fredag den 9. april 2010

Fredags Hugh Grant

Visse steder har man fredagschampagne. Det har vi ikke på SidneyLise. Der har vi Fredags Hugh Grant.

Vi havde en mindre SidneyKrise over denne video, da vi begge to helst ville være Hugh Grant. Men efter lidt diskussion smed Anne Sofie sin sædvanlige joker: "Hugh Grant har læst Litteraturvidenskab og desuden er jeg ældst, så jeg bestemmer! Nå!" og så måtte Isabel smide håndklædet i ringen og erkende, at hun var dømt til at være ham den korthårede med den opknappede skjorte og de George Michael-agtige dansemoves.

Dog fik hun forhandlet sig frem til, at hun måtte få en dobbeltrolle som hende den krølhårede firserpige med de grimme øreringe, mens Anne Sofie skulle være den slutty nurse med mørke udgroninger.



Hvis vi skulle lave en SidneyMusikvideo skulle det i øvrigt SÅ meget være ligesom ovenstående med at hoppe ind i billedet og pege ind i kameraet. Og have solbriller på fra Sunglassesshop.com. Og så vil vi have et par slutty mandlige modeller/skuespillere til at spille vores kærester! Ja!

God weekend!

- SidneyLise

8 kommentarer:

Mathilde sagde ...

Kære Anne Sofie og Isabel, tak fordi I har beriget min fredag med denne video :-) Nu vil jeg også være Hugh Grant! God weekend til jer også..

Kittie sagde ...

Haha, alt for fedt. Og jokeren med: "Jeg er ældst, jeg bestemmer!" virker ALTID!

- Fra filmen "Et sikkert hit" right?

Ida F sagde ...

Jeres blog er simpelthen så sjov! Jeg er fan!

Anonym sagde ...

Hvad går den her video ud på? Er den ægte? Har Hugh været popstar i 80'erne?

Sophie sagde ...

jeg elsker den video! og "et sikkert hit", som den jo er fra(:

E:J sagde ...

Man kan simpelthen ikke andet end at blive i godt humør af den sang, og selvfølgelig også filmen :)
Min yndlings sang derfra er nu alligevel da Hugh og Drew synger Back Into Love sammen (hedder den ikke det?)

-Julie

Maria sagde ...

Må jeg være ham den halvtykke trommeslager med det slidte hår??
pleeease

/Maria

SidneyLise sagde ...

Mathilde: Hvem vil ikke være Hugh Grant? Manden er jo genial! Vore dages Beethoven! Og tak :)

Kittie: Ja nemlig! Det er derfor jeg konsekvent kun har venner, der er yngre end mig. Så må jeg bestemme alting!

Ida: Tusind tak :)

Anonym: Den stammer fra filmen "Music and Lyrics" (eller "Et sikkert hit" på dansk), hvor Hugh Grant spiller en faleret popstjerne. Den er ikke ægte - desværre :D

Sofie og Julie: Ja, den er supergenial! Total yndlings fake musikvideo (sammen med "Christman is all around me" fra Love Actually).

Maria: Selvfølgelig må du det! Så mangler vi bare to andre til at være de totalt anonyme kedelige folk i bandet og en til at være læge og mørkhåret, slutty nurse. Så har vi hele videoen uddelegeret :D

- Anne Sofie