mandag den 15. februar 2010

X-factor night

Anne Sofie og jeg sad, som altid, trofast og så X-factor fredag aften. Denne gang havde DR ansat os som kommentatorer, så vi sad hele showet igennem og kommenterede outfits, udseende og en lille smule på sangstemmerne (som om det er det vigtigste, pfff).
Da In-Joy kom på scenen (det er de der Westlife-wannebes med Basims storebror) kom følgende samtale på banen:

I: Hvem ville du helst date af de fire?
AS: Ham til højre i den stribede cardigan!
I: ÅHHR han er sooo cute!

AS: Jeg googler ham.
*kigger begge på skærmen*
I: Fuck, han er 15! Han går i niende klasse! I folkeskolen, Anne Sofie!

AS: Men han er da en meget velskabt 15-årig. Altså …jeg mener veludviklet.
I: …



Og nu til det slemme (oh, horror!)



Efter en flaske Asti var både Anne Sofie og jeg blevet halvbeduggede (vi er begge socialt handicappede, og kan bedst lide at se TV fredag aften i stedet for at gå ud - men for ikke at føle os alt for sørgelige og u-unge, drikker vi af os af og til fulde imens), så da Daniel troppede op i en.. jeg kan næsten ikke få det over mine læber.. DENIMSKJORTE af værste slags, var vi parat til at slagte X-factors stylister. Hvorfor en denimskjorte?! Og hvorfor parret med alt for højtaljede jeans og alle de læderaccesories?

Desværre har stylisterne heller ingen sans for kropstyper. Smukke Anna havde de stoppet ned i en alt for stram rød satinkjole, der absolut ikke gjorde noget godt for hendes krop. Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal skrive, andet end at vores lokale alkoholikere på bænken kunne gøre det bedre (det var dog ikke en opfordring, om end det sikkert ville blive underholdende).
Bedøm selv:


De er vist også ret fastlåste på termen ”moderne” også selvom noget af det mest af alt burde blive brændt på bålet til Sankt Hans, tager de ukritisk det hele til sig. Tine havde fået en sølvble i bukseform på, der for det første forkorter benene og for det andet giver popoen et ’sænk’ snarere end et løft. Så hurra, nu fik hun lige en 25 cm længere numse og 10 cm kortere ben, akkurat som alle vi andre drømmer om. Jeg må se at anskaffe mig en numsesænker, kan jeg se. Gosh, vi er så umoderne, her på SidneyLise.



Sidst men ikke mindst var The Fireflies iført læg-forstørrende cowboyboots, og uheldige ”country” kjoler, hvilket virkelig er ærgerligt, siden de alle tre er mere end kønne. Jeg tror Coco Chanel ville vende sig i graven over outfitsne i det her show.




Bottom line is, at alt dette brok mest var fordi vi gerne vil inviteres ind og være stylister i stedet og møde Kevin fra In-Joy, som vi begge er forelskede i (vi er ikke klamme børnelokkere, han er over 15! Hallo!)

- Isabel

16 kommentarer:

BetinApple sagde ...

haha :b jeg og Sanders bonussøster sad også og brokkede os over outfits'ne, ligesom til MGP sidste weekend. Der var vi faktisk så forargede over Kaya Brüels kjole, at vi ikke nåede at høre hverken hendes eller den næste sang. haha.

Katrine sagde ...

HAHAHAHA.. det er lige før det er mine ord på skrift - jeg sad med
præcis samme tanker da jeg så X-factor - pleeeease skaf jer en ny stylist! PLEASE!!!! (;

Katten sagde ...

Jeg blev ellers ret ekstatisk over både matching denim-suit tilsat læder, og fulstændig fab country outfit, som ikke engang Dolly-girl ville kunne yde retfærdighed.

Med løg på.. Jeg fik fandme min ladde galt i halsen!

http://kattenkatinka.blogspot.com/

Prinsessen sagde ...

Jeg er med jer her piger - det var ikke bare skrækkeligt, men stadiet over..

Og så tænkte jeg fluks på jer, da Daniel kom ind i denimskjorten, der for at gøre det hele endnu værre var stylet med jeans i en anden vask..

Emily Salomon sagde ...

Er så enig! Og fedt at i tør hate på haremsbuksen.
R-E-S-P-E-C-T

Rikke B. sagde ...

Nogle gange, så ser det altså virkelig ud som om at de stylister derinde, er på syre eller andet :S Kan sagtens huske sidste år, hvor Lise Rønne var iklædt AAAAAAAALT for store plastiksmykker, hver gang, altid. Og mange af dem.

Simone sagde ...

Det lyder som om I havde en rigtig god fredag aften :b
www.lady-simone.blogspot.com

Jose sagde ...

Jeg kan ikke se de to nederste billeder - øv, ville ellers gerne have set deres fantastiske, hrm, outfits..

samano sagde ...

Jeg har snakket med stort set alle piger jeg har mødt siden om hvor tyk Anna kom til at se ud i den kjole. Stakkels pige hun er ellers så pæn. Tænkt også på jer da jeg så skjorten.

Siff sagde ...

Er han 15?! Hold da op....
Tøjet var ikke lige heldigt hver gang - det er helt sikkert - men for nu at sige lidt positivt om deltagerne, så synger de fleste faktisk temmeligt godt. Jeg blev helt overrasket! :D

www.littlegirllargewords.blogspot.com

SidneyLise sagde ...

Uh, jeg er glad for at der er flere der er enige med os - vi stemmer for nogle nye stylister på X-factor!
Og tak for tankerne, da Daniels Denimskjorte (yay, bogstavrim) troppede op på skærmen. Vi måtte gemme os under dynen, mens vores øjne blødte. Hvordan kunne de gøre det mod os :(

- Isabel

Anonym sagde ...

@Siff: Jeg har læst at DR anvender auto-tuning. Et system der fjerner de værste falske toner. Så kan næsten alle synge godt.

Brigitte sagde ...

Fuck hvor griner :D jeg tænkte NØJAGTIG det samme da jeg så programmet! Virkelig virkelig elendig stylist de har ansat. Jeg synes I skal sende jeres indlæg inklusiv kommentarer, i en mail til DR.

Lasse sagde ...

Nu må I stoppe med jeres had til denim-skjorter!! :-)

Kan vi evt. ikke få en lignende anmeldelse af Paradise sæson 6? Selvom det næsten er lidt for let, men alligvel! :-)

Siff sagde ...

@Anonym: Sig det er løgn. :( Ønskede lige i mit lille, naive sind at de kunne kunne synge i år. For sidste år (var det vist) var der altså nogle seriøse bommerter. Hvis de bruger auto-tuning er det da nyt?

Nå, nu skal jeg vist heller ikke spamme mere om de deltagere :D

SidneyLise sagde ...

Lasse: Føler du dig ramt? :D Vi beder dig, tag den af! Nøgenhed er også the new black!
Og en Paradise anmeldelse kunne helt sikkert være en mulighed, hvis ikke jeg var så højkulturel, at jeg ikke så den slags kommercielle crap. Jeg tror du må have fat i Anne Sofie til det projekt :) :)

- Isabel