søndag den 21. marts 2010

Tuborg Privatfest - Anne og Alex på eventyr pt. 2

Previously on SidneyLise: Anne Sofie og Isabel blev inviteret til et eksklusivt event hostet af Tuborg i en penthouselejlighed på Islands Brygge. Dog viste det sig hurtigt, at Isabel havde andre planer og derfor ikke kunne komme med - en ting, Anne Sofie ikke tog særlig pænt. Derfor slog SidneyLise-pigerne op og Anne Sofie inviterede Alexander Flemming med til eventet i stedet for. Alexander er en superdygtig fotograf og har taget alle billederne her i indlægget.



Alexander og jeg ankom til eventet i god tid. Som i "rigtig god tid". Som i "5 minutter efter at de åbnede"-god tid. Og vi ser med det samme en grøn løber (Tuborg 4-ever) med et skilt, hvor der står VIP. Vi tænker: "Yay, det er os!" og går selvsikkert hen og viser vores invitationer. Dørmandens reaktion: "I er altså ikke VIP's. I skal helt ned i den anden ende. Til indgangen for normale mennesker." Av.

Da vi kommer indenfor viser det sig, at VIP-området er klart afgrænset fra "normale mennesker", som vi er. Faktisk er der to parallelle løbere separeret af et reb. På VIP-siden var der en enorm balje med isterninger og gratis øl, der blev uddelt af nogle kønne piger i guldkjoler. En elevator førte op til festen, der afholdtes på 6. og 7. sal. På "normale mennesker"-siden var der en Tuborg-plakat, ingen lækre piger og en trappe hele vejen op. Skål. Nedenfor kan man se, hvem der var på VIP-siden. Hende i midten er i øvrigt guldpige. De to andre er "Karen har varen"-Karen og Szhirley.



Nå, Alexander og jeg tager trapperne(!!) op til 6. sal, hvor der var en masse folk, der så kendte ud, men vi kunne ikke rigtigt genkende nogen af dem. Så nedenstående billeder er lidt sådan "Spot en kendt, hvis der er nogle"-agtige:







Efter at have travet rundt blandt en masse mennesker, der måske-måske ikke var kendte stødte vi endelig på et ansigt, vi faktisk havde set før. Nemlig Mikkel Radicke, der ligesom os var meget utilfreds med at være henvist til trapperne. Nedenfor kan man se to ret forbitrede bloggere med ømme fødder. Og en Anne Sofie, der tænker: "Hvorfor er det lige, at jeg har indladt mig på at blive fotograferet ved siden af en fotomodel? Farvel selvværd.". Men Mikkel ER altså også uforskammet pæn.



Der var i øvrigt også noget musik, som jeg burde vide hvad var. Men det er jo en offentlig hemmelighed, at jeg ikke ved spor om hvad der er hipt indenfor musikbranchen, fordi jeg stadig hører Disneyhits fra 90'erne. Derfor vil jeg bare poste billederne og sige, at jeg tror, at hende den første er Le Gammeltoft. Men jeg er langt fra sikker.







Nu er der måske nogle, der undrer sig over, at jeg ikke figurerer på flere af billederne, men det var der en okay-god grund til. Jeg var nemlig dybt optaget af at spille vigtig og holde Isabel (som jeg tilgav efter at hun sendte mig "You're the one that I want" som ringetone) opdateret på mobilen. Nedenstående er som jeg så ud ca. 80% af aftenen:



Desuden må jeg vist lidt ligne en eller anden kendt, for indtil flere gange kom folk hen til mig, kiggede på mig, kiggede lidt mere, trak på skuldrene som i "ikke alligevel" og gik igen. Underligt fænomen, men et eller andet sted lidt smigrende. Tror jeg.

Hvad der var mindre smigrende var, da vi gik ned til den grønne løber for at spotte nogle flere kendisser. Mens Alexander hoppede rundt med sit kamera stod jeg og havde min bedste "Jeg er presse og dermed vigtig"-mine på. Det syntes jeg selv lykkedes meget godt indtil en af gæsterne pludselig stak mig sin jakke. Åbenbart udstrålede jeg ikke så meget "Jeg er presse" som jeg udstrålede "Jeg er garderobepige". Æv. Til gengæld havde jeg ikke tid til at være fornærmet særlig længe, for se hvem der så dukkede op:



Anna fra X Factor! Usj... Starstruckism galore!

- Anne Sofie

P.S. Kan I lide billederne, så gør mig den tjeneste at besøge Alexanders homepage. Han er virkelig dygtig og alsidig! Som I kan se.

23 kommentarer:

Jesper sagde ...

God reportage, flotte billeder og ja, DJ'en bag alle flaskerne ER Le ;-)

Mathias sagde ...

Det er gode gamle Le, som står bag pulten og rykker i pladerne. Jeg forstår bare ikke, hvorfor Mikkel-hvem-fanden-er-han har den jakke på. Det er jo en bolero med pufærmer og er alt andet end maskulint. Måske er det bare mig, eller er der andre, som har det på samme måde?

tjittjat.blogspot.com

Anonym sagde ...

Det er da fordi du ligner en kønnere udgave af Anne Pihl, Anne Sofie ;-)

SidneyLise sagde ...

Jesper: Tak - for både ros og info! Jeg har godtnok prøvet at billedgoogle hende inden jeg skrev det, men rart at jeg havde ret :D

Mathias: Jamen, det er fordi Mikkel er en superhip modeblogger/model. Hvis der er nogen, der kan bære den slags genstand, er det da ham. Men jeg synes stadig, at det er lidt uretfærdigt, at jeg skulle stå ved siden af ham... Men okay, hvad gør man ikke for at bevise, at man faktisk kender nogle kendte.

Anonym: Åhr, tusind tak! Selvom jeg tror, at Anna Pihl er omkring 40 og aldrig ville stå i blå netkjole og sms'e fra en lyserød telefon. Meeeeen... man kan jo aldrig vide ;)

- Anne Sofie

Leoparddrengen sagde ...

Jeg forstår bare ikke - du skriver: På "normale mennesker"-siden var der en Tuborg-plakat, ingen lækre piger og en trappe hele vejen op.

Men det kan da ikke passe der ikke var nogle lækre piger.... du var der da?!

Janni C. C. sagde ...

Jeg synes sagtens du kan stå ved siden af Mikkel! For du er selv ret smuk, hvis jeg skal sige det :)
Og SUPER flotte billeder!

lineandree sagde ...

Kæft nogle nice billeder :D

SidneyLise sagde ...

Leoparddrengen: Nå ja, der har du selvfølgelig en pointe... Men jeg havde ingen guldkjole.

Janni: Tak, hvor var det sødt sagt! Det varmer rigtig meget :)

lineandree: Ja, ikke? Jeg er også virkelig fascineret over det! Alex er virkelig dygtig!

- Anne Sofie

Christian sagde ...

Anne Sofie du har det bedste smil ever(!) på det billede med Mikkel! :D

SidneyLise sagde ...

Christian: Ren og skær intimidation tilsat en anelse lummerhed og en lipgloss, der ser alt for pink ud i den belysning.

Jeg tror, at jeg tager det som en kompliment på trods af at din smiley fortæller mig, at du er sarkastisk...

Mikkel sagde ...

Først og fremmest, tak for en god aften! Det var rigtigt sjovt at se dig igen ..

Nu kan jeg jo ikke undgå at læse Mathias' kommentar om jakken, og det skal da lige siges at det er en hel normal blazer jeg har vent på hovedet . Så det er ikke en bolero . Pufærmerne kan jeg ikke rigtigt løbe fra, men man kommer jo heller ikke nogle vegne med moden i denne her verden hvis man ikke prøver noget nyt vel?

- Mikkel

SidneyLise sagde ...

Mikkel: Selv tak - og rigtig meget i lige måde! :)

Christina sagde ...

Jeg tror dem der kiggede på dig troede du var hende fra Anna pil, du kan ikke løbe fra der er en lighed :D

Chris/wemaketherules.wordpress.com

Nora sagde ...

du så super godt ud Anne Sofie

Anna - Linsze'. sagde ...

Iiih, elsker happy endings!:D
Og har lige tjekket hele Alexander's hjemmeside igennem, nuiij.
Når jeg engang bliver ældre må jeg se om han søger en elev i praktik, for det er lige præcis hvad jeg vil.
Blev helt trist da jeg så i havde en break-up, troede det var the ending on SidneyLise, men .. YAY, DET ER DET IKKE!:D
Håber i har det godt.
Forresten, i har ret. Mikkel er pænt modelagtig, det kan man ikke løbe fra!:)
xoxo Anna

Mathias sagde ...

Mikkel - Hah. Jeg kan faktisk godt se, at det er en blazer, som er vendt rundt. Genialt, må jeg sige.
Pufærmerne er nu stadig ret eksotiske :)

SidneyLise sagde ...

Christina: Ja, det er desværre the story of my life. Det var dog mindre slemt, da hun blev kendt for at spille hende, der blev gravid med Mads Mikkelsen i "En kort, en lang" - det kunne jeg bedre forholde mig til end Anna Pihl-rollen.

Nora: Åhr tak, hvor er du sød!

Anna: Jeg er glad for at du kiggede på hans hjemmeside - han ER nemlig super dygtig!
Ja, Isabel har virkelig sucket op for mig de seneste dage - blomster, chokolade og hjemmelavede kærlighedsdigte. Det manglede da også bare...

Anonym sagde ...

Bare fordi man måtte tage elevatoren op, blev festen altså ikke meget bedre faktisk, kan jeg godt lige love for. Det var en virkelig mærkelig fest! Virkelig mærkelig!

SidneyLise sagde ...

Anonym: Oh...? Det lyder faktisk rigtig interessant, hvad der skete sådan behind the scenes. Og hvad vi almindelige mennesker gik glip af.

Uddybning?

- Anne Sofie

:') sagde ...

elsker at læse jeres blog! altid sjovt. Det er godt nok nogle gode billeder!
-du er virkelig køn anne sofie, og jeg tror ikke jeg er ene om at synes det (hint: mand i lyserød skjorte) (';

Kathrine sagde ...

Hey,
Var der ikke selv (desværre), men hørte at Ginger Ninja skulle spille et lille set og kan da også se at det er dem der figurerer på et par af de fine pics. Tjek deres album Wicked Map ud - de er sprøde, unge og danske.

SidneyLise sagde ...

:'): Hahaha, ham havde jeg slet ikke bemærket før! Hvor sjovt :D Og tak for de søde ord :)

Kathrine: Ah, tusind tak for opklaringen! De var faktisk ret gode (og pæne) - det kunne være, at jeg skulle tjekke dem ud :)

- Anne Sofie

Nat sagde ...

Du ligner lidt hende pigen, der spiller hovedrollen i To Verdener. :)