lørdag den 17. april 2010

SidneyLise læser til eksamen

Vi har allerede informeret om det på vores FB-page, hvor vi i øvrigt jævnligt kommer med små opdateringer om vores gøren og laden, men da vi ikke går ud fra, at alle vores læsere følger med der, kommer den lige på siden her også.

Begge SidneyLiser er pt meget pressede på studiefronten, og det lader til, at når Erhvervsøkonomi og Litteraturteori går ind går inspirationen til at skrive indlæg åbenbart ud. I hvert fald har ingen af os kunnet formulere et sammenhængende indlæg de seneste dage uden at på en eller anden måde at få det drejet hen på SWOT-analyser og genreteori. Hvilket vi ikke engang selv synes er spændende, på trods af at vi studerer det.

Derfor er der lidt indlægslavvande på bloggen pt, men vi satser på at det bliver bedre, når vi lige får lidt mere pusterum. Indtil da... Så prøv lige at se den her hjemmeside, som Anne Sofie faldt over, mens hun læste... øhm... metaforteori!! (JO, det er faktisk en sammenligningsmodel!):



Photobucket


Photobucket


En utrolig tarvelig, men samtidig meget underholdende hjemmeside. En god overspringshandling, hvis der skulle sidde andre studiepressede derude...

- SidneyLise

10 kommentarer:

Glitter Amalie sagde ...

Det er nogle sjove sammenligninger, og hvis hun ligner en hest. Så er det den flotteste hest i hvert fald!

Hvis i går helt død i studierne kan i jo altid klikke jer fordi min CHANEL GIVEAWAY på min blog? ;-)

Lærke Lee sagde ...

Hej Anne Sofie.
Læser du på INSS? :-)
Og kender forresten godt til det med, at inspirationen forsvinder, når man sidder og læser til eksamen.
Men tak for billederne. Dem fik jeg mig lige et lille grineflip over.
Og så melder jeg mig ellers som ny og fast læser hos jer.

Leoparddrengen sagde ...

God læselyst...!

SidneyLise sagde ...

Glitter Amalie: Usj, den er fin den lak! Dog er jeg udelukkende til mørke negle, men måske er det noget for Isabel, som er nudepigen hos os :)

God tur forresten!

Lærke Lee: Formelt set hører Litteraturvidenskab ind under IKK, men i dette semester har alle vores forelæsninger ligget i INSS' lokaler, så det er der, jeg for det meste befinder mig, når jeg er på uni. Læser du også derude? :)

Uh, tusind tak - det værdsætter vi meget :)

Leoparddrengen: Tak. Det er vist nødvendigt.

- Anne Sofie

Anonym sagde ...

Hvordan får jeg mine venner til at forstå at Denim-skjorter er naaasty!

SidneyLise sagde ...

Anonym: åh, det er et af livets sværeste spørgsmål! Vi har desværre ikke svaret, for vi kæmper selv med at få vores egne venner til at forstå det! Men du kan starte med at vise dem vores indlæg om denimskjorter, og se om den ikke siver ind. Alternativt må du, når de kigger væk, flå den af dem og kaste den ind i den åbne ild.

- Isabel

Lærke Lee sagde ...

Arh okay. Det er garanteret et møgfedt studie. Søgte faktisk ind på det som min tredje prioritet.
- Ja, jeg læser dansk på 2. semester derude. Derfor er jeg selvfølgelig også lidt nysgerrig angående dit studie :-)

Camilla Laursen sagde ...

Held og lykke med eksaminerne :)

millemilla.blogspot.com

SidneyLise sagde ...

Lærke Lee: Hvor er det sjovt - så må vi jo nærmest gå op og ned af hinanden dagligt? Jeg støder i hvert fald rigtig tit på danskstuderende derunde.

Bare spørg, hvis du vil vide noget konkret om studiet, i øvrigt :)

Camilla: På egne og Isabels vegne siger jeg tusind tak :)

- Anne Sofie

Ms Confashion sagde ...

Fniiiiiiiiiiis, hvor er det herlig ondt at lave sån en hjemmeside... føles trang til et pruuuh!

God læselyst og god vind,
god røv og god weekend!

<3