tirsdag den 20. april 2010

Har du datet SidneyLise?



Afstemningstime!


For en uges tid siden satte følgende citat fra Isabels kæreste nogle tanker igang hos SidneyLise-crewet: "Jeg ville gerne date Anne Sofie. Hvis jeg havde gjort det ville jeg få eftermæle som den eneste, der havde kna... datet begge SidneyLiser!"

Udover Isabels umiddelbare forbitrelse og Anne Sofies umiddelbare skadefryd medførte det citat også, at SidneyLise tog sig en alvorlig samtale om, hvorvidt vi mon kunne have datet nogle af de samme fyre inden vi mødtes. Og stort var vores chok, da vi fandt ud af, at vi begge to havde datet en fyr med det samme meget usædvanlige navn og som umiddelbart havde totalt det samme signalement.

Efter noget panisk facebook-stalking viste det sig dog, at det heldigvis ikke var den samme, men vi besluttede alligevel at oprette en afstemning for at være sikre på, at vi ikke havde nogle fælles dates, vi ikke umiddelbart havde kunnet komme i tanker om (ikke at der har været så mange, men you know...).

Afstemningsmulighederne er følgende:

1. Ja, jeg har datet begge SidneyLiser
2. Ja, jeg har datet den ene fra SidneyLise
3. Nej, men jeg ville gerne date SidneyLise
4. Nej, men jeg ville gerne date SidneyLise, hvis jeg ikke havde været en pige/haft en kæreste/været bøsse/været i familie med dem
5. Nej, men jeg ville gerne date SidneyLise, selvom jeg er en pige/har en kæreste/er bøsse/er i familie med dem

Vi er spændte på at se, hvor mange, der har datet os/gerne ville date os :) :)

- SidneyLise

P.S. Der er åbenbart et problem med kommentarer på bloggen pt, hvor den ikke viser et korrekt antal kommentarer nedenfor. Hvis man åbner kommentarfeltet er der flere end der umiddelbart står. Og nu har vi brugt ordet "umiddelbart" ufatteligt mange gange i dette indlæg...

10 kommentarer:

mathias sagde ...

Jeg vil virkelig gerne stemme, men gælder net-dating med Isabel?

SidneyLise sagde ...

Ja, det gælder :) Så skal du bare sætte kryds i nr. 2!

Vi er ikke så picky (som afstemningen nok vil vise)!

- SidneyLise

P.S. Hvem har datet os begge to? Det er tarveligt at skrive det uden at give sig selv til kende :( :(

Leoparddrengen sagde ...

Ikke bare har jeg datet jer begge to, jeg har haft et forhold til jer begge - på samme tid! Ja, jeg er en sjuft - men jeg er lidt ked af ingen af jer kan huske det?

(Jeg villet have troet både navn og udseende var specielt nok til, at I ville have opdaget det i jeres forsøg på krydsreferencer.)

SidneyLise sagde ...

Leoparddrengen: Nå ja, det er da også rigtigt. Vi havde det der 14 dages proformaforhold tilbage i 2006, fordi du ikke turde fortælle din gamle mor, at du var bøsse. Nu husker jeg det tydeligt.

Men det var jo ikke så meget et forhold som en tjeneste mellem venner. Og desuden kan man næppe tælle Isabel med i det regnestykke, da hun på daværende tidspunkt var mindreårig og jeg ikke kan tro, at en voksen mand - om end du jo var bøsse - kunne have interesse i piger så unge. Det ville i hvert fald være pænt creepy, hvis det var tilfældet.

Just saying...

- AS

Jesper sagde ...

Hvorfor er der ikke en afstemningsmulighed nr. 6, som hedder "Nej, men hvis jeg var 10 år yngre, ville jeg gerne date SidneyLise"? :-)

SidneyLise sagde ...

Jesper: Det er vel egentlig i kategori med nr. 4? At hvis nu der ikke havde været alle mulige uheldige omstændigheder ville man gerne date os.

Stem nr. 4 :)

- Anne Sofie

Joanna sagde ...

Jeg gider godt date jer begge, selvom jeg er pige.

Kittie sagde ...

Sjoovt indslag. Hvorfor er der ikke mulighed for at kunne svare nej? (;

http://fezhism.blogspot.com

Lasse sagde ...

4

Rikke sagde ...

Det bliver et stuuurt, stuurt 5-tal fra mig (R.I.P. Etta).