onsdag den 10. marts 2010

Vil du feature SidneyLise?

Vi har længe talt om at have lidt mere interaktion med læserne her på SidneyLise - vi synes nemlig, det er så hyggeligt med jeres kommentarer og mails, at vi gerne ville give lidt igen.

Nu er vores blog jo efterhånden pænt stor og vi har en del læsere, så det syntes vi egentlig gerne, at vi ville dele lidt ud af. Vi kan huske, da vi selv var nye (okay, det er vi vel egentlig lidt stadigvæk, men...) og det betød en masse for os, at folk gad at nævne os på deres blogs, så derfor har vi besluttet os for at køre et nyt initiativ her på SidneyLise.

Fra i dag af åbner vi nemlig vores mailboks for gæsteindlæg. På den måde giver vi vores læsere mulighed for ligesom at deltage lidt mere på bloggen, samtidig med at det betyder, at vi ikke behøver at gøre noget for det (okay, det er en joke. Sort of). Så hvis du har et eller andet på hjerte, så send os en mail med indlægget (og så må du også gerne skrive lidt om dig selv, hvis du vil) og så udgiver vi det her på bloggen. Hvis du har en blog eller anden hjemmeside skal vi selvfølgelig nok linke til den i indlægget.
Vi skal dog lige komme med sådan en disclaimer som de altid gør til Børne Melodi Grandprix og den slags: Vi forbeholder os selvfølgelig alle rettigheder til at udvælge hvilke indlæg vi vælger at udgive på bloggen, og alt det der.

sidneylise@hotmail.com


Apropos læsere fik vi faktisk en mail i går, hvor vi fik et topsecret tip af K med det geniale blognavn om, at vi faktisk kommer frem, hvis man billedgoogler "Paradise Dulle". Vi prøvede at gøre det og ganske rigtigt - på første side endda. Sammen med Jackie Navarro og Tiger Woods. Ouch!



- SidneyLise

9 kommentarer:

Leoparddrengen sagde ...

Smart!

Check eventuelt Bloggers muligheder for at tillade flere forfattere på en blog (evt også noget i kunne gøre for jer selv). Jeg ved ikke præcist hvordan det fungerer, så jeg ved ikke om det er noget I kan bruge, men det kan sikkert spare jer for endnu mere af arbejdet - så behøver I ikke engang copy-paste.

Det kan findes i Betjeningspanel -> Indtillinger -> Tilladelser.

Leoparddrengen sagde ...

(Bortset fra det - jeg mener jeres brug af feature i overskriften er forkert; hvis I har en gæsteblogger er det jer, der "featurer" gæsten, og ikke gæsten der "featurer" jer.)

K sagde ...

Ja, jeg er så dårlig til at lave pr om mig selv, at jeg ikke linkede til min blog. jeg er the secret tipper! (og ja, dét er rigtig gode, danske vendinger)

SidneyLise sagde ...

Leo: Var det i det mindste godt for fluen? Feat. betyder vel bare et samarbejde af en eller anden art, og hvem der samarbejder med hvem er vel totalt ligegyldigt. Jeg tror nok, at meningen var temmelig klar for alle, der læste overskriften.

K: Sådan et genialt tip fortjener lidt PR, så du er nu linket i teksten :) Jeg ELSKER i øvrigt dit blognavn!!

- Anne Sofie

Leoparddrengen sagde ...

@Anne Sofie:

Det må du virkelig spørge fluen om... men det var ihvertfald storartet for mig.... ;)

K sagde ...

haha :D tusind tak for både kompliment og link!

jeg er også ret glad for blognavnet ..tror, jeg kom på det i den sære sammenhæng af radio, druk og shopping. det er et mix, der KAN anbefales. måske ikke helt med shopping. jeg har nu et par stiletter i str 42, og dét er jeg måske nok ikke helt så tilfreds med. det værste er nok, at de er ret seje! så jeg lever i forventningen om, at de krymper, hvis jeg vasker dem i koldt vand - hvilket jeg selvfølgelig ikke nænner!

WeeWee Magazine sagde ...

Heej SidneyLise(:
Vi vil rigtig gerne feature jer(: og vi har sendt en mail til jer.

/weeweemagazine

Emma sagde ...

Det lyder da super spændene! Jeg vil se om jeg ikke kan kridte skoene og få skrevet et godt og sjovt indlæg til jer :)

Lasse sagde ...

Det danske sprog er ludfattigt -- også kropssproget, så... Godt initiativ, Isabel!

Tag eventuelt ved lære af dit yndlingsfolk: Italianos.

Deres tegnsprog styrer.

De klassiske kan bruges i et utal af situationer ("me ne frego" og "vaffanculo" eksempelvis).

Mindre snak og mere kropssprog, tak!