lørdag den 29. maj 2010

Hvor er I nice!

Efter at have klaget over uanstændige søgninger og opfordret folk til søge på "sidneylise bibelen" tidligere på dagen kunne vi ligefør åbne vores Statcounter til følgende syn:

Photobucket


I er altså totalt yndlingslæsere, er I!!

Ps. hvad sker der lige for "Tykke i flysæder"-søgningen? :D

EDIT 21:50: Man kan åbenbart sende beskeder til os gennem søgemaskiner nu. Se lige nr. 2 søgning her. Vi elsker også dig!!

Photobucket


EDIT Midt om natten: Åbenbart har folk taget vores nye messageservice til sig og en sand strøm af beskeder er begyndt at strømme ind i vores indba... øh, søgningsstatistik:

Photobucket


Tak for alle de søde beskeder, vi har fået i vores Statcounter i de seneste timer. En særlig hilsen går herfra til Benny fra Viborg som tak på hans særdeles fantasifulde søgning! Hej Benny!

14 kommentarer:

Kamilla sagde ...

Hej Piger :) Hvor er det I går ind og ser hvem der søgt på hvad?

SidneyLise sagde ...

"Recent Keyword Activity" på Statcounter :)

- AS

P.S. Der var også en søgning på "Mænd i dametøj". Vedkommende endte på et af Isabels outfitbilleder...

Anonym sagde ...

Sidder og ser Grandprix, og pludselig slår det mig at hende tyskeren ligner Anne Sofie helt vildt, og er AS ikke lidt tysker??
Noget du vil dele med os AS ;-)

Anne sagde ...

Nogen, der så Eurovision Song Contest i går? Hvis Anne Sofie ikke kan finde en Disney-prinsesse, så kan hun da bare være Lena! (, Nå ja, i mine øjne er det altså rimelig sejt at være Grand Prix-vinder...)

Anonym sagde ...

haha, jeg tænkte nøjagtigt det samme!:D

Anna sagde ...

Jeg har søgt sidney lise bibelen og trykkede så enter en hel masse gange. :D dejligt at i fik jeres vilje. ;)

Sandra sagde ...

:-)

Hey, I er blevet tagget af mig og har fået en blogger award, se mere på mit blogindlæg her:

http://gumzeand.blogspot.com/2010/05/beautiful-blogger-award.html

SidneyLise sagde ...

Hej Sandra,
Tusind tak, hvor er det sødt af dig :)

- Isabel

Ella sagde ...

Kære Sidneyliser..

Jeg troede i ville tage 'dagens' op igen noget mere.
Men syntes kun at jeg har bemærket et 'dagens' indslag siden..
Miss it. :(

SidneyLise sagde ...

Hah, jeg kan egentlig godt se, at hendes tyskeren ligner mig lidt. Det er farverne, ansigtsformen og øjnene, tror jeg. Nice at have en dobbeltgænger som vinder af MGP :D

Ella: Det skyldes faktisk noget så simpelthen som det faktum, at vi ikke (længere) har noget ordentligt kamera. Og det er simpelthen imod vores SidneyStolthed at lægge grynede, slørede billeder ind på bloggen.

Så derfor kommer der kun "Dagens"-indlæg, når vi er sammen med andre, der kan tage billeder af os. Desværre :(

- Anne Sofie

Marie sagde ...

Næste konkurrence må vel næsten være, at finde bloggen på den/de mest sjove søgeord eller sætninger.

Hvem er mest kreativ?

anna sagde ...

oplyser det der statcounter navn + bopæl på dem der søger på noget? scary shit!

SidneyLise sagde ...

Maria: Haha, det var måske en idé :D

Anna: Bare rolig, det gør den ikke. Han havde skrevet "hilsen benny" i søgningen, og så klikkede vi på ham og kunne se, at han var fra Viborg-området. Det er ikke sådan, at vi får jeres fulde adresser og sidder og slår jer op på Krak :D

- AS

Brigitte sagde ...

Aj....min svigerfar hedder Benny og bor i Viborg....