mandag den 29. marts 2010

Jeg tror Svenning-Eric og dig ville være et SÅ godt match!

Der findes to slags mennesker: dem, som har en kæreste og dem, som ikke har.
Jeg har altid tilhørt sidstnævnte, hvilket har betydet mange kommentarer såsom: ”Hvorfor har en sød pige som dig ikke en kæreste *sleskt smil*” ”Baaaare roooolig, du finder din drømmefyr! Jeg troede heller ikke på kærligheden, men så mødte jeg Ole-Henning, og ja, så sagde det jo bang, tihi, hvad kan man gøre? Hihi” (ja, du kunne starte med at lade være med at forelske dig i en der hedder Ole-Henning? No offence). Anyways. Jeg er blevet sat op på utallige dates af veninder, der mente at lige DERES kærestes ven var the one. Modvilligt sagde jeg ja, og det endte altid med, at de kaldte mig ’søde’ i en sms, og så måtte jeg jo ligesom lade den dø der. Det var så til venindernes store ærgrelse, fordi dobbeltdates jo kunne være sååå hyggelige (nej, bare nej), og jeg prøvede virkelig at forklare mig ud af det: ”Jamen… jeg ved ikke. Han forstod bare ikke mine jokes?”. ”Du er da også bare vildt kræsen!” ”Ej men jeg kan simpelthen ikke date én, der ikke forstår mine jokes!” Så jeg har altid været en anelse kynisk omkring dates og kærester, og har fundet det ret morsomt at ”prøve dem af”, for at se hvor kloge/sjove de var (hvilket egentlig får mig til at lyde vildt usympatisk, men det var altså ikke tarvelige ting). Jeg sendte dem fx en sms med noget sjovt, for at se om de bare svarede ”hehe... hva ska du så i weekenden, søde? I by’n?” . Eller ”Hehe. Forstår ikke helt hvad du mener… :P” (begge autentiske svar).

Jeg var bare like... Gab.



Photobucket




=





Nå, men så sker det så, at jeg møder min nuværende kæreste. Og jeg bliver ret forelsket, hvilket jeg slet ikke kan finde ud af, så jeg bestemmer mig for, at det vil jeg ikke være. Jeg beslutter decideret at det gider jeg ikke, for det er kun irriterende mennesker der forelskede og det er sådan nogle, der skifter kæreste hver anden måned og er uselvstændige og nederen og sådan nogen, der holder parmiddage og kun snakker om deres kæreste. Og sådan vil jeg jo ikke blive, vel.

Men så får jeg alligevel en god idé: eftersom jeg er En Der Har En Kæreste, kan jeg udnytte det som hævn over alle de set-ups folk lavede. Jeg har tænkt mig at være sådan ”Ihhhh, FØR jeg mødte min kæreste var jeg ligesom dig, men SÅ blabla” Rigtig bedrevidende og irriterende. Og jeg vil sætte folk op med alle mulige – for det er nemlig en ret man har, når man har en kæreste! Så er det sådan ”Jeg har den her viiildt søde ven, som du altså burde date!” ”Ej… Men hvorfor dater du ham så ikke?” ”Jeg har jo en kæreste :):):)” . Jeg har ikke fået brugt rettigheden endnu, selvom jeg har haft den i noget tid, så nu regner jeg med at skamudnytte den og plapre op om forårsaminer i luften og drømmefyre i kakifarvede hørshorts og mulitfarvede hawaiiskjorter. Undskyld på forhånd, Anne Sofie.

Og så synes jeg i øvrigt det er sørgeligt, at vi kun har et tag med "sex" her på SidneyLise, så jeg har lavet et med "kærlighed", selvom vi åbenbart er nogle følelseskolde bitches og kun har ét indlæg i den kategori.

- Isabel

7 kommentarer:

Sidsel Øst Hansen sagde ...

Hehehe....Du har så evigt ret, søde ;)

Ej, bare for sjov. Jeg har det på fuldstændig samme måde. Jeg har dog endnu ikke sagt ja til nogle af mine veninders tilbud, men ja.. Det ligger ligesom allerede i luften, hvad der ville ske - Og man vil jo gerne have lidt uforudsigeligt :)

- Sidsel

Anne Sofie sagde ...

Altså, Isabel - "forårsaminer"? Hvad er det? En slags aminosyrer, som man skal have for at få dækket sit kærlighedsbehov? (Måske du mener amoriner?) ;)

Til resten: Du har vældig meget ret. Jeg flexer yderst gerne mine Kirsten Giftekniv-muskler, hvis folk så meget som vover at sige "Jeg kunne faktisk godt savne en kæreste nogle gange".. Det er dog kun blevet til et par bollevenner, flere engangsknald og ET, omend kortvarigt, forhold. Muligvis skulle jeg finde en anden karriere/form for underholdning?

- AS

Celine sagde ...

skønt indlæg! virkelig! Kunne ikke være mere enig. Jeg har desværre ikke været så heldig at rende ind i én der sagde mig noget endnu. men må indrømme du lige har givet mig troen tilbage på, at det kan ske ;-)

Hilsen celine / frk.kræsen som folk kalder mig. tsk! :-)

SidneyLise sagde ...

AS: Gud, hvor pinligt! Det var DERFOR word sagde, at ordet ikke fandtes :D Og jeg hader endda kemi! Jeg mener amoriner. Men nu vil jeg ikke ændre teksten, for jeg synes kun det er fair at min dumhed skal stå til skue, når jeg ikke kan stave og altid klager over andres stavefejl.

Tusind tak for Jeres kommentarer! Jeg var begyndt at blive lidt ked af, at de sex-taggede indlæg havde så mange kommentarer i forhold til et om looove ;)

- Isabel

Lise sagde ...

haha nu får jeg helt dårlig samvittighed at have sat min veninde op med en af mine venner :P

Jesper sagde ...

LOL - et herligt lille kærlighedseventyr at slutte arbejdsugen på inden påskeferie :-)

Xirsten sagde ...

jeg elsker dette indlæg!
Jeg hader også når mine veninder bliver ved med at snakke om deres kærester.... Til sidst blev jeg sindsyg! Lad mig dog finde det JEG godt kan lide og ikke det du mener er det perfekte.. Skal man også absolut have en kæreste?