tirsdag den 6. april 2010

Dagens - nu med afstemning!

Siden der åbenbart er utrolig stor uenighed om, hvorvidt vi skal have outfitflashene tilbage på SidneyLise, tager vi nu konsekvensen og poster en afstemning ovre i højre side.

Valgmulighederne skal forstås på følgende måde:

1. Ja, jeg vil ubetinget have outfitflashes tilbage. De var sjove, inspirerende, jeg kunne godt lide at kigge på jer, jeg wankede til dem, whatever. Bring em on!

2. Jeg er lidt ligeglad med om de kommer tilbage eller ej, så længe det stadig gøres SidneyLise-style og bloggen ikke transformeres om til en typisk modeblog. Men et enkelt outfitflash om ugen kan jeg vist godt håndtere, hvis det ikke har indflydelse på de andre indlæg og der stadig vil være mono brows og offentlig transport på bloggen.

3. Nej, det synes jeg simpelthen ikke passer til jeres stil. 'Dagens' på SidneyLise er som denimskjorter til mænd. Lad helt være med det.

Vote away!!

9 kommentarer:

Glitter Amalie sagde ...

Jeg synes jeres blog er fed pga. jeres skriverier som er sjove.. I kan sagtens klare bloggen uden outfits :)

Tak for en cool blog!

No.3 sagde ...

ak og ve, denimskjorte-indlægget glemmer jeg aldrig.

jeg synes I skal gøre som I vil. Det har i gjort indtil videre, og jeg må sige, det har fungeret ret så fint!

http://www.xno3.blogspot.com/

Anonym sagde ...

Stemmer 1, men nummer 2 kan jeg også leve med :-)

Sabrina Krighaar sagde ...

Nr. 2, vil gerne se jeres outfits, men det vigtigste er den übercool SidneyStyle.

Elsker jeres blog, altid et lyspunkt!

82.grundstof sagde ...

Altså, hvis i havde sådan et rigtig morsomt outfit på en dag, eller sådan, ville det være fedt.

K sagde ...

2

Uanset hvad I gør, er det jo Sidneystyle. Og det kan intet tøjindlæg tage fra jer!

Mette B. sagde ...

Bring 'em on - men husk også at blogge om hudunderbukser og den slags hverdagsfilosoferende... emner :-)

SidneyLise sagde ...

Tusind tak for jeres svar - indtil videre er der kun 29, der ikke gider at se på os, så det tager vi som et kompliment. Og der kommer nok outfitflashes igen indenfor nærmere fremtid :)

- Anne Sofie

P.S. Og så kan vi godt lide, at så mange indirekte har valgt muligheden "jeg wanker til dem". Fnis.

Anonym sagde ...

1