lørdag den 27. marts 2010

Er du Lange El? Kender du Lange El?

Jeg har aldrig været sen til at disse GLS (fragtfirma red.), som seriøst tilbyder den værste form for service ever. For det meste handler det om, at de ringer en tilfældig hverdag, hvor følgende samtale udspiller sig:

"Hej, vi har en pakke til dig".
"Super! Hvornår leverer I den?"
"Mellem tirsdag og fredag fra 08-16".
"Jamen… Skal jeg så sidde hjemme tirsdag, onsdag, torsdag og fredag for at vente på pakken? Kan I ikke sige lidt nærmere om hvornår I kommer?"
"Nej, desværre. Mellem tirsdag og fredag".
"Jamen jeg går jo i skole? Hvad nu hvis jeg er ude og handle imens? Skal jeg seriøst sidde inde og vente i fire dage?!"
"Ja".


Denne gang har de dog virkelig formået at gøre det værre. Mit navn er jo som bekendt Isabel, og det har mange mennesker en smule svært ved at forstå. Jeg er blevet kaldt alverdens variationer, for det meste bare Isabella - det toppede dog sidste år, hvor jeg skulle mødte min vens mor, som, efter jeg havde præsenteret mig, kaldte mig Else-Beth resten af aftenen. Men men men, så går det jo hverken værre eller bedre end at GLS heller ikke har HELT styr på det med navne. Pakkemand ringer på. Jeg åbner.

Pakkemand: ”Lange El Taastrup?”
”Undskyld?”
”Ja! Dig! Du er Lange El?”
”Øhm… nej, det tror jeg ikke jeg kan prale af”.
”Du bor her?!!!!”
”Ja. Må jeg lige se den pakke?”

Jeg finder ud af at det er en, jeg skulle have leveret til mig, fordi min veninde ikke var hjemme - hun har så ringet og bedt dem sende den til mig istedet, og mit navn har de på en eller anden måde forstået som Lange El? WTF? Er der der overhovedet nogen der HEDDER Lange El?!

Photobucket


Enten sidder Lange El og savner en pakke eller også har de okay god humor hos GLS.
Men hvis du sidder derude og kender Lange El eller endnu bedre ER Lange El så call me, okay? Jeg har din pakke.

- Isabel

10 kommentarer:

S sagde ...

HAHA Lange El. Måske er det dit indianernavn?

Min mor fik engang en seddel om at der var en pakke til hende fra "Teo Hensted". Den var så fra min mormor... Les Husted :)

Anonym sagde ...

jamen hvor er det her humor piger - i kan jo hvad alle de andre ikke kan. loooove jeres blog :D
\Nina

Sara sagde ...

Hahaha! Åha, jeg tror GLS har humor.Ih ja, kender godt det med at man skal sidde hjemme hele ugen. Måtte køre 40km, for at hente min pakke sidst da jeg ikke var hjemme da de kom :/

Simone sagde ...

Haha, jeg synes du skal overveje at skifte navn, Isabel ;) Lange El er so much better ;-)

Elsker jeres blog, piger!;)

Leoparddrengen sagde ...

Bare det ikke er en bombe?! Jeg mener, det navn kunne godt lyde som om det tilhørte en i Bandemiljøet... ligesom Store A og lille t (nåhnej, det var Natasja... men alligevel?!)

Måske du skal tilkalde en bomberydder?

Den Rigtige Kasper sagde ...

Haha. GLS tager jo røven på alle, hver dag, HELE TIDEN! Det må være verdens sjoveste sted at arbejde; én stor practical joke :D

SidneyLise sagde ...

Tak for Jeres kommentarer! Og jeg synes vi skal sende GLS en fin pris for sjoveste fragtfirma :D

- Isabel

Mille sagde ...

Jeg har på et brev (fra Odense Teater!) været "Gunilla Nyfaar" - det burde måske så have været Kamilla Nygaard, men jeg kan da godt at se Gunilla Nyfaar er et MEGET bedre navn! NY-FÅR?!? Nogen gange, så tror jeg altså ikke engang at de prøver!

Mille.
MySplashOfColour.blogspot.com

Cæcilie Sofie sagde ...

Gunilla Nyfaar!! Fuck hvor genialt! Hahaha..

Fik engang et brev til Cai Silie. Og jeg hedder Cæcilie. Det er måske ikke det vildeste, men alligevel rent grineren at der virkelig er nogen der troede at det var mit navn.. Crazy post-mennesker!

www.cilles-univers.blogspot.com

Mette! sagde ...

Måske kunne firmaet ikke rigtig finde ud af hvad du/din veninde hed til efternavn så de skriver bare et eller andet random? Altså Lange eller Taastrup? Ha ha! Cool job?