onsdag den 12. maj 2010

Isabel

Som nogen måske har bemærket er Isabel begyndt at bruge vores SidneyCitat-felt på mindre behagelig måde.

Da vi startede SidneyCitat'et var tanken bag, at vi skulle skrive sjove, underfundige og ikke mindst SANDE citater, der på den ene eller anden måde havde beriget vores hverdag. Derfor synes jeg, at det er virkelig nedrigt, at Isabel ikke bare tager vores interne stridigheder ud på bloggen i stedet for at tale med mig face to face, men ovenikøbet skriver ting, der på ingen måder er sande.

Men fint nok. Hvis det skal være på den måde.

Jeg vil derfor - i modsætning til Isabel, som lyver og er dum - skrive noget her, der faktisk ER sandt. Som Isabel har fortalt mig i fortrolighed. Som hverken hendes kæreste(r) eller forældre ved.

Isabel, der altid lader som om hun er så cool og unørdet og hører sej musik, har faktisk en Wikipedia-profil. Og det er hende, der har lavet siden for Risifrutti!!!



Isabel er sølle.

17 kommentarer:

Katrine sagde ...

Nu tør jeg aldrig mere bruge wiki som troværdig kilde :O

Leoparddrengen sagde ...

Aner jeg en vis bitterhed?

@Isabel:

Virkelig godt skrevet, det Risifrutti-opslag. Genialt!

Camilla Laursen sagde ...

Isabel, du mangler et mellemrum i sidste linie ;)

AS' far sagde ...

Ah jeg tvivler - hun var knap nok født da siden blev oprettet.
Og hvis hun virkelig var på wiki burde hun da have støttet min side om SidneyLise. Så var den måske ikke blevet slettet af administratorerne.

SidneyLise sagde ...

Anne Sofie lever af dildchips - de billige fra Netto!

SidneyLise sagde ...

Isabel spiser makrelguf med ske.

SidneyLise sagde ...

Anne Sofie har en fortid som blotter.

Sofie B sagde ...

Jeg vil gerne dele en pose dild-chips fra Netto?! eller egentlig vil jeg hellere ha den for mig selv.. men så kan vi dele 2?!

Lasse sagde ...

Ej ja, det er godt nok sølle Isabel!

mathias sagde ...

Isabel - Jeg slår simpelthen op (hvis vi nogensinde har haft et forhold?!)
Nøh!

Tjittjat.blogspot.com

SidneyLise sagde ...

Isabel har acrylextenstions.

SidneyLise sagde ...

Og i den mindste er min blotterkarriere fortid. I modsætning til Isabels...

Emilie sagde ...

haha ! :)
http://emiliemode.blogspot.com/

SidneyLise sagde ...

Mathias: Det kan du ikke! Man kan ikke slå op med mig, sådan er reglerne. Desuden skal du være glad for at du ikke dater Anne Sofie. Hun har en thing for mænd i dametøj. Medmindre... øh.

SidneyLise sagde ...

Isabel har været sammen med Sidney Lee.

Anonym sagde ...

Bitch fight :b

Anonym sagde ...

Isabel, jeg støtter dig FULDT ud. Jeg har selv redigeret i Wiki-artiklen om Pyrus!! (læs: men ikke skrevet den)

;-)