torsdag den 11. marts 2010

En telefonsamtale i bussen

*telefon ringer*
"Hej søde, hvad så?"
"Hej! Jeg ringede bare for at sige, at jeg gerne vil sige ja tak til invitationen om at spise hos dig i aften."
"Ej, hvor fedt!! Det glæder jeg mig til! Gik det godt med gruppearbejdet?"
"Ja, jeg har lige fået fri og er på vej hjem. Jeg aftalte med min gruppe, at jeg skulle lave tingene færdig derhjemme og så kommer jeg hjem til dig bagefter. Like 8-ish?"
"Det lyder perfekt!"
"Er du hjemme?"
"Nej, jeg har lige været ude at shoppe!"
"Fik du købt noget?"
"Kun en creme og en ansigtsmaske. Jeg ville egentlig have sko, men de var allesammen grimme."
"Var du i Zara?"
"Ja, men jeg kunne heller ikke finde noget der. De var også grimme."
"Undtagen mine nye sko."
"Ja, men dem kunne jeg ikke finde. Jeg havde ellers overvejet dem i sort."
"Hvor irriterende!"
"Ja."
"Øjeblik... forbindelsen er lidt dårlig. Det er fordi, jeg står i 5A."
"Vent lige lidt... er du i 5A? JEG er i 5A! Isabel, vend dig lige om engang..."
"Hvad? Guuuuuuud Anne Sofie!"
"Hej!"
"Hej!"
"Skal vi ikke lægge på og tale sammen face to face i stedet?"
"Det var måske en god idé."
"Ja."
"Hejhej."
"Hej."

9 kommentarer:

Rikke sagde ...

Hahaha. Ja, verden er lille..kan sagtens forestille mig den scene!

clara sagde ...

Hvor fantastisk!
Sådan noget der alt for tit sker for mig.

Lene sagde ...

Genialt! Jeg har også prøvet det samme.
Hvorfor ER det, at man skal sige farvel over telefonen, altså afslutte sin samtale, inden man kan snakke face-to-face?? Det er jo den samme person! :D Det føles underligt bare at lægge på...haha..

Christina sagde ...

haha fedt :D

Simone sagde ...

Det sker også ret tit for mig - men ja, det er sjovt at man lige bliver nødt til at sige farvel før at man lægger på (:

Fri Kage ! sagde ...

"Hej søde, hvad så?"

........................... !

puha...

:)

Sirii sagde ...

Haha! Hvorfor sker sådan noget aldrig for mig?
Det kan være, at jeg kører for lidt med offentlig transport? ;)

Louise Hagemann sagde ...

Samme tanke slog mig:
Må veninder godt være på "søde"? :-)

SidneyLise sagde ...

FriKage og Louise: Veninder, søskende, mødre og den kategori må gerne bruge søde. Sørgelige sleske fyre over msn må ikke. Eller altså - kort sagt skal mænd bare lade være med at bruge den form. Det er unaturligt.

- SidneyLise