tirsdag den 13. april 2010

WHAT HAPPENED?

Som I nok har bemærket, har bloggen set ret anderledes ud fra mandag aften og til nu. Det skyldes at to kinesiske piger, Hong-Mai og Long-Hai, har haft hacket vores password, mens vi har været på en romantisk get-away sammen.
Oprindeligt var det meningen at Hong-Mai og Long-Hai blot skulle passe bloggen, mens vi var væk, men nu lader rygterne os vide, at vi både fik overskæg og nye profilbilleder (af DEM) oveni! Flere har spurgt om vi havde fået plastic surgery, men nej. Det er vores kinesiske dobbeltgængere.






Vi har fået talt ud med dem nu, og de har lovet ikke at lave sådan et nummer igen, selvom de påstår at vi ligeså godt kan skrive på kinesisk fra nu af, da Kina alligevel overtager verden. Men vi ved ikke helt… Tror I vi vil ramme det kinesiske segment? På den positive side, er der er selvfølgelig langt flere potentielle læsere, men vi ville også skulle bruge ret lang tid på oversættelse og make-up, så vi kan ligne ægte kinesere. SidneyDilemma!

Anyway. Vi skriver jo aldrig et indlæg uden morale (ahem) så dagens lærdom må være: lad være med at lade to kinesiske piger passe Jeres blog, mens I tager på romantisk get-away med Jeres blogven. Og: overskæg klæder ingen.

Og ps. vi har bedt Hong-Mai om at tage en længere trøje på - men uden held.

8 kommentarer:

Annette sagde ...

Velkommen tilbage - i har været savnet. Har taget lærdommen til mig ;)

WeeWee Magazine sagde ...

åh hvor er vi glade for at i er tilbage. Vi havde ellers både sendt en mail til jer og alt muligt! Men velkommen tilbage ja:D

/weewee magazine

Christina sagde ...

hvor er i åndssvage - på den gode måde. :D

Leoparddrengen sagde ...

Nå, nu var jeg ellers lige ved at blive ret skrap til Han-chinese (simplified).

Men wb, og hils søde Hong-Mai og Long-Hai.

All war is deception. - Sun Tzu.

Miss Jeanett sagde ...

Jeg har den samme top som Hong-Mai. Jeg havde den på i skolen i dag og den var ret populær blandt fyrene på mit nørde-studie. Kan sagtens anbefales! Hende Hong-Mai er ikke helt dum.

Sophie Anne sagde ...

^Jeg prøvede noget lignende med en nederdel. Ikke så populært.

EmmoEmmo sagde ...

Haha, jeg grinede virkelig da jeg læste om bommerten! I har en fed blog!
//Emma
Emmoemmo.blogspot.com

SidneyLise sagde ...

Tak for Jeres kommentarer!

Jeanett: Det kunne jeg godt forestille mig. Jeg har også skrevet en på ønskeseddelen til min fødselsdag! :D

Sophie Anne: Er det rigtigt? Jeg har ellers hørt at så korte nederdele er et... øhm hit.

- Isabel