lørdag den 22. maj 2010

Er I i virkeligheden bare Bøllebobfans?

Efter man har set vores SidneyVideoblogging-video, foreslår youtube en video med børne-MGP "sangeren" ShitKid og Bøllebobs Bondejokker-sang, hvis man vil se lignende videoer. Sørgeligt.

Photobucket

Youtube har sandsynligvis udviklet disse "lignende videoer" på baggrund af de folk, der har set SidneyVideoen - hvilket vil sige JER! I ER AFSLØREDE, dumme Bøllebob-fans! Vi har nogle helt særlige af jer mistænkte, så I kan ligeså godt melde jer selv med det samme.

5 kommentarer:

Cille sagde ...

Okay okay jeg er faktisk stor bøllebobfan! Der fik I mig.. ;)

Anna Madsen sagde ...

SHITKID<3333333

Leoparddrengen sagde ...

Faktisk havde jeg slet ikke set blogindlægget, men så videoen via en henvisning fra min søgning på Best of Bøllebob (bob).

C.H.R.I.M.S. C.R.A.M.S. sagde ...

Shit kid er en skidt kid!
han har slået en ihjel!
http://ekstrabladet.dk/112/article1345001.ece

-men ellers synes jeg de forslag stemmer fint overens med jeres video ;)

Katrine sagde ...

Hahaha,jeg søgte faktisk på shitkid nogle gange efter jeg så jeres video :P