mere end jeg læste.. Det er en vaskeægte god onsdag, fyldt med fantastiske overspringshandlinger.. Det eneste der kunne få mig væk fra s(t)olen var "klik"lyden, der kommer på facebook, når nogen chatter med en ;)

Tak for endnu et godt indlæg.
// Malene fra Århus

Granno sagde ...

Yndlings overspringshandling er at spise chokolade... ikke særlig meget, bare et par stykke om dagen!

[én plade chokolade = ét stykke chokolade!]

hvilket nok forklarer kroppens påbegyndende form som sæl.. hmn..

E:J sagde ...

Uuh ja Gossip Girl finale var meget spændende!!! Du er velkommen til at maile til Elle eller jeg (elleogjulie@gmail.com) hvis du har brug for at komme ud med noget raseri eller andet. Hvilken side er du på? Blair, Jenny eller Serena?
-Julie

SidneyLise sagde ...

Malene: Tusind tak! Det er også superlækkert vejr - hvem der bare havde en have...

Granno: Haha, det lader til at mad lidt er en genganger! Desværre kan det også ses på sidebenene herude...

Julie: Jeg er nok i undertal, men jeg er definitivt Team Serena! Jeg synes, at Blair er lidt... whiny på en måde. Og Jenny er bare ond. Men egentlig er jeg vidst allermest Team Nate!

Hvilket team er I på?

- Anne Sofie

Mette! sagde ...

Hej!

Jeg ved ikke om man kan kalde det overspringshandling men jeg kedede mig simpelhen så meget at jeg gav mig til at skrælle kartofler!
- Og de smagte ikke engang godt:(

Mette<3