mandag den 15. marts 2010

Sunglassesshop.com styrer!!

Vi har tidligere beklaget os over, at vi aldrig nogensinde får nogle gratis ting, så stor var vores glæde, da vi fik tilsendt nogle gratis solbriller af Sunglassesshop.com. Juhu! Endelig har alt det arbejde, vi har lagt i bloggen i løbet af de sidste 4 måneder kunnet betale sig! Vi har fået solbriller! Af Sunglassesshop.com!

Vi så på Fierce&Fattig, at hun havde fået en sponsoraftale med Sunglassesshop.com samt et par RayBans. Inde på Sunglassesshop.com har de nemlig alle mulige fede mærker som Dior, Miu Miu, Chanel, Prada, Ralph Lauren, Gucci og ja… RayBan. Vi fik lov til at vælge et par solbriller hver fra Sunglassesshop.com’s nye mærke, Nueu. Vi tjekkede kollektionen ud og valgte begge to modellen Nueu Taurus 3.0. For at vi ikke skulle matche totalt valgte Isabel dem i ”Fat Punk Grå Havana", mens Anne Sofie tog ”Sort”. Vi modtog brillerne og besluttede os for at indvie dem til Nephew-koncerten for lidt VIP-feeling.





Som I kan se ovenfor, hvor Anne Sofie prøver at give den som snobby ”Jeg er her kun fordi min kæreste spiller i bandet – ja, det er ham med det der underlige guitar-keyboard. Ja, gu’ er det Simon Kvamm! Jeg er kæreste med Pim de Keysergracht fra Team Easy On!”-bitch iført 3 lag MAC-lipgloss (”Full for you” – hvad sker der for kiksede produktnavne?), er "Nueu Taurus 3.0 Sort" overhovedet ikke ”Sort”. Den har nogle hvide ting ude i siden (okay, det vidste vi så godt i forvejen), og så har den rødlilla glas, hvilket dog ikke er et problem, for det stod godt til Anne Sofies top.





Isabels ”Fat Punk Grå Havana” var til gengæld det Anne Sofies ikke var: Nemlig sorte. Både i stel og glas. Det der Fat Punk bestod i, at der var noget skaterprint med dødningehoveder og den slags på indersiden af stellet. Ovenfor kan vi se Isabel give den som "Hehe, jeg er kun med til den her koncert, fordi min storesøster Anne Sofie er kæreste med Simon Kvamm. Hihi, han er osse pænt naijzz! Og min lipgloss er fra L'Oreal."-trunte. Vi havde også billeder, hvor hun blæste bobler af lyserødt Bubble Gum, men de kom ikke med.

Hov, huskede vi at nævne at vi havde fået brillerne af Sunglassesshop.com? De er virkelig søde og dygtige og så har de en masse lækre solbriller fra fede mærker. Vi synes virkelig, at I skulle besøge Sunglassesshop.com, hvis I skal have nye solbriller eller tænker på at skulle have det. Eller måske kender nogen, der skal. Så send dem linket til Sunglassesshop.com.

- SidneyLise

P.S. Anne Sofie mødte i øvrigt McCreepy igen i forgårs! Hvad sker der for det? Er det mon skæbnen? Meant to be?

20 kommentarer:

Astrid sagde ...

Hvor var det nu, brillerne er fra? Synes ikke rigtigt, jeg kan se det :( (:D:D:D:D)

Anne Sofie - go for it :D han lyder som McDreamy!

Kitt sagde ...

Jeg kunne altså bedre lide jer uden reklamen :)

AS's far sagde ...

Fornemmer jeg en anelse sarkasme i jeres overdrevne brug af namedropping?

SidneyLise sagde ...

Astrid: Sunglassesshop.com! De har virkelig fede kvalitetsbriller til lave priser. Så hvis du har brug for solbriller, så besøg Sunglassesshop.com.

Kitt: Jah... men vi er jo kendte for at sælge ud ligeså snart muligheden byder sig, så...

Far: Sarkasme? Os? Næh...

- Anne Sofie

Den Rigtige Kasper sagde ...

Jeg tror måske, at I burde lure nogle af Lady Gaga's product placement-tricks af :D

http://www.youtube.com/watch?v=GQ95z6ywcBY

og:

http://www.nme.com/blog/index.php?blog=121&title=title_378&more=1&c=1&tb=1&pb=1

Malene sagde ...

Gemt under sarkasme, ironi eller bare god humor, så synes jeg det er pinagtigt at hype en virksomhed så kraftigt for at få et par solbriller.

Jeg kan godt lide jeres distance til den alm. blogverden. Men her hoppede kæden altså af for mig.

SidneyLise sagde ...

Kasper: Haha, ja du har ret, der er vist lige sneget et produkt eller hundrede ind i den video. Og så endda lidt mere snedigt end vi har gjort her :D

Malene: Siger du, vi er billige?!
Det gør os kede af det :(
Ps. vi har ikke nogen distance til blogverdenen - vi udfordrer bare dens muligheder, som vi selv ynder at kalde det :)
Pps. Mangler du solbriller? Så kender vi nemlig en side, der har super lækre solbriller til virkelig gode priser! Du siger bare til, så sender vi linket :)

- SidneyLise

Malene sagde ...

Jeg elsker jeres humor, og den gør jeres blog helt unik.

Men mht. reklame synes jeg man er nødt til at tage et standpunkt. Om jeres standpunkt er at I tager imod alt hvad I får tilbudt er mig egentlig ligegyldigt. Det frister, og det er skam forståeligt. Og I lægger meget tid i bloggen. En klar udmelding ville dog være at foretrække.

Mht. solbriller. Aner ikke hvor jeg skal finde nogen. Det er en skam at I aldrig tager sådanne produkter op.

Malene, Århus sagde ...

JEG ELSKER DE HER SOLBRILLER! Må helt sikkert have mig et par til den kommende MEGET varme sommer. Har et par fra Gina Tricot, som nu dog er ved at smide "lakken", og derfor må udskiftes, trods de er totalt yndlings. Elsker jeres blog - læser den hver dag. Bliv ved! Malene

SidneyLise sagde ...

Malene (uden Århus): Hvis vi skal tage den helt seriøst kan vi virkelig ikke se, hvad problemet helt generelt er. Hvis det var skjult reklame og productplacement kunne vi lidt forstå forargelsen, men det er her meget tydeligt at vi har fået solbrillerne foræret og vi skriver endda vores ærlige mening om dem. Hvis du frygter, at der går reklameblog i SidneyLise kan vi berolige dig med, at det gør der ikke.
Vi kan ikke lade være med at finde det en anelse morsomt, at vi skulle fastlægge en hel klar reklamestrategi for bloggen, når dette er den første ting, vi modtager, på trods af at vi er blandt landets mest hypede blogs. Vi er næppe firmaernes målgruppe, og derfor virker det lidt umsonst.
Og en sidste ting angående dette indlæg, så synes vi selv, at det er ret tro imod vores generelle stil. Havde vi udelukkende vist screenshots fra hjemmesiden og rost dem til skyerne (som vi har set på andre blogs, der samarbejder med Sunglassesshop.com (her mener vi dog ikke Kia - bare for the record)), ville det ikke længere være typisk SidneyLise, og så kunne vi forstå tanken om at have solgt ud. Men dette indlæg? Nah... Det virker på os som om, at din eneste anke er, at vi faktisk har modtaget ting, fordi det hiver os "ned" på andre (mode)bloggeres niveau, og vi som SidneyLise burde stå over den slags. Men helt ærligt gider vi ikke at køre bloggen efter nogle etiske regler om, at vi skal være anderledes end alle andre. Vi er grundlæggende os selv.

Malene (med Århus): Ja, ikke? Fik du set, at vi vist linkede til dem et eller andet sted i teksten? Hvis ikke kommer linket her: Sunglassesshop.com :)

- SidneyLise

A + K = ♥ sagde ...

Gratis solbriller - kæft hvor må I være VIP B)

Fin blog I har ellers..

(: Kit

Christina sagde ...

Jeg synes sgu ikke der er noget galt i at i modtager gaver eller nævner hvem i fik dem af, tværtimod er det federe at i bare er SÅ åbne omkring det. Som i selv siger, hvis der var skjult reklamer var det en anden sag. Folk har sgu bare ondt bagi fordi de ikke selv modtager noget.

Keep up the good work :D

Christina/wemaketherules.wordpress.com

Anonym sagde ...

i er topdollar chicks. endnu en gang; jeg vil virkelig gerne føde jeres børn!

SidneyLise sagde ...

Kit: Tusind tak - vi føler os også helt vildt VIP med vores fancy solbriller :)

Christina: Vi er tydeligvis helt enige. Vi kunne have sagt "nej tak" eller bare have modtaget dem og ladet være med at skrive om dem, men vi synes netop at vi gør det her meget tro til bloggens øvrige stil. SidneyLise ER materialistiske - det ville have været atypisk for os at sige nej til noget som helst.

Anonym: Vi takker for det storslåede tilbud. Det skulle gøre pænt nas, har vi ladet os fortælle!

- SidneyLise

Lene sagde ...

Har personligt ikke noget imod at I modtager gaver og skamroser dem I har modtaget dem fra :)

Men bare et lille kritisk spørgsmål:
Hvis I havde fået 1000 kr. hver at shoppe for hos Fashionministeriet havde I så udeladt den kritiske artikel??

SidneyLise sagde ...

Lene: I det tilfælde havde vi shoppet for de 1000 kroner og bagefter skrevet indlægget :)

Og en lille opfordring:
Hvis man er urolig for, at vi ser kritisk på ens virksomhed, modtager vi gerne beskyttelses-penge. Vi fungerer faktisk meget ligesom den italienske Mafia - if you don't pay us, you're going down.

Vi håber det var svar nok :)

- SL

SidneyLise sagde ...

Og desuden havde vi alligevel ikke kunnet shoppe særlig meget for 1000 kr med de priser, de havde på den side. Det var blevet til to plasticringe...

theworldofc sagde ...

haha. jeg er simpelthen så stor fan af jeres humor. der er intet (eller ikke særlig meget i hvert fald) som et lille sidneylise grin på en grå mandag aften. nice, damer!

C

ps. hvis i en dag bliver trætte af Sunglassesshop.com så tjek http://theworldofc.wordpress.com/ i stedet for..... ;)

scient.hybrid sagde ...

Da jeg først læste overskriften tænkte jeg: Hmmm...

Da jeg så kom i gang med selve teksten, var jeg færdig af grin for undertonen var ikke til at tage fejl af.

Og nej jeg har ikke behov for nye solbriller, jeg klarer mig allerede med mine V.I.P's med styrke ;)

Benjamin Bilde sagde ...

Jeg har tidligere været kritisk overfor gaver til blogs, men I formår at være tro mod jer selv og jeres stil. Stor respekt for det, og mange tak for en blog, der også kan nydes af en dreng der er fuldstændig uinteresseret i mode.