tirsdag den 2. marts 2010

Hudunderbukser

I forlængelse af gårsdagens snerpe-tema vil vi gerne forklare Jer lidt om det herlige og anvendelige fænomen, vi kalder "Hudunderbukser". Vi kender vel alle folk, der ikke har et sexliv, af den simple grund, at man har bestemt, at de ikke har et. At de så i realiteten måske HAR alligevel tager vi ikke så nøje, fordi man bare giver dem hudunderbukser på, og så bliver de aseksuelle lige med det samme. Det er rart. De folk har simpelthen ingen kønsorganer. Når man tager alt deres tøj af er der bare et ekstra lag underbukser.

Forestil Jer Barbie-Ken. Forestil Jer ham uden tøj på, så har I visualiseret hvad vi mener.



F.eks. har vi - eller en af os har - en ekskæreste. Lad os, for anonymitetens skyld, kalde ham Kristoffer (okay, det hedder han så også i virkeligheden. Men han hedder det i det mindste med Ch.). "Kristoffer" var en værre stodder, så da han blev Nederen-Kristoffer syntes vi, at en passende hævn var at give ham hudunderbukser på - på den måde kan han aldrig føjte rundt med andre piger igen. Det er også derfor, vi grundlæggende er så ujaloux: Fordi vi ved, at vores kæresters ekskærester allesammen havde hudunderbukser og at samtlige af vores kærester derfor har været jomfruer indtil de mødte os.

Der findes to kategorier af hudunderbukser: Positive hudunderbukser og negative hudunderbukser. De postive hudunderbukser er dem, hvor man ikke kan lide tanken om, at de folk har sex, fordi man for godt kan lide dem. Vi har f.eks. begge to hudunderbukser i hinandens øjne. Ingen af os har nogensinde haft sex. De negative er bare dem, man af en eller anden grund synes er klamme. Af folk med hudunderbukser (positive eller negative skal hermed forblive usagt) kan man nævne ens forældre, resten af ens familie, ens læge og ikke mindst alle ens gamle rare lærere fra folkeskolen. Og en, vi for anonymitetens skyld kalder Geparddrengen. Han har dem også på.

Af og til kan man benytte sig af ”Dobbelt Hudunderbukser”. Det er et ekstra beskyttende lag, når man vil være på den helt sikre side (og vi burde så meget arbejde for Allways eller Libresse). I denne kategori vil Isabel gerne putte sin ene forelæser, fordi han ligner Julemanden. Det er frygteligt! Julemanden kan ikke… nej, vi kan ikke engang sige det. Julemanden har millioner af hudunderbukser på!
Endeligt vil vi gerne sige, at vi har være gennem ild og vand for billedet til dette indlæg. Det var lidt uheldigt at sidde til forelæsning og søge på ”Naked Ken”, ”Barbie Ken”, ”Kendukke nøgen”. Men Isabel oplevede forleden til et forelæsning, at ham foran hende sad og kiggede alle Side 9-pigerne igennem, så der ER folk, der er værre. Eller i hvert fald ligeså slemme.

- SidneyLise

17 kommentarer:

Sara Schelde sagde ...

Haha, hvilket skønt indlæg at vågne op til. Jeg har aldrig selv kaldt det "hudunderbuksen", men er helt sikkert med på at der er "et-eller-andet"... - nu har I så bare så ord på.

Kh Sara
/ www.saraschelde.dk

Leoparddrengen sagde ...

Så forstår jeg godt at Julemanden ser en anelse tyk ud, når han har så mange hudunderbukser på - i virkeligheden er han nok ganske tynd, indenunder?

Anonym sagde ...

Har i 2 nogensinde fået stillet en psykiatrisk diagnose? ha ha.
Jeg kan godt genkende det med de aseksuelle forældre, jeg er helt sikker på at jeg er kommet til verden som følge af en jomfrufødsel, hvad med jer;-)

Ditte sagde ...

Fantastisk - er helt enig. Specielt i den med forældre... ;)

Og elsker forresten, at I ikke vil sige hvad K(/CH)ristoffer hedder, men så alligevel afslører det fuldkommen! ;)

Kamilla sagde ...

Kan rigtig godt lide den idé med hudunderbukserne, for der er bare visse folk, man ikke har lyst til at tænke sådanne tanker om :)

BetinApple sagde ...

tak for dagens grin. er simpelthen helt flad lige nu.

Har i øvrigt stærkt på fornemmelsen at vi hører fra "leoparddrengen"..

Christina sagde ...

Det er jo alt for sjovt det her! Sidder og griner helt for mig selv. Julemanden - fedt! SKide godt indlæg. :)

http://passionsforfashion.blogspot.com/

Rikke B. sagde ...

Kender godt til hudunderbukserne - hele mine familie har dem på, og når jeg er sammen med dem har jeg også selv trukket i et par!
Smart at man kan styre sine brækreflekser med denne tanke

Anonym sagde ...

I bør næsten se denne her: http://www.zug.com/pranks/barbie/index02.html

K sagde ...

Min historie-lærer, som jeg ikke vil nævne hele navnet på, udover at det starter med V og slutter med iggo. NÅ, men han ligner i hvert fald julemanden. Han er den sejeste 61-årige lærer nogen sinde. Jeg lægger lige et link for demonstrationens skyld.

http://www.fredericia-gym.dk/images/laerere/vl.jpg

Han har desuden tusindvis af hudunderbukser på..

Leoparddrengen sagde ...

@BetinAple

Jo, ja... det gjorde "I" jo også? Men forstår ikke hvorfor du regnede specielt med kommentar fra mig dennegang?

cravionista sagde ...

Utrolig filosofisk skrevet! det er næsten smukt :)
/C.
http:/cravionista.wordpress.com

Tina sagde ...

Elsker det her indlæg :D Har lige grinet helt vildt meget. Tak for I satte ord på det dér, der gør folk aseksuelle.

Lasse sagde ...

Jeg vil ønske jeg aldrig havde læst det indlæg. Det har nemlig givet et navn til det fænomen hvor man ikke tillægger andre nogen seksualitet. Men nu har det et navn(hudunderbukser) og så kan jeg ikke give andre dem på, uden først at tænke på, at de på mindst et tidspunkt har haft sex.
Takket være jer er forestillingerne om at mine forældre aldrig har haft sex skudt i sænk, og jeg er nu dybt traumatiseret.

BetinApple sagde ...

@Leoparddrengen: jeg har simpelthen forvekslet dig med ham der geparddrengen ;)

Leoparddrengen sagde ...

@BetinApple:

Nå, ok. Har svært ved at se sammenhængen, men fair nok!

bitten sagde ...

Det bliver virkelig ikke sjovere end jer!
Men kan hudunderbukserne ikke tages af? De er vel bare et par underbukser af hud. Et eller andet må der da være indenunder. Selvfølgelig ikke kønsorganer, i tilfælde af, at der fx er tale om ens forældre. Eller er hudunderbukse-omridset simpelthen bare smeltet ind i kroppen, som hos Ken? I så tilfælde, hvorledes urinerer disse mennesker?