fredag den 21. maj 2010

Anne and the Real Girl

Nu ved jeg jo af hemmelige kilder, at vi har nogle relativt unge læsere rundt omkring i landet. Og fordi jeg ikke vil lede ungdommen i fordærv synes jeg altså, at I skal lade være med at læse dette indlæg hvis I er under 15... nej, 18 år gamle. Eller er nogle af mine forældre/bedsteforældre. Godt så. Så er du født 22. maj 1992 eller senere? Eller deler du på en eller anden måde gener med mig? Luk vinduet ned. Nu.















Jeg vil nemlig vise jer noget usædvanligt sørgeligt, jeg har opdaget. Jeg vil ikke sige, hvorfor jeg frekventerer den slags sider, men på en eller anden måde endte jeg altså inde på hjemmesiden for realdolls. Til dem, der ikke kender konceptet, er realdolls lifesize sexdukker - ikke af den fesne slags, der kan pustes op, men sådan nogle lavet af silocone som kan opvarmes og så føles de... æh... ægte.

Inde på hjemmesiden kunne man på et tidspunkt "browse by bodytype", og der opdagede jeg, at der var en af dukkerne, der havde mine mål - højde, vægt, tøjstørrelse, skostørrelse. Okay, det ville så være, hvad det var, hvis ikke det var fordi at dukkens øjen-, hud- og hårfarve faktisk var ret tæt på mine egne.


Photobucket


Jeg tænkte lidt, at det måske bare var mig, der var paranoid, så jeg sendte et billede af dukkens ansigt til Isabel (uden at fortælle hende, hvad det var):
"Nååå.... hvor er den fin! Det er jo totalt dig i dukkeformat! Hun har samme hår, ansigtsform og øjne!"
"Ja..."
"Hvor kan man købe den?"
"realdoll.com"
"Hvad sagde du?"
"realdoll.com"
"HAHAHA, er det en sexdukke????? Haha, hvor er det bare sjovt!"
"Nej, det er ikke."
"JO, det er! Ahahaha! *pause* Kan man også få en, der ligner mig?"

Og det kunne man faktisk - for the record:

"Nu har jeg fundet en, der ligner mig..."
"Fedt!"
"Nej."
"Hvorfor ikke?"
"Den er nederen."
*forstående* "Åh... er det en af dem, der har en tissemand?"
"Hvad? NEJ!! Det er bare sådan en billig model af dårlige materialer og nej... Jeg gider ikke at den bliver postet på bloggen."
"Men...?"
"NEJ!"
"Ok.."

Og selvom jeg plagede helt vildt stod Isabel desværre fast på det. Hun gav mig dog lov til at poste linket til siden, så hvis nogen har lyst kan de gå ind og prøve at gætte sig til, hvilken dukke der ligner Isabel. Eller også kan de se, om der eventuelt er en, der ligner dem selv.




- Anne Sofie

P.S. Jeg har i øvrigt aldrig følt mig mere kreativ, når det kom til overskrifter. Jeg overvejede, ud over den valgte, titler fra "The Doppeltganger" til noget så simpelt som "Screw me".

P.P.S. Er det bare mig, eller ligner ham her, der sjovt nok hedder Michael, ikke lidt Michael J. Fox...? (advarsel - der er lem, hvis man trykker på linket)

16 kommentarer:

Leoparddrengen sagde ...

Jeg synes du bør forlange procenter!

Og, nej, synes ikke ham fyren ligner Michael J. Fox synderligt. Snarere Philip Casnoff.

Anonym sagde ...

Miss March?

SidneyLise sagde ...

Leoparddrengen: Det kan jeg så overhovedet ikke se... Jeg synes ikke, at der er lighed.

Anonym: JA!! Haha, Isabel bliver så frustreret, når der er andre end hende og jeg, der kan se ligheden :D

Den er lidt god, ikke?

- Anne Sofie

Lika sagde ...

Hvor kan man se miss march? Jeg tænkte ellers face nr 3 - stacy, en smule måske..

Lika sagde ...

Nå nu fandt jeg det og jeg er ganske enig, miss march it is.

Anonym sagde ...

Har du set dokumentaren?
DEn kører jævnligt på tv3 kanalerne (altså jævnligt som i, at det er lykkedes mig at se den tre gange)
Det er nogle facsinerende mennesker, der køber dem..
Der er især en gut, som er feminin lidt på samme måde som prince og som helt seriøst lever sammen med dukken og giver den tøj og make-up på..Det gør de vist forøvrigt alle sammen (der er desværre dele af virkeligheden, der minder lidt for meget om filmen "lars and the real girl" - men i de tmindste er ryan gosling lækker - det er de her mænd IKKE!)

Tania sagde ...

Hehe... Det er sjovt ;-) Jeg var heller ikke i tvivl om Miss March!

SidneyLise sagde ...

Haha, det er så nice at I andre også kan se det :D Stakkels Isabel...

Anonym: Ja, jeg har både set den og "Lars and the Real Girl" (obviously)! Jeg husker noget med, at en af dem vidst introducerede dukken for hans mor eller sådan noget - så er det altså også at tage det lidt for vidt.
Jeg så også en udsendelse på et tidspunkt (den samme måske?) om en, der arbejdede med at reparere dukkerne, når de blev slidte. Satte nye kønshår på og den slags. Yikes...

- Anne Sofie

Sarah sagde ...

That's some scary shit.
AS, din ligner virkeligt :o
Men jeg troede altså først at det bare var en avanceret Barbiedukke (da jeg kun havde set billedet), så jeg tænkte, at det var sgu da meget sejt!
Men så...
Og den af Isabel, man kan godt se ligheden, men den har liiidt for enorme øjne. Selv om der er lidt dådyr over Isabel (og det er ment på en god måde, ikke som sådan noget manga-shit).
Men fedt at du tør poste det!
Prøvede at "lave" mig selv, men det blev ikke rigtigt til noget.. Hverken ansigter eller kroppe matcher :o
Om det så er en god eller dårlig ting, det ved jeg ikke lige...
- Sarah.

Sara sagde ...

Haha! Miss march var også mit første gæt. Du må viderebringe et undskyld til Isabel :)

Kittie sagde ...

... Der var også en, der lignede mig. Jeg føler mig misbrugt!

Signe sagde ...

Sejt :D Det ligner skræmmende meget.

charlotte sagde ...

Tør man spørge, hvordan du endte inde på den side?
Er flad af grin smiler

Anonym sagde ...

Hahaha!!
Hvor gustent er det ikke lige at man kan købe skamlæber som reservedele??

Lasse sagde ...

Nej hvor er det creepy!

SidneyLise sagde ...

Det er virkelig creepy! Jeg er dog begyndt at have lyst til at købe hende - bare for ligesom at have en lifesize version af mig selv. Så kunne jeg klæde hende på i mit tøj og sætte hende i sofaen med en avis...

Kittie: Hvem? Hvem? :D

Charlotte: Det spørgsmål foretrækker jeg ikke at svare på...

Anonym: Nå ja, de bliver vel slidt ved regelmæssig brug... eller... nej, det gider jeg ikke at tænke på!!

- Anne Sofie