mandag den 3. maj 2010

Ha' det nice i Nice

(also known as den værste overskrift hidtil)

Nu har der være lige lovlig meget druk og snak om menstruationsbind her på SidneyLise, så i dag får I et helt sobert indlæg om min tur til Nice. Jeg var afsted med min mor, hvilket jeg har læst er meget hipt - "Din mor er din nye accessorie" stod der. Minihunde (aka de små Paris-rotter) er yt, og ligeså er den gay-best-friend. Jeg ved ikke om ens far også gælder, og i så fald om de medfølgende tennissokker i sandaler også er hippe? Jeg tvivler.

Jeg havde herremeget benplads i flyet, fordi vi havde taget pladserne ved nødudgangen. Hvilket sandsynligvis ville betyde, at vi ville falde ud, hvis der skete et uheld og dørene åbnede, men samtidig er det bare svært at modstå fristelsen, når man i flysæder normalt kun har tre centimeter til sine ben. (Og ja, det er en Jumbobog, jeg læser. Man må jo embrace højkulturen).

Photobucket

Der var sol og varmhed i Nice - og jeg endte faktisk med at ligge og sole i bikini!

I får lige et par outfitbilleder, fordi... well, jeg har ikke andet, end billeder af mig selv på kameraet.
Seriøst, er jeg den eneste, der føler mig virkelig dum, når man poserer midt på en kæmpe plads? Sådan "hallo, jeg er modella!!!" selvom alle godt kan se, at det er man IKKE, man er blot en sølle wannabe på 1.60, der desperat forsøger at se sådan ud. Ikke at jeg er desperat eller sølle.
(Kigger diskret til siden. Lægger slet ikke mærke til kameraet, der meget belejligt lige tager et billede = "MOR, jeg var ikke KLAR! Hold lige den her og tag et nyt!")



Jeg har forresten ødelagt mine fine Chloé solbriller. Ved at sætte mig på dem. Er det ikke bare like den værste måde at ødelægge ens yndlingsolbriller på?? Én ting er, at tabe dem, få dem stjålet eller træde på dem. Men at SÆTTE sig på dem! "Mine solbriller er ødelagt på grund af min enorme numse". Nice one. Men jeg har lånt min kærestes som erstatning, så det er dem der er med på billedet her.



Jeg var også på museum og så denne... skulptur, der minder skræmmende meget om Anne Sofie og mig. Jeg er i hvert fald sikker på, at jeg kommer til at se sådan ud, når jeg bliver gammel og har spist mig tyk i Kajkager.

Photobucket

Ps. dette indlæg er dedikeret til Søren Storm Hansen, der altid har beklaget sig over, at mine outfitbilleder havde "en forfærdelig kedelig hvid baggrund" og ment at "Nu har vi set din dør, Isabel!". Så Søren. Fra nu af tager jeg til Nice hver gang jeg skal tage outfitbilleder, for ikke at skuffe dig.

- Isabel

12 kommentarer:

Anonym sagde ...

sýnd snyd SNYD !!! Hvor er din fine nederdel fra ? Hanna..

Lika sagde ...

KAJKAGER!! <3 <3 <3

Malene sagde ...

Isabell, din laban! Man skal give de sæder med god benplads til os der ikke kan gøre for at vi er så høje :-)

Ser ellers ud til at være en fantastisk tur!

Frederikke sagde ...

Er sidste billede fra en udstilling af Niki de Saint Phalle? :)

Søren Storm Hansen sagde ...

Jeg er meget beæret. Aldrig har nogen dedikeret noget til mig.

Og jeg må sige, at Nice yder både dig og dine outfits større retfærdighed end din hvide væg og dør. Det er helt uretfærdigt, at ham der stenansigtet på billede 3 brækker sig over dig

Men jeg må dog advare mod at tage til Nice, hver gang du tager outfitbilleder. Så bliver det ligeså uoriginalt som den hvide væg og døren.

I øvrigt har jeg bemærket, at samtlige modeblogere i DK har hvide vægge. Få dog en farve en eller anden.

SidneyLise sagde ...

Hanna: Den er fra Zara - som du måske kan spotte at posen på det andet billede er :D

Lika: JA! Jeg kender ingen, der deler min glæde for dem. De er så pæne <3<3

Malene: Hah, og min mor er lige så lav, så vi fik også skulende blikke fra de andre høje passagerer.

Frederikke: Jeg har ingen anelse - jeg synes bare det var en sjov, tyk dame. Men jeg har haft en skildpadde der hed Niki!
Hov, nu googlede jeg lige museet. Det er det!

Søren: Ja, ham på billede tre havde vist haft en lidt for vild nat i byen.
Du har ret - jeg må rejse verden rundt, for at bevare originaliteten.
Og jeg har haft en lilla væg engang, det må tælle lidt!

- Isabel

Cookie Genocide sagde ...

Amazing tricep på billede nr 2 eller bare fuldstændig kejtet kagearm ... :)

super sagde ...

hov... det er billede nr 3!

onslowcrescent sagde ...

Jeg må først og fremmest også erklære min kærlighed til de skønne grønne kajkager ;)
Jeg er helt vild med både nederdelen fra Zara, men også de nu flade solbriller - de er super flotte. Hvis du kommer forbi min blog, er der måske en mulig erstatning til din maste solbrille ;)
Det ser ud som en god ferie :)

XOXO
onslowcrescent

Jasparknowsbest sagde ...

Er jeg den eneste som er skuffet over de manglende billeder i bikini?

Anette A. Nickelsen sagde ...

Jeg er forelsket i den nederdel der! :D

www.anettenickelsen.blogspot.com

Camilla Laursen sagde ...

Jeg har det ligesom dig mht. at posere foran et kamera :b i hvert fald på åbne pladser. Jeg føler mig så dum :)

millemilla.blogspot.com