onsdag den 24. februar 2010

SidneyLise up your life

1. Gå i uanstændigt korte kjoler og nederdele.

2. Match din telefon, computer og mp3-spiller. Og nej – alle tre ting, må ikke være sorte.

3. Date kun mænd, der jævnligt er i fjernsynet.

4. Hvis det ikke kan lade sig gøre, så find en kæreste der ligner en tidligere
deltager i X Factor, og lad som om, at det ER ham.

5. Brug massevis af random engelsk/amerikanske udtryk.

6. Drik billig rosévin fra Netto – du bliver fuld OG det er lyserødt.

7. Opfind dine egne personer og henvis til dem, når du skændes med andre – ”Jeg kender en person, der har en ph.d i Medievidenskab, og han siger, at Paradise Hotel ER godt tv!”.

8. Brug generelt altid deres stillingsbetegnelse for alle dine bekendte og sæt ”min” foran: Min fotograf, min politiker, min PR-fyr, min manager, etc. etc.

9. Gælder det til gengæld ekskærester sætter man bare ”Nederen” foran deres navne. Og så omtaler man dem konsekvent som Nederen-Anders, Nederen-Preben, Nederen-Thomas, etc.

10. Hav en tæt veninde (en wingwoman) og skyd konsekvent skylden på hende, hvis du skal forsvare noget overfor din kæreste, familie eller venner: ”Ja, det med guldøllene var ikke så smart, men det var Anne Sofie, der drak mest.” – ”Nej nej, det var ikke mig, der tog uanstændige billeder i Aftenshowets garderobe. Det var Isabels idé.”.

11. Lav denne slags lister, når du egentlig burde koncentrere dig om dit studie.

13 kommentarer:

Fashion Affairs sagde ...

Jeres blog er jo for nice!!! :-)
Altid gode råd og gode grin, tak for det!

Ciao'
Emma

http://fashion-affairs.blogspot.com/

Linebine :) sagde ...

GUD hvor jeg dog elsker jeres blog piger .. For hver dag jeg læser et nyt indlæg "elsker" jeg jer to piger mere og mere.. forsæt den gode stil og jeg vil forsætte som fastlæser længe i nu :) -
Linebiine.

Kåre sagde ...

Næh! En Seal of Approval!

Simone sagde ...

I har lige sørget for, at lave en liste over hvordan, at vi kan kopire Jer - Uhh, det bliver sjovt :b
- Eller nej, ingen kan være ligeså sjove og gode til at skrive som Jer (:

Leoparddrengen sagde ...

Hvad var det for uanstændige billeder? Vi vil se!

Og hvad er det dog for en linselus af en sæl?

Anonym sagde ...

Er det skræmmende at jeg faktisk mere eller mindre har gjort alle de ting i har nævnt?
Dog nogen af dem oftere end andre. :P

Og elsker forresten billedet. (Lidt pinligt, men fik mig til at grine højt for mig selv.)

Callie sagde ...

Mht. punkt 9, så er jeg større fan af min venindes version. Hendes nuværende kæreste hedder det samme som hendes forfærdelige ex, så ex'en hedder nu konsekvens "Den falske Henrik".

Men genial blog som altid.:) Og jeg ELSKER sælen!

Anne sagde ...

Jovist, Callie har en god tilføjelse til punkt 9, men jeg er nu mere vild med jeres valg af Linje 3s navne som ekskæresters -. Er der mon noget om det?? Jeg kan allerede lugte det muligvis trecifrede beløb som Se & Hør vil betale for den historie!

A + K = ♥ sagde ...

Hahaha, FØJ! Den afskyelig sæl skræmte næsten livet af mig ):

Sjovt indlæg ellers og generelt en sjov blog! (:

- Kit

venterpaavin.blogspot.com

Rikke B. sagde ...

Det er lidt pinligt, men jeg havde slet ikke set sælen, før A + K's kommentar - og så begyndte jeg også at grine højt :D Hahhahah.

Anonym sagde ...

Hmm. Er det kun mig der mangler noget a la "Drik Cult Shakers i alle anledninger. Også til morgenmad og særligt når du er på date" ? :)

SidneyLise sagde ...

Tak allesammen!

Anne: Haha, vi ventede faktisk på om der var nogle, der ville lure den med Linie 3, så du er hermed kåret som vores mest opmærksomme læser (eller vores læser uden liv?)! Og ja... øhm... Thomas og Anne Sofie kommer jo fra samme by, så... øh... altså... nyt emne!

Anne sagde ...

Wuuu-hu! Som jeres officielt mest opmærksomme læser, vil jeg gerne takke for æren...

Denne besked er sendt for en måned siden.